Gå til innhold
Hundesonen.no

Kennel Imagine That sitt første valpekull!


Synnikken
 Share

Recommended Posts

Etter flere års drøm, flere forsøk og nå ENDELIG skal "my dream come true" Lotta ble parret med Hector den 18-20-21 & 22 Mai, og idag har vi vært på ultralyd og sett seks små bankende hjerter!! Jeg forventer ikke seks valper, men nå er det bekreftet! Mitt lenge etterlengtede A-kull er påvei!! :frantics:

980109_10152888808995161_1393617920_o.jp

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tusen takk for alle gratulasjoner!! Jeg er 99% sikker på at hun er tom nå, kjenner ingenting inni magen og Lotta har lagt seg til ro for første gang på over ett døgn. Lille gutten som kom til slu

Etter flere års drøm, flere forsøk og nå ENDELIG skal "my dream come true" Lotta ble parret med Hector den 18-20-21 & 22 Mai, og idag har vi vært på ultralyd og sett seks små bankende hjerter!! Je

Klokken 8:52 ble det født en stor vakker tispe! 185 gram!

Gratulerer og lykke til! Digger bevegelsene til Hector :D

Takk for det! Ja, de er ganske så lekre om jeg skal si det selv :wub: Lotta er ikke så verst heller, men hun er som en sprettball på speed i bånd, så er ikke så lett å få bilder av :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :D Så spennende!

Takk!

Ånei, betyr det at det snart vil komme masse bilder av små, rynkete mopsebabyer? *Tar på seg verneutstyr og printer ut plakater med "jeg skal ikke ha valp"*

Haha! YES! ;) Pittesmå deilige teddybjørner :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :D Blir spennende og følge med fremover :D

Takk for det! Ja, jeg er rimelig spent selv.

Idag har Lottis for første gang på lenge vist tegn på at mat ikke var så kult, var mye slikking rundt munnen og hun virker rett og slett litt trøtt og kvalm. Hun la seg faktisk ned for å sove på tur idag når vi stoppet for å snakke med en vi møtte. DET pleier ikke hun å gjøre. Hun søker også mer til meg i enkelte situasjoner som hun før "buste frem" i. Så absolutt veldig drektig plutselig. Lurer på om jeg ikke har sett tegnene skikkelig fordi jeg har prøvd å "holde hodet kaldt om hun ikke var drektig" men hun er så TYDELIG drektig. Men Frekk i kjeften og spinn gærn når hun får løpe løs i hagen.... DET er hun fremdeles.

Hun er bare helt herlig, eneste som plager livet av meg med den hunden er at hun er en SKIKKELIG varsler, alt på tv skal boffes på, hører hun en lyd utenfor skal det boffes på og hun GIR SEG ALDRI! :lol: Tror det har mye å gjøre med at hun har vokst opp i en stor flokk, så håper det kan ordne seg litt etter litt. Akkurat nå skal hun bare få være seg selv og få nyte livet med tur, kos og sooooving (noe hun gjør MYE av)

Ellers er alt fint, hun er i fin form. Hopper rundt på tur og koser seg, men har ikke helt samme speed som før når vi er på tur. Når jeg har de i innhegningen i hagen er hun fremdeles like gal. Så alt i alt, kjente steder er dødskult, men nye steder er hun hakket mer verdig og forsiktig. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk dere!

Lottisen er fremdeles ikke i form. På ultralyd telte vi tydelig tre valper på hver side. Er spent på om det kommer seks, eller om noe absorberes en eller flere. Hun ble palpert igår, da ble jeg vist hvordan jeg skulle gjøre det. Vi telte til seks da også. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...