Gå til innhold
Hundesonen.no

Hemmelig venn gjettetråd


Krilo
 Share

Recommended Posts

Vi har fått pakke! Kamar (og Pøbel, han ble veldig glad for pippen i den!) ble veldig glad for snacks og bamse. :D Kamar prøver å bære bamsen rundt (han elsker jo sånne små, søte saker), inntil Pøbel vil ha den og pippe litt mer. Takk for fin gave!

Beklager dårlig bildekvalitet.

9530751134_ea331e222e_o.jpg

Hintet:

"Til vår hemmelige venn. Håper du liker gaven!

Hilsen to briter og en knehøne, fra Dog's Cliff."

Kan det være Djervekvinnen? Hmmm.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 337
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Åååh, nå er jeg helt varm om hjertet - her dumpa det ned en pakke i posten. Og vi er ikke en gang med på leken! Tuva våknet av mareritt i det øyeblikket jeg satt med bamsen i hånda og så ut som et lev

BACON!!! DET ER MAAAARI!!!!!! hahahahahahahah!

Jaaa

Posted Images

Jeg har fått pakke!

11bkxw6.jpg

En søt mappe med diverse hånd- og neglepleie, inkludert en sårt savnet neglefil! Lurer på om min hemmelig venn er tankeleser, for jeg knakk nettopp den ene neglen min kjempelangt ned (au), fordi jeg ikke har hatt neglefil..

Så fikk jeg to neglelakker - som jeg også har savnet å ha, og en helt utrolig fin ring! Gud, imponert jeg.

Så hintet da..

2mh8v4k.jpg

Jeg tenkte Finsk Lapphund med en gang. Og Krilo har vel Leo sant (for jeg har sikla på bildetråden til Leo :aww: ), og Leo kan vel være Løven..

Så Krilo, er det deg jeg skal takke for gaven? :D

Yeay, det er meg ja! :D såååå bra du likte gaven! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også pakke i dag! :D

Det var en spennende sjokolade som jeg aldri har smakt før! (har ikke den type her)

og to hårpynter: en gullspenne og en smart sånn refleks-slå-rundt-armen greier jeg ikke skjønte hva var, men så var den er bruksanvisning med som viste at jeg skulle bruke det i håret og lage en fin knute med den. Arti! :) Har brukt den i hele dag. :)

Hintet skremte meg litt da. Det stod følgende:

Velg ut fibonacci tallene og bruk bokstavene til å pusle ut hvem jeg er.

Så var det flere tall skrevet på små biter med bokstaver bak.

Jeg har matteangst og fikk litt hjerneteppe, men fant det ut helt av meg selv tilslutt! :D (etter å ha googlet hva disse tallene betyr) Jeg tror det må være Tinkie!

Tusen takk skal du ha!

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også pakke i dag! :D

attachicon.gifIMG_2409.JPG

Det var en spennende sjokolade som jeg aldri har smakt før! (har ikke den type her)

og to hårpynter: en gullspenne og en smart sånn refleks-slå-rundt-armen greier jeg ikke skjønte hva var, men så var den er bruksanvisning med som viste at jeg skulle bruke det i håret og lage en fin knute med den. Arti! :) Har brukt den i hele dag. :)

Hintet skremte meg litt da. Det stod følgende:

Velg ut fibonacci tallene og bruk bokstavene til å pusle ut hvem jeg er.

Så var det flere tall skrevet på små biter med bokstaver bak.

Jeg har matteangst og fikk litt hjerneteppe, men fant det ut helt av meg selv tilslutt! :D (etter å ha googlet hva disse tallene betyr) Jeg tror det må være Tinkie!

Tusen takk skal du ha!

Jøss, det gikk fort, sendte den i går :o:D

Bare hyggelig!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, det MÅ jo være Pippin&Symra når jeg tenker litt ekstra etter - Dog's Cliff! Hundhammeren! Tuuusen takk (morsom detalj på hintet!)!

Ja, det stemmer! :)

Jeg sendte etter jobb i går, trodde ikke den kom fram før etter helgen! Da jeg så bildet nå så tenkte jeg "Jøss, det er noen andre også som har kjøpt den samme haren som hemmelig-venn-gave!" :lol:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også pakke i dag! :D

attachicon.gifIMG_2409.JPG

Det var en spennende sjokolade som jeg aldri har smakt før! (har ikke den type her)

og to hårpynter: en gullspenne og en smart sånn refleks-slå-rundt-armen greier jeg ikke skjønte hva var, men så var den er bruksanvisning med som viste at jeg skulle bruke det i håret og lage en fin knute med den. Arti! :) Har brukt den i hele dag. :)

Hintet skremte meg litt da. Det stod følgende:

Velg ut fibonacci tallene og bruk bokstavene til å pusle ut hvem jeg er.

Så var det flere tall skrevet på små biter med bokstaver bak.

Jeg har matteangst og fikk litt hjerneteppe, men fant det ut helt av meg selv tilslutt! :D (etter å ha googlet hva disse tallene betyr) Jeg tror det må være Tinkie!

Tusen takk skal du ha!

Jeg vil vite tallene :icon_redface::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohoo! Jeg har fått pakken min :D Og jeg er kjempeglad og fornøyd :D

971221_10201765259554409_1443270642_n.jp

- Gavekort på Royal Canin fôr til en verdi av 75 kr

- 3 kyllinghalser (de falt godt i smak, hilsen Angus :D )

- Skrivebok (seriøst, jeg elsker skrivebøker, denne var utrolig kul!) hvor det står "keep your face to the sunshine and you will not see the shadows", sitat fra Hellen Keller

- Magnet hvor det står "Friends: Much cheaper than a psychiatrist"

- En melkerull (NAM)

- En stratos spragleknas (også NAM)

Hintet:

Til min hemmelige venn

Håper gaven galler i smak hos 2 og 4 bent

Hint: Champions kan også være feite ;-)

PS: Gavekortet er egentlig ikke en del av gaven, men håper du, eller en du kjenner kan få mer bruk for det enn meg

Hilsen din hemmelige venn

Jeg.. aner virkelig ikke hvem dette kan være :P Må tenke litt på den kjenner jeg. Champions kan også være feite.... Hmmm..

