Gå til innhold
Hundesonen.no

Portretter laget i Photoshop


Ia
 Share

Recommended Posts

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg var først i køen og Ia har alt laget til meg Litt uferdig, og skal lage bakgrunnen til mer difus, men er her foreløpig resultat.

Hei sonen! Nå har jeg fått en del forespørsler fra bekjente rundt om kring, om jeg kunne tenke meg å male digitale portretter av deres kjære, både tobente og firbente. Dette gjør jeg med glede, da

Nå?

Ia du er rett og slett fantastisk flink! Du får en bestilling av meg etterhvert, det er garantert :)

Tusen takk, Siri! :D

Jeg vil bare nevne at jeg akkurat nå har ferie, og masse fritid de neste par ukene. Etter det begynner jeg på folkehøyskole, og jeg vil selvfølgelig male så mye jeg kan der også, men akkurat nu har jeg muligheten til å jobbe ekstra mye og intensivt hvis noen vil ha et bilde :) Litt mindre ventetid nå, da, kan man si.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal helt klart finne frem noen bilder og sende deg!

Vil du helst ha i original str eller er ikke det så viktig? :)

Hurra!

Hvis du har dem i original er det supert, men det er ikke veldig viktig. Det gjør det litt enklere for meg, men jeg legger ikke over når jeg tegner, så jeg klarer meg med det meste! :) Det er bare en bonus for meg at bildene er store, for på den måten er jeg trygg på at jeg får med detaljer og kjennetegn, og hundens uttrykk kommer gjerne bedre frem :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Hvor stort jeg maler det varierer litt, men jeg lager aldri bilder som er for små til å blåse opp. Hvor stort ville du hatt det fysiske bildet, tenker du? Så lenge det ikke skal dekke en hel vegg, burde det gå fint :P

Edit: Der jeg skrev "full størrelse" i annonsen, mente jeg bare hele kroppen! Det ble vel litt rart formulert, ja. Bildene er like store, uansett hvor mye eller lite av hunden du vil ha med :)

haha, der ser du! hadde det rimelig travelt da jeg leste, og da jeg så over en gang til nå skjønte jeg selvfølgelig at det var av hele hunden/figuren du mente :- )

Men ja, når vi først havnet på størrelse; rundt 50 x 50 cm eller no i den duren hadde jeg tenkt meg :- ) Ikke noe spesielt mindre i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, der ser du! hadde det rimelig travelt da jeg leste, og da jeg så over en gang til nå skjønte jeg selvfølgelig at det var av hele hunden/figuren du mente :- )

Men ja, når vi først havnet på størrelse; rundt 50 x 50 cm eller no i den duren hadde jeg tenkt meg :- ) Ikke noe spesielt mindre i hvert fall.

Det kan jeg absolutt lage :) Når jeg blir litt mer dreven på dette med bestillinger, vil jeg nok ha noen faste størrelser og legge prisene litt deretter. Men enn så lenge har jeg den innstillingen at jeg gjør mitt ytterste for å lage det kunden vil ha, uansett :lol: Så med mindre du vil dekke en hel vegg, går det nok fint! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg absolutt lage :) Når jeg blir litt mer dreven på dette med bestillinger, vil jeg nok ha noen faste størrelser og legge prisene litt deretter. Men enn så lenge har jeg den innstillingen at jeg gjør mitt ytterste for å lage det kunden vil ha, uansett :lol: Så med mindre du vil dekke en hel vegg, går det nok fint! :D

åh, herlig! da kan jeg rote fram noen av bildene jeg ønsker å ha på veggen så sender jeg deg mail senest søndag? :-) Skal kun ha ett bilde, men greit at vi kanskje samarbeider litt om hvilket du synes blir enklest eller noe i den duren? :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh, herlig! da kan jeg rote fram noen av bildene jeg ønsker å ha på veggen så sender jeg deg mail senest søndag? :-) Skal kun ha ett bilde, men greit at vi kanskje samarbeider litt om hvilket du synes blir enklest eller noe i den duren? :D

Nydelig! Jeg gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris: Tusen takk! :D

Jeg vil gjerne se flere eksempelbilder hvis du har :D

Kommer muligens en bestilling herifra også etterhvert ;) Du er flink!

