Gå til innhold
Hundesonen.no

Tur-og treningskompiser i Stavanger/Sandnesområdet


Orca
 Share

Recommended Posts

Heisann!
Jeg håper ikke det er kjipt at jeg starter en sånn tråd som dette, men de andre i kategorien virket mest som leke/sosialiseringstråder for viltre valper/unghunder :)

Jeg har nå flyttet hjem til Stavanger etter å ha studert i Bergen. Jeg ska studere videre senere, men tar en pause og er her nå. :) Og jeg ønsker flere folk og gå tur med og kanskje lydighet/andre ting med! :)

Noen som er interessert? Jeg pleier å gå mest i Sørmarka, på Sviland, Bråstein eller Hellestø når jeg får låne bilen til mamma. Men ellers er jeg åpen for nye steder!

Dixie er en gammel dame som er litt skeptisk til store hunder til å begynne med, men det pleier å gå fint etterhvert som de blir kjent og den store respekterer henne og ikke bøller. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Og velkommen hjem :D Har ikke du vært i Australia da??

Takk! :) Haha joda, men nå er jeg jo hjemme :lol: Er du og Hera med på tur? :innocent:

EDIT: Ops, Carina her (orca), fikk en kompis til å lage seg profil og glemte at det var han som var innlogget på dataen og ikke jeg :icon_redface: Skal logge inn på min egen

Endret av ArneSylvester
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! lurte på hvem Arnesylvester var :P

Ja, vi blir med på tur/trening Nå vet jeg ikke helt hvordan ukene ser ut fremover, skolestart for ungene på mandag. Jeg og Hera begynner litt fra "scratsj" på treningsfronten. LP og spor blir byttet ut med Rally og blodspor for å se om det er noe vi begge kan trives med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...