Er det HHC?

Riktig! :) Spent på om du tok hintet ;)

Så koselig innholdet falt i smak :) Det spiselige til hunden var forøvrig okse, men stod 100% rent, så håpet den firbente ville like det ut i fra det du skrev i ønsketråden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk pakke igår :-)

Storfornøyd! Backgammon-spill, pyntekrans, såpe, liten saks, kuul vannflaske og nydelig lakrits :-)

1094631_10151559483001471_983384666_o.jp

Men hintet forstår jeg lite og ingenting av, så må gruble litt mer på det før jeg gjetter.478360_10151561186186471_860800859_o.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Michellus

Riktig! :) Spent på om du tok hintet ;)

Så koselig innholdet falt i smak :) Det spiselige til hunden var forøvrig okse, men stod 100% rent, så håpet den firbente ville like det ut i fra det du skrev i ønsketråden ;)

Yaaaay :D Så tilfeldigvis at det står nuch such litt tjukk under navnet ditt, så da tenkte jeg at det måtte være deg da!

*Kremt* okse ja, hehe, selvfølgelig visste jeg det :cool::icon_redface: Angus synes det var megagodt, spiste de opp relativt fort! Og jeg spiste opp mitt relativt fort også :D Veldig fornøyd med alt jeg, tuuusen takk :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått pakke! :D tusen takk til den det enn måtte være! Jobber med saken... :P

24A48420-6663-4B46-BD28-CD37FFB2417C-449

59B6B4A8-2817-4F5B-BD01-346ED04D3BFF-449

*finne ut hvem som har registrert seg samme dag som meg*

Herregud. Medlem siden 29. desember 2004 ass. Det er lenge! :o Snart tiårsjubileum jo!

EDIT!

EEEEER det Djervekvinnen?? :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig! :) Spent på om du tok hintet ;)

Så koselig innholdet falt i smak :) Det spiselige til hunden var forøvrig okse, men stod 100% rent, så håpet den firbente ville like det ut i fra det du skrev i ønsketråden ;)

Skjønte det med en gang men ville ikke ødelegge :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom pakken på døren! Jeg ble passe overrasket da det ringte på og jeg hørte en damestemme på speakerphonen. At det ringer på i seg selv er ganske uvanlig her i huset. Mamma løp for å åpne, og da jeg forfjamset ropte: HVA SKJER?! Fikk jeg ikke den minste respons, kun en mor som forsvant ut døren. Vi satt og så på The Hunger Games, så jeg var ganske sikker på at dett var noe mystifistisk! Hvem av oss skulle sendes til Capitol? :|

Men neida! Mamma kom tilbake med en Vero Moda-pose! Hemmelig venn gave :D Pakken var for stor for posten, og min snille hemmelige venn tok seg tiden til å reise helt til Romsås :heart:

Jeg er superfornøyd!! Alt jeg ønsket meg og mer til! :D

photo6_zpsee23665a.jpg

See! Jeg fikk maleskrin, perler, smykke, øyenskygger, neglelakk, to kjærligheter (den ene er allerede borte), en krem og ball til Tinka! Tinka pleier ikke å være glad i leker, hun. Skikkelig særing. Men denne? Herlighet, så snart hun fikk den i munnen løp hun til sengen sin, la den mellom forbena og begynte å kose på den! :lol: Tror kanskje ballen har fremkalt et innbilt svangerskap, eller så har hun gått inn for å adoptere. Da jeg lånte den i noen minutter for å ta bilde, satt hun slik:

photo7_zps0d27accc.jpg

Og da hun eeeendelig fikk den tilbake, var det rett tilbake i gledesrus:

photo8_zpsc474cb7b.jpg

Har aldri sett henne sånn, jeg! :lol: Så tusen takk hemmelige venn, du har gjort to jenter veldig lykkelige i dag!

Og så hintet, da!

photo9_zps50ef754e.jpg

En liten hilsen fra hver av vennens hunder. Det første på Fransk, og det andre på det jeg trodde var spansk, men som viste seg å være Portugisisk (takk, Google Translate :P ) Begge to håpet at jeg likte gaven. For noen omtenksomme dyr :ahappy:

Med dette vil jeg gjette på at det er deg, Maria, med Papillon og Portugisisk Vannhund? :D

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh nå koste jeg meg med å lese og å se bilder!! :D Det er fra meg og hundene! SÅ glad du likte gaven!

Måtte ta en ny vri og leke postbud i dag, men det var gøy :D

Og du - de ballene er magiske! Det er det aller beste Leja vet om i denne verden. Eneste problem er at de blir fort borte, så anbefaler å ha mange av dem på lager. Er katteleke, men shit au!

Hemmelig venn er gøy!! :D

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh nå koste jeg meg med å lese og å se bilder! :D Det er fra meg og hundene! SÅ glad du likte gaven!

Måtte ta en ny vri og leke postbud i dag, men det var gøy :D

Og du - de ballene er magiske! Det er det aller beste Leja vet om i denne verden. Eneste problem er at de blir fort borte, så anbefaler å ha mange av dem på lager. Er katteleke, men shit au!

Hemmelig venn er gøy! :D

Jippii! Tuusen takk! Kjærlighetene er spist opp, neglelakken er på, og øyenskyggen og smykket skal også få se lyset så snart jeg er ute av dusjen :D Jeg er superfornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...