Gå til innhold
Hundesonen.no

Alle bildene er for "store"


Recommended Posts

Hatt samme problem ei stund nå, uansett hvor små bildene er får jeg fortsatt beskjed om at de overstiger

14,84k.

Prøvde å legge ut nøyaktig samme bilder som jeg la ut for noen dager siden, men får nå også beskjed på dem at de er for store.

Har gjort alle bildene knøttsmå bare for å prøve, men det funker heller ikke :|

Er det noe jeg gjør feil nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis man går på Bruk full editor, så står det, der man kan laste opp:

"Du har brukt 1.05MB av din 14.65MB totale opplastingskvote (Maks størrelse for enkeltfil: 5MB)"

Du har ikke brukt opp din totale, da? Jeg tror ikke den gjelder pr innlegg, nemlig, men pr alt.

Hahaha, åååå, ja det kan være!

Hva skjer når den totalte er brukt opp da? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde laste opp bilder fra en ekstern plass, Facebook eller Flickr eller Photobucket eller noe sånt.

Da tar du bare direktelinken til bildet, altså en link som ser sånn ut, om det er fra Facebook:

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/942266_10151646602235030_1107226857_n.jpg

Også limer du det inn i den grønne firkanten

9091844081_5d2b474338_z.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må vel tidligere filer du har lastet opp ryddes opp i tenker jeg. Anbefaler på det sterkeste å skaffe seg en konto på photobucket.com eller lignende - da kan du laste opp teeeeemmelig mange bilder, og du kan til og med bestemme hvor store de skal være når du laster dem opp. Så har du alt på et online album, går inn på bildene du vil dere og så har du alle linkene du måtte trenge for å lime dem inn på diverse forum og nettsteder :)

Edit - jeg var for treig med å svare, SoppenCamilla kom meg i forkjøpet ;P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Kan jeg låne denne tråden litt, fremfor å lage en ny lignende? :P
Hvis ja, slenger jeg inn spml med en gang: Jeg vil "pynte litt" på profilen min, men alle bildene på dataen min er større enn 200kb (som står er max). Hvordan redusere størrelsen på det bildet jeg vil bruke? (Til og med mobilbilde blir for stort :P)

Beklager så mye hvis det er upassende å stjele tråden :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg låne denne tråden litt, fremfor å lage en ny lignende? :P

Hvis ja, slenger jeg inn spml med en gang: Jeg vil "pynte litt" på profilen min, men alle bildene på dataen min er større enn 200kb (som står er max). Hvordan redusere størrelsen på det bildet jeg vil bruke? (Til og med mobilbilde blir for stort :P)

Beklager så mye hvis det er upassende å stjele tråden :innocent:

(Kan vel svare meg selv og si jeg fant det ut)

Edit: Ooog at det er mulig å redigere innlegg :rofl:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...