Gå til innhold
Hundesonen.no

PI A Kull født 25.10


tm100021
 Share

Recommended Posts

  • Svar 473
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har vært litt usikker på om jeg skulle lage tråd før det lå noen valper i valpekassen min men.. Hell with it, jeg jinxer jo ikke ved å lage en tråd på hundesonen liksom Første gangen ble hun kon

Herregud. Tror jeg drømmer. 6 tisper og 1 hannhund!!

Lettere å skrive her enn å oppdatere alle Første er født, blue merle tispe klokken 20.18 326 gram

Posted Images

Har prøvd å holde meg unna denne tråden, men nå greier jeg det ikke lenger! Fiiiine fiiine hundene! :wub: Og Lyra er akkurat sånn blue merle tegnet som jeg liker! :wub: Og pappan... *dåån* *sukk* Skulle hatt en liten sånnen collie selv altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :ahappy:

For å være ærlig vet jeg ikke om vi tar ultralyd. Jeg er ganske sikker på at hun er drektig... Jeg lærte hos noen dyktige oppdrettere hvordan palpere tispen, men forrige gang bærte hun dem mye lenger opp så jeg kjente ingen ting. Denne gang kjenner jeg små valnøtter på hver sin side, enklest å kjenne "ytterst". Hun har også fått mer hengende veldig rosa patter bakerst. Var morsomt å se forskjellen på henne og Simi :P

Så vi venter, så tar vi røntgen isteden :)

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :ahappy:

For å være ærlig vet jeg ikke om vi tar ultralyd. Jeg er ganske sikker på at hun er drektig... Jeg lærte hos noen dyktige oppdrettere hvordan palpere tispen, men forrige gang bærte hun dem mye lenger opp så jeg kjente ingen ting. Denne gang kjenner jeg små valnøtter på hver sin side, enklest å kjenne "ytterst". Hun har også fått mer hengende veldig rosa patter bakerst. Var morsomt å se forskjellen på henne og Simi :P

Så vi venter, så tar vi røntgen isteden :)

Bare en ting å si her nå: Gratulerer med valper :D

Foreldrene er vakre! Blir spennende å se småtassene når de kommer til verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :ahappy:

For å være ærlig vet jeg ikke om vi tar ultralyd. Jeg er ganske sikker på at hun er drektig... Jeg lærte hos noen dyktige oppdrettere hvordan palpere tispen, men forrige gang bærte hun dem mye lenger opp så jeg kjente ingen ting. Denne gang kjenner jeg små valnøtter på hver sin side, enklest å kjenne "ytterst". Hun har også fått mer hengende veldig rosa patter bakerst. Var morsomt å se forskjellen på henne og Simi :P

Så vi venter, så tar vi røntgen isteden :)

Å så spennende! :D Masse lykke til fremover! :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker dere altså ♥

Jeg forklarte Sophia idag om at Lyra skal ha bittesmå bebiser, vi så på youtube videor av nyfødte valper og valpefødsel og tre ganger etter å ha sagt godnatt og lurte på om de kom snart. .. :lol: ikke enda.. Så lyra måtte få kos og nuss og magen til lyra måtte få kos :lol:

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er hun på dag 44 og vi har målt. Dagen før parring var hun 51 rundt buken og idag er hun 70 1/2 cm :| hun har lagt seg ut veldig og er blitt veldig tung i magen. Tror hun synes vi har det for varmt inne for hun ligger som regel ute på trappen :lol: enda i god form og klarer på et eller annet hvis fortsatt å være spretten. Men ikke så grasiøst lenger akkurat :P

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...