Gå til innhold
Hundesonen.no

Valpegjengen 2014!


Synnikken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 679
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi vart plutseleg medlem av denne gjengen    44      

Endelig kan jeg også bli med i denne gjengen Hils på Gába

Hurra! Ultralyd i kveld bekreftet at Tia er drektig  

Posted Images

Jeg håper selv på at jeg får en valpis hjem til neste år en gang! :D Krysser fingrene for at hellet er med meg, og ingenting dumt, uventet eller noe slikt herk skulle skje underveis - som er litt typisk meg... :rolleyes:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje, hvis oppdretter plukker noen alrighte hannhunder til tispene sine (2 tisper som skal parres, jeg liker begge to like godt) blir da en jeg setter ut på for, mest sannsynlig, ender sikkert opp med å beholde selv :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om alt går etter planen, så lager jeg min egen krøllebølle i 2014 :ahappy: Noen smådetaljer må på plass først, MH nå i september, og øyelysing litt seinere på høsten, så får vi se hva vi ender opp med for slags hannhund :)

Jeg gleder meg :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Dersom jeg finner meg plass å bo blir det valp på meg neste sommer.(dersom alt går i orden)

Finner jeg meg ikke plass å bo blir det valp på foreldrene mine(det blir det uansett), så valpekos blir det uansett.

Er sikker på rase, men ikke kontaktet oppdretter enda. Det blir gjort snart :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest lijenta

Planlegger nytt kull på Maisen, våren 2014. Funderinger om passende hannhund har begynt. Gleder meg:D

Gunnhild det er denne jeg liker godt :)

Huffhar knapt begynt opptrening av denne hunden også har jeg lyst på enda en valå nååååååååå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miiiih, jeg kan melde meg inn her! Er skrevet på valpeliste hos drømmeoppdretteren min, som syns at det virket som jeg hadde alt godt planlagt og gjerne ville ha meg på besøk snart - så nå krysser jeg alt som krysses kan for at det blir valpis på meg neste år!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Kremter bare litt og er egentlig ikke i denne tråden. Men dersom atte vissom atte riktig hannhund blir brukt på favoritt tispa, så kan man vel ikke la anledningen gå fra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...