Gå til innhold
Hundesonen.no

Kennel Imagine That sitt første valpekull!


Synnikken
 Share

Recommended Posts

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tusen takk for alle gratulasjoner!! Jeg er 99% sikker på at hun er tom nå, kjenner ingenting inni magen og Lotta har lagt seg til ro for første gang på over ett døgn. Lille gutten som kom til slu

Etter flere års drøm, flere forsøk og nå ENDELIG skal "my dream come true" Lotta ble parret med Hector den 18-20-21 & 22 Mai, og idag har vi vært på ultralyd og sett seks små bankende hjerter!! Je

Klokken 8:52 ble det født en stor vakker tispe! 185 gram!

Ooh, spennende, gratulerer! Er så kjipt når planene går i vasken så dette unner jeg deg! Gleder meg til å se bilder av små mopsedrops ^_^

Awwee! TakkTakk!!! :D Ja, jeg skal ærlig innrømme selv at jeg syns jeg fortjener ett kull nå :P:lol: Setter pris på at andre er enig med meg også! Ser SÅ frem til dette! :D

Det blir en spennende tid fremover :D

Jaa! :D Superspent!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lotta er på dag 27-32, Har såvidt begynt å ane en liten magebump. Hun er spinnvill som alltid, og tar null hensyn her i hagen, hopper via skrenter og gir meg stadig små anfall av noia. Jeg ser hun er tydelig "bred" over ryggen, og hun får skikkelige bumper på sidene når hun ligger. Men stående ser hun ikke særlig drektig ut ennå.
Dette er jo hennes andre kull, så jeg tror kanskje hun bærer de høyere nå? Jeg vet jo ikke hvordan hun var i forrige svangerskap siden det var hos oppdretteren.
Hun spiser godt og er helt skjønn av seg :) Så alt er strålende så langt.

Jeg sitter og leser litt om ormekurer osv men jeg lurer på når hun skal få? Det står så mye variert, og vetrinærene mener så mye forskjellig om dette. Noen sier 3 uker uti svangerskapet, noen 5 uker og andre rett før fødsel, Noen som vil dele erfaringer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bollemops :)

spennende med ventende kull

Yes! Gleder meg massivt.. Jeg er jo hønemor deluxe, og nå syns jeg hun har fått veldig lite mage i forhold til "hva jeg er vant til" men jeg må jo bare smelle meg selv i bakhodet og tenke hun er fra fullstendig andre linjer enn hva jeg er vant til. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...