Gå til innhold
Hundesonen.no

Greyhounden Mynte


Djervekvinnen
 Share

Recommended Posts

Endelig fikk jeg satt meg ned for å lage en tråd til vårt nyeste tilskudd i flokken. For de som ikke har sett i valpetråden min, så er Mynte en greyhound tispe som kommer fra Gotland. Hun har vært her i bare to dager, så vi holder fortsatt på å bli kjent med henne. Hun er 8 uker nå. Ekstremt søt og nusselig! Lett å bli betatt av denne lille skapningen. Hun er veldig kontaktsøkende og nysgjerrig. Bort til alle som kommer for å hilse. Vi har hatt en snekker her hos oss disse dagene, og det er mye banking, skruing og saging i veggene, men hun bryr seg ikke noe om alle lydene.

Nitro syns det er litt uvant, vet ikke helt hvordan han skal være rundt henne. Han prøver å leke litt, men da kan hun bli litt redd og hyle og løpe bort. Og når hun er i erte-humør og pågående på han, kan han blir litt "sur" og knurre litt eller komme med ett boff. Men med tanke på at hun har vært her så kort tid, så har begge hundene kommet langt. Om 1 uke er ting sikkert mye mer harmonisk.

Får skrive litt etter hvert når vi blir mer kjent med henne. Foreløpig virker hun veldig lovende! :)

munt8_zps26746e81.jpg

Supersøt!!

munt2_zps3a1b5be2.jpg

Kveldstur på jordet i går.

munt3_zpsb2593f7f.jpg

Ligger godt i genene disse sovestillingene hehe.

munt4_zps2f4b2c7d.jpg

munt7_zps46d5723b.jpg

Fine sove dyr

munt9_zps3fd048e6.jpg

Nitro begynner å skjønne tegninga om hvem som kommer til å bli sjefen her i huset haha :P

munt6_zpsbf8fc524.jpg

På stranda for første gang i dag.

munt1_zps191d64cd.jpg

Her kommer vi til å tilbringe mye tid i årene fremover.

munt_zps7382ceba.jpg

  • Like 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 169
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Endelig fikk jeg satt meg ned for å lage en tråd til vårt nyeste tilskudd i flokken. For de som ikke har sett i valpetråden min, så er Mynte en greyhound tispe som kommer fra Gotland. Hun har vært her

Hei alle interesserte. Tenkte jeg skulle gi en liten oppdatering på vofsen. Hun har passert 3,5 år nå, så hun er vel så god som hun kommer til å bli    Fortsatt aktiv og glad, heldigvis blitt mer voks

Takk for koselige kommentarer!  ?  enig i at det blir lite bilder. Her er ett av begge to. Har tenkt å oppdatere Nitro sin tråd og. Aaalt for lenge siden.  

Posted Images

Tusen takk dere! Koselige kommentarer. Gleder meg til hun blir større og kan leke med Nitro. Det blir vel ca 6 mnd til de kan løpe sammen. Nå må en være i bånd av gangen. Hun fikk sitte i fanget og se på Nitro lange ut i full fart. Hun så veldig fasinert ut. hihi

Nå skal vi bruke tiden på å oppleve mye, kjøre omkring og utvikle forholdet. Deilig at det fortsatt er sommer og vi kan være ute mye. Har bare hatt vintervalper før og det er begrensende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...