Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei hei!


Anita88
 Share

Recommended Posts

Gammel bruker som snuser litt på forumet igjen :) Hadde en kort periode for mange år siden. Da bodde jeg hjemme med en tibetansk spaniel. Nå er jeg gift, blitt 25 år gammel og sammen med mannen har jeg en jack russel- gutt på 6 år. Vi skal prøve å ha en dvergpinscher på fôr om et par uker, og jeg gleder meg såå! Det er drømmerasen, og jeg håper dette går bra! Frøkna vi skal ha blir 2 år i desemberish.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Frøken DP er fra Poco Gigante kennel i Kongsberg :) Vi skal ha henne på prøve i førsteomgang, to uker. Oppdretter beskriver henne som krevende, og jeg er redd for å gape over mer enn jeg kan svelge. Vet at DP er en artig og litt krevende rase, men det er jo jacken også på sitt vis. Har hatt lyst på DP siden jeg så Banshee`s Eddie for snart 10 år siden på et forum! Har lest en del om rasen og liker den bare mer og mer. Frøkna beskrives som oppmerksomhetssyk, dominant og med et behov for en konsekvent leder. Så får me sjå..! Mannen har sine tvil på om jeg klarer å være så veldig konsekvent :P Skjønner ikke... :sweat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Frøken DP er fra Poco Gigante kennel i Kongsberg :) Vi skal ha henne på prøve i førsteomgang, to uker. Oppdretter beskriver henne som krevende, og jeg er redd for å gape over mer enn jeg kan svelge. Vet at DP er en artig og litt krevende rase, men det er jo jacken også på sitt vis. Har hatt lyst på DP siden jeg så Banshee`s Eddie for snart 10 år siden på et forum! Har lest en del om rasen og liker den bare mer og mer. Frøkna beskrives som oppmerksomhetssyk, dominant og med et behov for en konsekvent leder. Så får me sjå..! Mannen har sine tvil på om jeg klarer å være så veldig konsekvent :P Skjønner ikke... :sweat:

De er ikke SÅ krevende, så det blir nok mye moro (og sikkert en del overraskelser og litt jobb, hehehe).

Slipper hvertfall det verste tenåringsfjaset :D (de er så morsomme da... hehehe)

Masse masse lykke til!!!

Går nok bare bra skal du se :)

(og velkommen tilbake på sonen, selv om du garantert har vært her lengre enn meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er ikke SÅ krevende, så det blir nok mye moro (og sikkert en del overraskelser og litt jobb, hehehe).

Slipper hvertfall det verste tenåringsfjaset :D (de er så morsomme da... hehehe)

Masse masse lykke til!!

Går nok bare bra skal du se :)

(og velkommen tilbake på sonen, selv om du garantert har vært her lengre enn meg)

Takk takk! :D Jeg har bare 10 innlegg eller noe fra før, så jeg tror neppe de teller :P Var mer en leser. Gleder oss veldig til å få dp i huset! En DP og en jack, hoho her blire liv rai rai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...