Gå til innhold
Hundesonen.no

Vom-/våtfôrleverandør, Vestfold


maysofie
 Share

Recommended Posts

Noen som har leverandører av vom og/eller våtfôrleverandør å anbefale i Vestfold? :)

Tispa er ikke akkurat den som hiver seg over skåla, og etter gudsommelig lang tid med å prøve all slags tørrfôrvarianter fikk hun prøve hjemmelaget vom fra privatpersjon (holder på med sledekjøring) på Fauske i fjor sommer, samt en måned denne sommeren, matinteressen tok en helomvending, for å si det mildt. Da vi kom hjem til Vestfold igjen prøvde vi V&H, noe hun nå har gått på i en måned. Greit bikkja faktisk eter maten med iver, men dette er tredje 'pølse' vi får dårlig vare, greit nok. Har gitt varsel til butikken vi kjøper fra, men orker ikke klage og spør om nytt når pelsen hennes likevel har mistet piffen.

Ønsker gjerne en leverandør som fokuserer på mest kjøtt i varene, minimalt med korn og tilsetningsstoffer. Hun får tørrfôr blandet sammen med våtfôret, slik at hun har interesse for det hvis vi er på fjelltur ol. hvor våtfôr er vanskelig å frakt, hvis den informasjonen spiller noen rolle! :thumbsup:

Alle forslag taes med stor takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tempo har de små pølsene, men tar inn de større om du bestiller det hos dem, og Jacobs/ jakt og villmark i Larvik har stort sett alltid både blokker, 5 kg og små pølser inne. Buddy i Sandefjord har små pølsene ihvertfall. :)

Edit: og Krizoo i Stokke like ved Sem er leverandør av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Tempo har de små pølsene, men tar inn de større om du bestiller det hos dem, og Jacobs/ jakt og villmark i Larvik har stort sett alltid både blokker, 5 kg og små pølser inne. Buddy i Sandefjord har små pølsene ihvertfall. :)

Edit: og Krizoo i Stokke like ved Sem er leverandør av det.

Er det V&H du mener? Det vi prøver å styre unna :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihihi, også fra Krizoo jeg har handlet tidligere. De har alt annet man kunne trenge iallefall! :lol:

Jeg var så vidt innom der en dag før vi skulle på trening, og fant masse jeg kunne kjøpe, ikke at jeg trengte noe av det da.. hadde heldigvis ei med som bare så på meg å sa "du trenger ikke noe til Leo, han har alt" :P men de har godt utvalg der ja.. sorry igjen, det ble ot :P

Men litt til ot. igjen, mamam har begynt å fore sine med np, de er kjempe fornøyde ihvertfall, vurderer å teste det ut på Leo også. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker Vom og hundemat innimellom men et par pølser har vært dårlige og Zappa ville rett og slett ikke spise dem. Vi råforer Zappa så når hun ikke får vom og hundemat så får hun rått kjøtt og ben. Det er jo en mulighet om ikke du finner noe tilsvarende Vom og hundemat. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med provit frossen for tilsatt vitaminer. Bruker det på mine og de elsker det. Blander storfe vom og kylling og porsonerer det i en kilos poser. Genialt hundene er fine i pelsen avføringen og tenna. Ga de faktisk tørr for da jeg gikk tom. Og nå har han ene blitt dårlig av det noe han aldri er blitt av provit sin. Synes vh har tapt seg noe voldsomt og etter flere år gikk jeg altså over på provit og er stor fornøyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med provit frossen for tilsatt vitaminer. Bruker det på mine og de elsker det. Blander storfe vom og kylling og porsonerer det i en kilos poser. Genialt hundene er fine i pelsen avføringen og tenna. Ga de faktisk tørr for da jeg gikk tom. Og nå har han ene blitt dårlig av det noe han aldri er blitt av provit sin. Synes vh har tapt seg noe voldsomt og etter flere år gikk jeg altså over på provit og er stor fornøyd

Har bestemt oss for å prøve Norwegian Polar ei stund, hvis det ikke funker går vi over på Provit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...