Gå til innhold
Hundesonen.no

"Enkle" championatland


Benedicte
 Share

Recommended Posts

Kan dere forklare en grønning hva det vil si at certet er hvilende?

Hvis jeg stiller hunden min som er 18 mnd i Sverige, og hun får et cert, og senere, etter fylte to år, blir NUCH, blir hun da automatisk Such også?

Ja :)Tuva ble Nordisk med en gang hun ble CH :)

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Hvordan er Tyskland med cert og tittel? Hvilende? Må man ha flere cert?

5 Atw for VDH CH, minst 1 år mellom første og siste, minst 2 må tas for rasespesialist. Kan påbegynnes i Zwisschenklasse og fullføres til og med Championklasse. Med andre ord ikke i Jugendklasse, der går poengene kun mot Jr tittel. Atw for VDH CH deles ut i Zw, Off, Geb, CH klasse

I tillegg har de klubb CH, som for min rase i alle fall betyr 5 CAC over minst 1 år og for minst 2 spesialdommere, deles ut til beste av hvert kjønn. 3x res.CAC = 1 CAC

tyske titler er med andre ord IKKE lette å få sammenlignet med mye annet.

Det spiller ingen rolle om hunden er multi CH, Int CH eller hva det nå måtte være, den må fortsatt ta tittlene sine som en hvilken som helst annen hund.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 Atw for VDH CH, minst 1 år mellom første og siste, minst 2 må tas for rasespesialist. Kan påbegynnes i Zwisschenklasse og fullføres til og med Championklasse. Med andre ord ikke i Jugendklasse, der går poengene kun mot Jr tittel. Atw for VDH CH deles ut i Zw, Off, Geb, CH klasse

I tillegg har de klubb CH, som for min rase i alle fall betyr 5 CAC over minst 1 år og for minst 2 spesialdommere, deles ut til beste av hvert kjønn. 3x res.CAC = 1 CAC

tyske titler er med andre ord IKKE lette å få sammenlignet med mye annet.

Det spiller ingen rolle om hunden er multi CH, Int CH eller hva det nå måtte være, den må fortsatt ta tittlene sine som en hvilken som helst annen hund.

Shit, det var jo sykt, må ha en Wonderdog da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...