Gå til innhold
Hundesonen.no

Kennel Hot Fuzz sitt første kull


Monica123
 Share

Recommended Posts

  • Svar 195
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Da er fødselen begynt

All About Me er nå 8 dager gammel og veier 401 gr.Så noen bilder..

Vesle gutt er nå 11 dager og veier 511 gr..Her er litt dårlige mobil bilder..

Beklager lite oppdatering her inne og ellers,men jeg sliter litt med vesle mann som hadde en fødsels velkt på 260 gr dagen etter var han gått ned til 211 gr.Han blir nå matet hver time hele døgnet fra Tindra og erstatning å er nå opp i 240 gr igjen..Blir en tur til dyrlegen i dag kl 17.00 for og få veske behandlet han da han er blitt litt dehydret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager lite oppdatering her inne og ellers,men jeg sliter litt med vesle mann som hadde en fødsels velkt på 260 gr dagen etter var han gått ned til 211 gr.Han blir nå matet hver time hele døgnet fra Tindra og erstatning å er nå opp i 240 gr igjen..Blir en tur til dyrlegen i dag kl 17.00 for og få veske behandlet han da han er blitt litt dehydret.

Ånei, krysser alt som krysses kan for at det går bra med veslemann!!!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vært hos dyrlegen i dag og vesle gutt fikk 10 ml veske under huden+antibiotika og kortison.Ikke spør om hvorfor han fikk de 2 siste tingene for jeg er ikke helt med om dagen :innocent: Noen som har et navn på A som han kan kalles til daglig? Han veies nå før og etter mat så jeg kan følge ordentlig med på vekt oppgang/nedgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...