Gå til innhold
Hundesonen.no

Pcen oppfører seg rart.


Ozzy
 Share

Recommended Posts

Eller så er det google chrome.

Innimellom så får jeg trykket på et eller annet som gjør at internett oppfører seg rart. Jeg får ikke skrive noe, den gjør bare andre ting når jeg prøver. Og hvis jeg trykker på en link får jeg alltid ny fane.

Noen som har opplevd det samme, som veit hvordan jeg får det bort? Evt hva det er jeg gjør? :lol:

Det blir normalt igjen når jeg krysser ut chrome, men jeg kommer borti greiene ganske ofte så hadde vært fint å vite hva jeg gjør :P

http://s849.photobucket.com/user/92mabjoer/media/20130806_205412_zps1f97b418.mp4.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det har jeg også vært borti. Det du har gjort er å - uten å være klar over det - trykke Ctrl + Alt/Ctrl/Shift (husker aldri hvilken) og startet en funksjon som gjør at PCen oppfører seg som om du har Ctrl inne automatisk. Om du forstår? Så trykker du f.eks F-tasten, så vil PCen oppføre seg som om du trykket "Ctrl + F".

Løsningen er å trykke Ctrl + Ctrl (tror jeg) for å deaktivere den funksjonen. Jeg tror det er de to man trykker sammen, men er alltid litt i tvil. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...