Gå til innhold
Hundesonen.no

Lp kurs i stavanger


SaraSL
 Share

Recommended Posts

Siddis hundeskole driver kurs, ( http://siddishundeskole.no )
Hund i fokus er/var(?) vel i område fra tid til annen med forskjellige kurs, men tror ikke de har noe planlagt i år.
Merete Stokkenes driver også kurs, deriblant lydighet og spor. ( http://www.merete.stokkenes.com/ ) Se under kurs. (Koselig dame som har scäfere og islandshest :P )

Og da kommer jeg ikke på flere :P


Edit: Merete er forøvrig flink å tilrettelegge forøvrig, om man f.eks har en nervøs hund etc. Og det at man er nybegynner er ingen hindring hos henne :)
Har ikke gått på kurs hos henne selv, men kjenner folk som har gått sporkurs hos henne som aldri har gått kurs før. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har begynt på et kurs i konkurranselydighet i regi av Canis som går i Sandnes. Ikke at det er så mye til hjelp siden det akkurat har begynt og er (tror jeg) fullt. Men det var en eller to som ikke møtte opp på teoridelen på torsdag, og første praksistrening er på mandag. Så kanskje du kan sende en mail og høre om det er plass? Hvis du er interessert så kan jeg gi deg mailadressen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hund i Fokus har flyttet til Hokksund for ganske lenge siden. ;)

Aaah har ikke fått med meg det jeg :P men så er det tross alt 6år siden jeg var på kurs med dem også :P

Sjekk ut Schäfer klubben også! De har regelmessige treninger bl.a på Sviland ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 years later...
Guest Malikaz

Noen som har formening om hvilken klubbe jeg bør melde meg inn i av Sør-Rogaland brukshundklubb å dalane hundeklubb?

Bor i Bjerkreim så dalane klubben vil nok bli nærmest, men føler at det er mer som foregår i brukshundklubben.. Noen tanker fra dere som evt er med i en av dem? :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke selv trent i Dalane hundeklubb, så vet ikke hvor aktive de er, men SBK er en veldig aktiv klubb hvert fall. Men det er jo ikke verre å prøve noen treninger på begge stedene og se hva du trives med? Nå som det er såpass kort igjen av året så kan du kanskje få en god medlemspris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dalane hundeklubb har jo vintercup i LP hvert år :)

 

Her i Stavanger kan jeg anbefale Catch hundeskole, hun som underviser der konkurrerer selv på høyt nivå i LP :) Ellers har du Canis og Siddis hundeskole som også har flinke og oppdaterte instruktører. 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...