Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2014!


Synnikken
 Share

Recommended Posts

Da kan du sende ei sort og hvit tispe med blåe øyne til meg :innocent::innocent::innocent: Please??? :whistle:

Haha, om det kommer blå øyne, så! Og om hun ikke ser ut til å ha mest potensiale da, da tar vi nok henne sjæl :D Jeg tviler litt, men den arvegangen på ah aner jeg jo ikke, men aner heller ikke om det ligger særlig blått på linjene :P

I'll keep you informed ;):teehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • Svar 679
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi vart plutseleg medlem av denne gjengen    44      

Endelig kan jeg også bli med i denne gjengen Hils på Gába

Hurra! Ultralyd i kveld bekreftet at Tia er drektig  

Posted Images

  • 2 months later...

10 ukers Halden-barn:

10394644_10152372194121319_7618081608490

Som støvere flest; trygg og grei valp. Kan dog virke som den inneholder noe mer f...skap enn Hygenen. Alt for mye hvitt for min smak, men samma det, om den blir god på rev...

Man har forøvrig alltid plass til en støver til, de stables nemlig i høyden...

10671432_10152271097205764_9036695658277

For den som måtte føle seg kallet til å jakte med en Norsk harehundrase (med linjer som er best på rev), eller kjenner noen som gjør - så har hun ledige søsken... :innocent:

  • Like 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 ukers Halden-barn:

10394644_10152372194121319_7618081608490

Som støvere flest; trygg og grei valp. Kan dog virke som den inneholder noe mer f...skap enn Hygenen. Alt for mye hvitt for min smak, men samma det, om den blir god på rev...

Man har forøvrig alltid plass til en støver til, de stables nemlig i høyden...

10671432_10152271097205764_9036695658277

For den som måtte føle seg kallet til å jakte med en Norsk harehundrase (med linjer som er best på rev), eller kjenner noen som gjør - så har hun ledige søsken... :innocent:

Haldenser-barn blir alltid vakre :sleep:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal hente valpen vår 10. oktober! Det er første gang vi skal ha hund, så det blir veldig spennende. Vi er så klart superstressa nå og føler det er stor sannsynlighet for å gjøre alt feil og ende opp med en "gal" hund som ikke hører på noen av oss. Men det ordner seg jo sikkert..?:P

Har dere noen tips til hvor i Oslo det kan være lurt å ta med valpen for sosialisering og slikt? Kjenner jo ingen med hund :(

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal hente valpen vår 10. oktober! Det er første gang vi skal ha hund, så det blir veldig spennende. Vi er så klart superstressa nå og føler det er stor sannsynlighet for å gjøre alt feil og ende opp med en "gal" hund som ikke hører på noen av oss. Men det ordner seg jo sikkert..?:P

Har dere noen tips til hvor i Oslo det kan være lurt å ta med valpen for sosialisering og slikt? Kjenner jo ingen med hund :(

Gratulerer!

Dere kan jo dra til Årvoll? Veeeeldig mange gode hunder her oppe *hint hint* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på om det blir 2014 eller 2015 på meg nå altså. Har stått på valpeliste hos en oppdretter lenge nå, men tispa har klart å hoppe over den ene løpetiden, så det har enda ikke kommet noe (hun skulle hatt løpetid i mai/juni). Snakker nå forøvrig med en annen oppdretter som har drektig tispe nå, og jeg håper at jeg kanskje kan få stå på valpeliste der og! :D Det er pros og cons med begge kull, men jeg tror de begge passer meg veldig bra :ahappy:

Så vi får se hva det blir til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...