Gå til innhold
Hundesonen.no

Sync S Planner (My calendar) mellom telefoner


Mari
 Share

Recommended Posts

Jeg blir s p r ø!!!

Problem. Har hatt S3, har fått meg S4, min plattform er mac.

Kalenderne sync'er ikke. Jeg fatter ikke hvordan jeg får det til. På Kies Air går det ikke an å ta backup av kalender. Kies for Mac er et svare strev som ikke akkurat er stabilt og det funker bare ikke. Å synce Samsung accounts gjør ikke en dritt.

Jeg får ikke til å synce med google calendar. Hvor lite strømlinjeformet går det an å gjøre ting? Virkelig??

Hjelp meg før jeg stanger hodet for hardt i veggen og skader meg selv. :gaah:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt

Fortsatt ikke noe hell? Jeg antar at du har gått inn på innstillinger - konto - google - og huket av for synkronisering av app data? Og det samme inne på S planner? Trykke på Kalendere øverst og så huke av for merk alt og forsikre seg om at google er en av mulighetene? Kanskje litt vel opplagt, men jeg har nesten slengt telefoner i veggen fordi jeg har glemt selvfølgeligheter selv, så det er jo verdt et forsøk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Ulla-Britt

Og, kom på en ting til. Hvis du bare får sync'et hendelser fra pc til mobil, men ikke fra mobil til pc, må du endre default-syncen i S planner på denne måten: Legg til en ny hendelse i S planner, øverst kan man velge kalender dette skal sync'es mot, default er "min kalender", så endre denne til google-kontoen din på lista du får fram. Voila.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...