Gå til innhold
Hundesonen.no

Hakushus andre kull


Kiyomi
 Share

Recommended Posts

  • Svar 313
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg hadde regnet meg frem til løpetid i August en gang og hadde GOD tid. Heldigvis var hannhund planlagt og i boks for flere måneder siden, for her kom løpetiden litt vel tidlig. Vi reiser på Sverige-

Vi har vært og tatt ultralyd i dag. Det ER valper inni der! Herregud!!

Så kan jeg jo fortelle litt om hvordan dette egentlig gikk for seg. :lol:

Jeg trodde ikke de skulle komme før til helgen, helt ærlig. Hun gikk jo eviglenge forrige gang. Så, valpekassa var på plass, men hun hadde ikke fått ligget den inn skikkelig. Hun var IKKE fornøyd med mitt valg av fødested. Der skulle hun IKKE føde. Hun gikk ut på gangen og så frustrert på meg, jeg måtte jo skjønne at det ikke var bra nok! Hun ville jo ha biabedden! :rofl:

Jeg var for treg med å skjønne det, så hun spratt opp i sengen min, det var visst det nest beste. Hun satte seg til, men jeg rakk heldigvis å løfte henne ned igjen. Vannet gikk i det jeg løftet henne ned. Jeg hadde allerede vært i kontakt med Marita som skulle få være med og informert om at jeg trodde hun var igang. Hun skulle bare kjøre fra Oslo og ut hit, men gikk glipp av den første valpen. Den andre var på vei da hun kom, den tredje virket det ikke som Kiyomi jobbet for å få ut engang. En liten pause før den fjerde kom, det gikk også veldig greit.

Fin fødselsvekt på alle fire. 252 g, 248 g, 228 g og 266 g. Alle gutta har vært på puppen og det er fin lyd i alle sammen også Kiyomi er suveren! :wub:

  • Like 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett så nyfødte valper før, men jeg syntes de virket så veldig sterke og mobile alle sammen. Kravlet rundt, styrte og ordnet. Jeg syntes nesten synd på Kiyomi et sekund, 4 aktive og høylytte gutter liksom :lol:

Lykke til med å få sove i natt Anette :lol:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett så nyfødte valper før, men jeg syntes de virket så veldig sterke og mobile alle sammen. Kravlet rundt, styrte og ordnet.

Det er de jeg sier; shibaene er herlig uhildede skapninger som bare FUNKER. :heart: Mens mange andre valper er treige som fostre til de nærmer seg fire uker, er shibaer ute og sjekker ut verden så fort de får det til, sånn ca med en gang. :lol:
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...