Gå til innhold
Hundesonen.no

Sosialisering i Hønefossområdet


Recommended Posts

  • 1 month later...

Litt sent svar kanskje, men vi har tre etnahunder, derav en tispe på 1 år, som eeeelsker å leke med andre. Den voksne tispa vår (4 år), er fin på å sette på plass valper som er for innpåslitne, og hannhunden vår er mer en som overser/går unna, men kan finne på å leke innimellom. :) hvis det skulle være interessant en dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sent svar kanskje, men vi har tre etnahunder, derav en tispe på 1 år, som eeeelsker å leke med andre. Den voksne tispa vår (4 år), er fin på å sette på plass valper som er for innpåslitne, og hannhunden vår er mer en som overser/går unna, men kan finne på å leke innimellom. :) hvis det skulle være interessant en dag.

Så lenge jeg har bil, så har jeg en leken voksen hannhund som sikkert ikke sier nei til å leke litt :) Jeg bor på Jevnaker da, men er ikke så langt til Hønefoss for meg... :D

Ja veldig interessert, begge to! :) Han har vært mest med valper så er supert med voksne hunder som kan sette grenser om det trengs. Nå er han 5 mnd :)

Hønefoss og omegn brukshundklubb har valpetreff hver tirsdag- du finner info på hjemmesiden deres. Men det er du kanskje klar over?

Takk for tips, er klar over det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Hei!

Ser dette er en litt gammel tråd men prøver for det :)

Jeg har en valp på ca 5 mnd (tispe) som hadde hatt godt av litt sosialisering, er det noen der ute som vil være med å gå tur? Hun er en blanding av dverg dachs og tibetansk spaniel, energisk og nysgjerrig beskriver henne best ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...