Det kan du absolutt få! Akkurat nå er jeg bortreist, men jeg kan sende deg et lite utvalg når jeg kommer hjem i kveld :) Og tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris: Tusen takk! :D

Det kan du absolutt få! Akkurat nå er jeg bortreist, men jeg kan sende deg et lite utvalg når jeg kommer hjem i kveld :) Og tusen takk!

Iihp, har du kommet hjem enda? :D Syns det er så gøy å se på sånt! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iihp, har du kommet hjem enda? :D Syns det er så gøy å se på sånt! :D

Jeg er hjemme! Men oppdaget at jeg har veldig, veldig få bilder her på macen.. Skal prøve å grave i mailboksen min i dag for å se på ting jeg har sendt over! Ellers kan jeg finne noen i "tråden for tegning" fra i fjor sommer senere :D

W O W!!

:icon_redface::ahappy::P

Sjekkmailsjekkmailsjekkmail!!!!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du MÅ snart legge ut noen bilder fra hvordan du gjør det, det der ser jo helt fantastisk ut :)

Jammen, det er så ekkelt å legge ut bilder som ikke er ferdige! Det ser jo ut som er fireårings kruseduller helt til siste slutt, og det har jeg ikke noe lyst til å vise frem :lol: Men tusen takk! Skal prøve å legge ut noen prosess-bilder snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Så nydelig han er, dette hjalp IKKE på valpefeberen! Det er noe med de sorte kelpiene…🥹 
    • Så fine bilder 😍 Hun ser flott ut! 
    • Da er han kommet i hus ☺️  Vickulas E’Ra, fra E-kullet som hadde Egypt som tema. Ra er da solguden. Til daglig går han derimot under navnet Tempo.  Han skal bli en liten potet og brukes til agility, rally lydighet og spor. Det blir også litt utstilling tenker jeg ☺️   Vi hentet han i Sverige på mandag og tok en overnatting på Geilo på vei hjem. Han var veldig flink i bilen, sov masse ☺️ På alle pausene våre møtte han alt vi traff av miljøer og folk som om han hadde sett alt før. I går var vi hjemme hjemme.    Første uhell inne var i dag tidlig. Jeg brukte nok litt for lang tid på å kle på meg og lot han stå på gulvet å vente. Hadde ett til uhell senere på dagen også. Han har til nå hatt overraskende god blærekapasitet og tisser stort sett kun etter å ha sovet. Men senere på dagen tisset han inne etter å ha lekt.    I dag hadde vi dagens første biltur i bilbur i bagasjerommet. Det ble konsert. Roet seg i det vi kom frem, så vi fikk avsluttet på godt vis. Kjørte så videre til mine foreldre, og på vei hjem derfra var han mer rolig. Så det kommer seg vel etterhvert.    En ting jeg skal fokusere mer på med denne hunden er ro ute. Så i dag har vi både sittet i ro utenfor her i nabolaget og vært på kafé hvor han satt rolig under stolen og på et tidspunkt sov ☺️
    • Nå har ikke jeg hatt tisper, men personlig er jeg skeptisk til å få tispe, jeg trives veldig godt med hannhund. Så det er nok smak og behag (for noen, andre spiller det ingen rolle for).
    • Gratulerer 😁 Gøy med enda en kelpievalp her 😍 Haha, uff, kanskje slemt å le 😂🙈 Hvorfor skal du aldri ha hannhund igjen? Hilsen hun som har hannhund for første gang og blir skremt her 😱 Åå ☺️ Litt godt å høre for oss som sitter her med de minste rakkerne. Jeg tenker det ofte faktisk, at det er bare nå han er så liten og snart faller den søte fleece pelsen av og han blir stor. Så man må prøve å nyte det og, selv om det er mye strev 😂
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...