Gå til innhold
Hundesonen.no

Dagens anbefaling


ToneS
 Share

Recommended Posts

Filmen Beautiful Girls, så utrolig koselig film og en fantastisk ung Nathalie Portman! Filmen er gammel, men veldig koselig uten å bli sukkersøt.

Synes traileren framstiller den litt feil, den er ikke en typisk amerikansk komedie synes jeg, Mye alvorlige undertoner der. Feks handler mye av historien om at hovedpersonen får en slags forelskelse/fascinasjon av Nathalie Portman, (og det samme for henne). Hun spiller ei jente som er veldig voksen av seg, og de får en veldig god kjemi. Om man vil se en feelgoodfilm bør man se denne :D

http://www.youtube.com/watch?v=7gtr3mm00AI

Hun er så flink i denne filmen! Her synes jeg man ser godt hva slags film det er :)

Elsker denne scena her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens anbefaling fra meg er verdens fineste bok (og film!!) - Bienes hemmelige liv. Boken er et nydelig lite drops som man bare vil suge leeeenge på, for man vil ikke at det skal ta slutt. Dakota Fanning er herlig i rollen som usikker tenåringsjente med traumatiske opplevelser bak seg i livet, og det er utrolig interessant å lese om USA på raseskilletiden (dagens andre anbefaling: The help, fantastisk bok det også).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens anbefaling fra meg ero verdens fineste bok (og film!) - Bienes hemmelige liv. Boken er et nydelig lite drops som man bare vil suge leeeenge på, for man vil ikke at det skal ta slutt. DakotaFanning er herlig i rollen som usikker tenåringsjente med traumatiske opplevelser bak seg i livet, og det er utrolig interessant å lese om USA på raseskilletiden (dagens andre anbefaling: The help, fantastisk bok det også).

Takk for anbefaling :)

Skal se etter den neste gang jeg et på biblioteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den beste Pride and Prejudice filmatiseringen: http://www.imdb.com/title/tt0112130/

Jeg simpelthen elsker mr. Darcy i denne serien. :heart::heart:

Den nyeste med Keira Knightley var kjedelig og mr. Darcy var ikke sjarmerende nok. :(

TV-serien "The Pretender"! Etter 15 år med fangirling (man gir aaaldri opp sin favorittserie) kan dere tro det ble en gledens dag da det ble annonser at serien skal begynne igjen (den ble kansellert og endte med en cliffhanger delux og maaange spørsmål). Så da synes jeg alle skal se fra sesong 1 (er 4), og elske det. Skikkelig nittitals i begynnelsen :P Og de første episodene er kanskje ikke sånn superbra, men det blir bedre. Og karakterene er så bra. Jeg skulle bli Miss Parker da jeg ble stor. Men har dessverre ikke fått tid til å begynne å kjederøyke og skyte folk enda.

Hæ?! Kult! Det var favorittserien min da jeg var liten. Jeg ELSKET The Pretender. Da skal jeg begynne å se på den igjen. Jeg vet jeg har den liggende et eller annet sted...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens anbefaling fra meg er verdens fineste bok (og film!) - Bienes hemmelige liv. Boken er et nydelig lite drops som man bare vil suge leeeenge på, for man vil ikke at det skal ta slutt. Dakota Fanning er herlig i rollen som usikker tenåringsjente med traumatiske opplevelser bak seg i livet, og det er utrolig interessant å lese om USA på raseskilletiden (dagens andre anbefaling: The help, fantastisk bok det også).

Enig!

Jeg liker også the color purple :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Dagens abefaling herfra blir PostSecret. For de som ikke vet hva det er så er det en i USA som ber folk fra hele verden sende inn sine hemmeligheter via postkort til han. Hver søndag legger han ut nye hemmeligheter. Her er det alt fra koselig små ting, til tragiske hendeleser i folks liv. Noen fra i dag:

snow.jpg

onback.imnotveryartisticandthankyou.jpg

PostSecret Link

Noen fra tidligere, som jeg liker litt ekstra godt:

MinnasotaBanksy_zpscdcb69a1.jpg

MT_zps57e939a4.jpg

darati_zps59ca40ae.jpg

lovehate_zpsbf6dc75f.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...