Gå til innhold
Hundesonen.no

Valper i Bergen!


Spazmo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 188
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Takk for en fin dag! Nå har jeg supersliten valp, som har fått mat og nå ligger han med hodet på armlenet på sofaen og prøøøøver å holde øynene oppe mens han kikker på meg.... Det var kjempehygg

Har en som runder fem måneder nå

Jeg får en i begynnelsen av september Jeg er gjerne med på playdates, spesielt med en så spennende rase som din

Posted Images

Ikke noe som heter dårlig vær, bare dårlige klær! Jeg har parkdressen klar jeg :santa-smiley-ho-ho-ho:

Haha :D Jeg har litt godværshund, så om det regner masse dropper vi det. Men overskyet, litt vind, litt nedbør etc. går fint, vi er jo uansett i bevegelse. Skal vi snakkes nærmere om det i morgen når vi ser hvordan været er?

Jeg har skikkelig lyst å slenge meg på her! Har ikke fulgt hele tråden. Har dere veldig unge valper? Min er snart 7 mnd, veldig omgjengelig fyr. Blanding, ca 7 kg, kan være litt vel ivrig med de minste. Hadde vært kjekt å gå sammen med noen til fløyen :-)

Min er, som det står i signaturen, 4 mnd. og to dager :) Han går greit sammen med de fleste, men kan leke litt voldsomt med de som er mye mindre (og har av en eller annen grunn bestemt seg for at Tidi til MegaMarie er god å tygge på til Tidi får vondt :blink: ). Men utover det er han ganske trivelig :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

De neste månedene skal jeg være i nærheten av Rothaugen skole og vente fra kl 19 til 20.40 hver mandag og tar da med Lady og går litt tur i området. Hvis noen vil være med så er det bare å henge seg på. Gi meg en lyd så jeg vet om jeg skal se etter noen. :)

Edit: kanskje dette ikke passet helt i denne tråden, siden en 5 år gammel tispe ikke regnes som valp lenger :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...