Gå til innhold
Hundesonen.no

Kronprinsparets doodle venter valper...


Hampus
 Share

Recommended Posts

På Kongehusets side på FB er den gledelige nyhet om at Milly kakao venter valper lagt ut.

"Kronprinsfamilien har gleden av å fortelle at familiens hund, Milly Kakao, skal ha valper. De er ventet 14. juni. Milly har det bra og sover mye. Hun har vært veldig kosete gjennom hele svangerskapet. Pappaen er en usedvanlig kjekk og elegant herremann som heter Snorre. Hele familien gleder seg veldig."

Ja er det ikke flott...

https://www.facebook.com/Kronprinsparet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 176
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fantastisk... Nesten så jeg vurderer å sende et skriftelig brev til kongehuset og informere dem litt om drøbak valpefabrikk...

Frøken Ozzy er så utrolig provosert så hun skriver ivei på et kladd-brev til kongen Får se om jeg får skrevet ferdig og formulert meg om i morgen og postet det. Kan ikke sende sinna-brev, så må gjør

Det er vel hevet over enhver tvil at promotering av en vare via kjente mennesker (evt filmer) øker omsetningen? Da Bjørn Dæhlie hadde gordonsetter var det en dramatisk økning i avl på gordonsetter for

Fantastisk...

Nesten så jeg vurderer å sende et skriftelig brev til kongehuset og informere dem litt om drøbak valpefabrikk...

Jeg tenkte også på det...vurderte å skrive på facebooksiden deres også - men der er det så mange ukritisk positive kommentatorer at de få saklige negative blir totalt avskrevet som surmaget kritikk :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så ille da? Så lenge foreldrene blir godt ivaretatt og valpene får gode hjem?

:innocent:

Jeg må innrømme at jeg ikke egentlig fikk piggene ute før jeg så at Drøbak Hundehotell var inne i bildet. Jeg har ingenting imot blandingshunder (har en selv), men mye imot valpefabrikker som spyr ut kull og forteller potensielle valpekjøpere at valper kan være alene fulle arbeidsdager fra dag én, det er bare å putte dem i bur...

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider


- Snorre lever vel lykkelig utvitende om at han får kongelig avkom?

- Han vet nok hvem han er far til. Han har mange valper og har blitt brukt mye til oppdrett. Han er veldig fin.

Ja, DET tror jeg nok er helt sant!

Dette er bare kvalmt. Noen burde virkelig informere kongehuset om Drøbak Hh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det så ille da? Så lenge foreldrene blir godt ivaretatt og valpene får gode hjem?

:innocent:

Det artige er jo at drøbak hundehøl lager prjippo av dette, hvor flott hannhunden er, hvor planlagt det er og you name it.... Gnrk. De tar vel 30,000kr valpen. Kongelig påslag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kjøpe hund fra drøbak hundehotell er som å kjøpe yachtutstyr fra somaliske pirater. Å bruke en hund fra de i avlen i tillegg er som å lansere en frivillig organisasjon med mål om å sende poengsmotorer og rifler til samme land.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å skriver ned hvor mye valper det har vært i det siste..

Cocadoodle: 9 valper 2.April + 8 valper 15.April.
Schnoodle: 6 valper 14.April + 6 valper 13.Mai. Ventes valper 3.Juli.
Labradoodle: 7 valper 2.Mai + 4 valper 20.mai + 7 valper 2.Juni. Ventes valper 29.Juni.
Goldendoodle: 11 valper 8.April + 11 valper 14.April. Ventes valper 23 Juni og21.Juli.
Mellomdoodle: 5 valper 3.Mai.

74 Valper siden april..

Og dette er bare hva som står på hjemmesiden.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har navn på de bak drøbak hundehell? Bare ifht evt inntekt hos disse folka. De må jo håve inn flerfoldige tusen på dette (selv om oppdrett er dyrt, heldigvis unngår man jo fordyrende ting som helsesjekker med blandingsoppdrett :D ), tro om de melder alt inn til staten? Kanskje man skulle sende inn tips til skatten, men siden disse folka tydeligvis er på G med kongefamilien får de vel "gode øyne" på tallene sine og man unnlater å se det som evt er der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter å skriver ned hvor mye valper det har vært i det siste..

Cocadoodle: 9 valper 2.April + 8 valper 15.April.
Schnoodle: 6 valper 14.April + 6 valper 13.Mai. Ventes valper 3.Juli.
Labradoodle: 7 valper 2.Mai + 4 valper 20.mai + 7 valper 2.Juni. Ventes valper 29.Juni.
Goldendoodle: 11 valper 8.April + 11 valper 14.April. Ventes valper 23 Juni og21.Juli.
Mellomdoodle: 5 valper 3.Mai.

74 Valper siden april..

Og dette er bare hva som står på hjemmesiden.

OI...

Det der er jo faktisk bare sykt.

De første valpene er nett leveringsklare, som betyr de har hatt 74 valper samtidig. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erlend Wiik og Rita Wiik

http://www.purehelp.no/company/details/droebakhundehotellas/988862738

De har nok ræva full av penger, men tviler på at det står på kontoen ;)

Hvis du kjiker på mannen hennes så kan du jo se han er daglig leder i Wiik regnskap og data.... Jommen sa jeg orne seg...

Forøvrig rimelig party-pooper at dama er eier av Puppia Norge. Alle som kjøper Puppia-seler fra norske dyrebutikker støtter mao Drøbak Hundehotells drift, indirekte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken Ozzy er så utrolig provosert så hun skriver ivei på et kladd-brev til kongen :lol:

Får se om jeg får skrevet ferdig og formulert meg om i morgen og postet det. Kan ikke sende sinna-brev, så må gjøre om når jeg har roa meg! :P :P

Sjeldent jeg gjør sånt, men det får da være måte på hva kongehuset skal drive å støtte og oppfordre til.

  • Like 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...