Gå til innhold
Hundesonen.no

Hemmelig venn gjettetråd


Krilo
 Share

Recommended Posts

  • Svar 337
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Åååh, nå er jeg helt varm om hjertet - her dumpa det ned en pakke i posten. Og vi er ikke en gang med på leken! Tuva våknet av mareritt i det øyeblikket jeg satt med bamsen i hånda og så ut som et lev

BACON!!! DET ER MAAAARI!!!!!! hahahahahahahah!

Jaaa

Posted Images

Jeg fikk tre hint.

Nr 1: Jeg bor i samme område som deg (Altså Kristiansand-ish)

Nr 2 og 3: Jeg elsker de små grønne shape shifterene og du finner meg ofte med blod på hendene.

Og jeg må ærlig innrømme at jeg ikke skjønte så mye av hint 2 og 3 :P Men på grunn av hint nr 1, så tror jeg kanskje det er Aya? Kan det stemme? :)

Helt riktig!! så bra dere likte pakken! :D hintene du ikke skjønte var at jeg samler på og elsker frosker (de er jo små grønne shape shiftere:p) og trener mye blodspor:p men du skjønte det uansett du! kaffe i kantinen på skolen en dag kanskje?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått pakke! :banana::D

Tipper at det er Ozzy og katten Fredrik, med litt hjelp av matmor? :D

Tusen, tusen takk! :D Jentene konfiskerte strupene med en gang og mente det var frokst idag! :D

Ja, Ozzy og Fredrik har vært på shopping! :D

Godt de koste seg med godiset! :)

(Fant ingen hai forresten, håper roboten er godkjent til teen din :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig! så bra dere likte pakken! :D hintene du ikke skjønte var at jeg samler på og elsker frosker (de er jo små grønne shape shiftere:p) og trener mye blodspor:p men du skjønte det uansett du! kaffe i kantinen på skolen en dag kanskje?

Aha ;) tenkte det var blodspor det var snakk om, men det var jo ingen andre fra Kristiansand området som var med, hvertfall som jeg så, så da var det ikke så vanskelig ;) og gjerne kaffe i kantina en dag! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått gave!! :D :D Bienes hemmelige liv (film :wub:), såpebobler (GØY!), en kjempesøt magnetfrosk og en stoooor morsom frosk man kan dra i! Elsk elsk, takk min hemmelige venn! Klødde meg litt i hodet over hintet - men kan det være Gunnhild? Som skal til USA?

1001254_10151814936230631_1638593376_n.j

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg en søt pakke :D Jeg ble veldig glad for alt!

Slik så pakken ut, jeg fikk også et par sokker men de er for øyeblikket på beina mine da jeg hadde ingen rene ankelsokker :lol: passet veldig bra :aww:

post-6328-0-43457700-1376578858_thumb.jp

Figuren som lå i esken, herregud,hvordan er den laget? :o minikopi av lille Pi!

post-6328-0-19321800-1376578860_thumb.jp

post-6328-0-65727900-1376578861_thumb.jp

Skiltet:

post-6328-0-50239500-1376578863_thumb.jp

Og brevet:

post-6328-0-20241900-1376578865_thumb.jp

Nå har jeg tenkt lenge og nøye på hintet, jeg har faktisk kværnet på den lenge, keikoo, keikoo,hval..hval..hval... keikoooo....

MEN etter å ha lest hele påmeldingstråden, kan det være Orca? :banana:

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Ozzy og Fredrik har vært på shopping! :D

Godt de koste seg med godiset! :)

(Fant ingen hai forresten, håper roboten er godkjent til teen din :P )

Jeg kunne bare drømme om å pakke de vekk i morges. Særlig Vida var meget påståelig at den pakken var til henne, og ville nok helst pakke opp selv. :lol:

Roboten er absolutt godkjent! :D Den var kjempekul! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastiske gaver! Jeg får prestasjonsangst, jeg...

Hva er det helt til høyre på bildet til AnetteH? Visp? Nei?

Men robot-te, og hjemmelaget Pi, og frosker, og så mye fint! Soniser, altså!

Er en hodebunnsmassasjer! :D noen har tydeligvis fått med seg at jeg sliter med hodepine :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag fikk jeg en søt pakke :D Jeg ble veldig glad for alt!

Figuren som lå i esken, herregud,hvordan er den laget? :o minikopi av lille Pi!

Nå har jeg tenkt lenge og nøye på hintet, jeg har faktisk kværnet på den lenge, keikoo, keikoo,hval..hval..hval... keikoooo...

MEN etter å ha lest hele påmeldingstråden, kan det være Orca? :banana:

Det var nok meg ja :) Godt at du likte pakken! Figuren er laget i sånn Fimoleire som man får kjøpt på hobbybutikker :ahappy:

Er en hodebunnsmassasjer! :D noen har tydeligvis fått med seg at jeg sliter med hodepine :P

Hehe det visste jeg ikke, men da var det kanskje et godt kjøp :lol: jeg mener alle bør ha en slik en! Artig å snike seg innpå intetanende folk bakfra og teste, man får sånn frysninger :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fåååååååått! :frantics: Rakk ikke å vente engang, jo! :o:thumbs:

En kul lilla og sort kurv slæsj kjempestor lue! :D

9516473207_78f8e962fe_z.jpg

Godbiter til hundene (som de elsker), en lilla skrivebok, og en morsom figurting som jeg tror jeg skal hive på vinduet, også skal den klistre seg nedover! Har ikke prøvd den enda, men tror Pippa kommer til å bli stoooorøyd!

9516472993_a144f9195e_z.jpg

LOLOLOLOL! Isbitformer som GEBISS! DAUER AV LATTER! :D De er i fryseren!

9516472627_89546a53c6_z.jpg

Hintet!

9519263654_90984403c3_z.jpg

Med fare for å megatrampe noen på tærne: jeg gjetter Førstegangs! Fordi du har puddel, og pudler er for gamle, sære damer. :innocent:

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...