Gå til innhold
Hundesonen.no

Portretter laget i Photoshop


Ia
 Share

Recommended Posts

Er det bare jeg her i verden som ikke får sett bildet til Margrete? Kan noen legge det ut på nytt? Jeg får bare error og en tekststreng som likner på noe fra facebook.... :( Vil gjerne se!

Ikke bare du, og jeg så heller ikke det av Amiga :hmm:

Men det jeg så var kjempe flott og nå som jeg ser Margrete sitt så skjønner jeg WOW 'ene

Kjempe nydelig!!! Noe slik kunne jeg også tenke meg ! Men jeg må nesten ha med 6 hunder....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg var først i køen og Ia har alt laget til meg Litt uferdig, og skal lage bakgrunnen til mer difus, men er her foreløpig resultat.

Hei sonen! Nå har jeg fått en del forespørsler fra bekjente rundt om kring, om jeg kunne tenke meg å male digitale portretter av deres kjære, både tobente og firbente. Dette gjør jeg med glede, da

Nå?

Ikke bare du, og jeg så heller ikke det av Amiga :hmm:

Men det jeg så var kjempe flott og nå som jeg ser Margrete sitt så skjønner jeg WOW 'ene

Kjempe nydelig! Noe slik kunne jeg også tenke meg ! Men jeg må nesten ha med 6 hunder....

Tusen takk for fine ord! Det er bare å sende meg en mail hvis du har noen tanker og idéer, så kan vi utveksle noen ord. Jeg er glad i å snakke med folk, jeg, og du skal ikke se bort ifra at jeg kunne flettet seks hunder inn i et bilde hvis du ønsket det :)

EDIT: Å maile er selvfølgelig heeeelt uforpliktende. Bare for gøy! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Kort pels er jo så mye lettere enn lang! Jeg synes kort pels er ganske kjedelig å lage, men bruker jeg liten nok pensel og mange nok fargenyanser og strøk går det som regel veldig lett. Det er bare å tegne nok hårstrå, så ser det stort sett greit ut. Lang pels derimot synes jeg er morsommere, men vanskeligere. Den ser så myk ut når den har begynt å ta form, at jeg ofte slutter litt for tidlig da jeg synes de siste detaljene ødelegger silke-følelsen :lol:

Jeg har egentlig ingen andre triks enn at jeg er veldig tålmodig av meg, og vel har et godt øye for å gjenskape utrykk eller noe slik. Derfor liker jeg best å male mennesker og dyr, fordi jeg kan gjenskape øyeblikk og følelser, akkurat som jeg gjør på scenen eller når jeg skriver. Også er jeg glad i farger og nøyanser, da, brindle er noe jeg koser meg skikkelig med! Jeg har sinnsykt lyst til å prøve meg på blue merle! Det har jeg aldri gjort.

Jeg sliter mer med lys og skygger. Jeg er fortsatt helt amøbe på å tegne sorte hunder, fordi lys har så utrolig mye å si for hele pelsfargen. Spesielt hvis jeg ikke har et bilde, en slags fasit, å se etter. Hunden jeg maler nå er en flat, og bildene jeg ser etter er mye mindre enn de jeg maler, og da sitter jeg og sliter meg litt i håret til tider. Der jeg er nå synes jeg hele dyret ser blått ut :lol:

Nei, nå skriver jeg meg bort! Men virkelig, jeg skal prøve å få til en tutorial en dag, det har jo hjulpet meg mye å se på deres i Tegne-tråden. Jeg må bare få ork og tid, og tvinge meg selv til å få litt lyst :) Greia er at jeg egentlig ikke gjør noe spesielt. Jeg maler som om det skulle vært med maling på et lerret, og da er det litt vanskelig å prøve å lære det bort, på en måte. Men jeg skal prøve :) Skal iallefall prøve å prøve. :P

Da kjenner jeg en blue merle mudi som du gjerne kan får prøvde deg på :lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kjenner jeg en blue merle mudi som du gjerne kan får prøvde deg på :lol:

Brrrring it on! :lol:

Neida, nå skal jeg først lage ferdig flat. Er en vakker hund jeg maler, men den er sort! Kan ikke hunder bare slutte å være sorte, akkurat nå jeg skal male dem! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig å høre! Jeg gleder meg :)

Av og til må man jo unne seg noe sånt :D Har allerede et maleri av Major på veggen, men når jeg så Margrete sine, så ser jeg jo at du har øye for dette - er kjempeimponert. Bestilling kommer :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brrrring it on! :lol:

Neida, nå skal jeg først lage ferdig flat. Er en vakker hund jeg maler, men den er sort! Kan ikke hunder bare slutte å være sorte, akkurat nå jeg skal male dem! :P

Du skal ikke se bort i fra at jeg gjør det:) Må bare finne et passende bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av og til må man jo unne seg noe sånt :D Har allerede et maleri av Major på veggen, men når jeg så Margrete sine, så ser jeg jo at du har øye for dette - er kjempeimponert. Bestilling kommer :)

Så hyggelig! Tusen takk :D

Du skal ikke se bort i fra at jeg gjør det:) Må bare finne et passende bilde :)

Så bra! Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...