Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur/treff i nærheten av Lørenskog?


Maria
 Share

Recommended Posts

Spørs hvor langt vi skal gå. Jeg kan godt "trene" litt selv også. Har en fin runde på bred turvei på ca 9 km jeg liker godt. Rundt mariholtet. Fra en parkeringsplass i Bjørndalen på Rasta i Lørenskog (innerst i Ekerudveien). Man bruker 1,5-2 timer på den avh av fart. En tur jeg liker godt i alle fall. Jeg er ikke kjent i Lillomarka. Tror jeg. Og vil gjerne gå i Lørenskog, obviously :P Jeg har hundene løse og ikke løse. Litt avhengig av hva jeg føler for. Men båndtur er ikke noe gøy, så går mest mulig løs. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hadde vært hyggelig det, om dere tok turen. Vi kunne prøvd å finne en dato litt frem i tid også se om flere vil være med? Er f.eks. fint å gå flere steder i marka ved Mariholtet. Østmarka mao. Man ka

Da er det dogs4all!!

Vi blir gjerne med på tur en dag er ikke så lenge siden vi flyttet til Lørenskog så hunden vår får desverre ikke sosialisert seg like mye som før. Kjenner ingen med hund her.

Jeg kjører, så litt samme for oss hvor vi går. Men jeg er ikke kjent i det hele tatt, så må ha en adresse å kjøre til, pluss en plass å parkere :P hehe

Bra, jeg syns det er litt meningsløst å gå båndtur med whippeten, hehe :D Men er ikke sånn at de må gå løse hele tiden altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekerudveien, Rasta. Det er den mest nøyaktige adressen jeg finner :P er en stor, gratis P-plass innerst i den veien. Grusplass nedenfor et stort område med boligkomplekser i tre. Man følger bare Ekerudveien innover også er det en P-plass på venstre hånd etter en bakke.

Vi går for Bjørndalen, da?! :) @JørgenK, er det ok for deg?

Også må vi bli enige om tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi møtes klokken 12 på parkeringsplassen da? :) Ekerudveien, Rasta er nærmeste jeg finner på Google Maps. Følger man Bjørndalsveien innover ser man parkeringen på venstre hånd kant i kant med skogen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Noen som er med på en tur eller et treff i nærheten av Lørenskog og omegn? Kjedelig å gå så mye tur alene! :) Jeg er fleksibel og åpen! Begge jentene mine er greie med andre hunder, og går overens med nesten hva som helst.

Noen? :)

kan jo treffes fra augt.for da har jeg henta lille jenta mi ( dobermann jente valp på 4 mnd gammel).. hvis det passer seff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 months later...

Denne tråden har ikke vært akriv på en stund, men prøver meg alikavell..

Jeg og en glad og sosial mellompuddelgutt på 1 år ønsker turkamerat(er), og krølle ønsker godt sosialiserte og trivelige hundevenner.

Er det noen som har lyst å bli med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...