Gå til innhold
Hundesonen.no

Flaskepusebebiser


Sanne
 Share

Recommended Posts

Postmannen :wub:

Hvordan klarer dere egentlig å sende de fra dere? Jeg fikk ei hit på søndag, og jeg var inne på tanken om å beholde henne allerede etter fire timer. Sannsynligheten for at hun blir her øker for hvert minutt :P

Kåre hadde ikke reist om det var opp til oss :hmm: Han er så vanvittig herlig! Men vi får ikke beholde dem, så da må vi bare stålsette oss. Men stort sett går det greit altså. Vi blir veldig glad i dem og ingen blir glemt, men de er ikke mine :) Jeg skal bare hjelpe dem på veien mot drømmehjemmet sitt. Vi har jo fire fra før, det holder :P Jeg er også veldig bevisst på at for hver som reiser, så blir det en ledig plass til en ny som kanskje trenger å komme inn i tryggheten!

Men Kåre... Ååh :no: Det blir den verste å sende avgårde av alle vi har hatt i fosterhjem :icon_cry: Koseklumpen min <3

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 223
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Tenkte bare slenge ut noen bilder av ekstremt søte små her også. Vi flasker opp disse, siden kattemammaen ble alvorlig syk og hun som eier kattemor har jobb, barn og tre av søsknene til disse å flaske

Takk for det altså tro meg,jeg kan fortelle om og om igjen rundt dette temaet Først kan jeg svare litt konkret på spørsmålene dine, etterpå kan jeg skrive litt generelt! Jepp de som er leverings

Samboer har tatt noen herlige bilder av bebisene Xenajenta Flink å spise maten sin Solan vil bare ut å gå Ganske flink også Og Ares da,lille filosofen. Sånn sitter han å bare stir

Posted Images

Så nydelige! Og Postmannen, da - så liten! Himmel, kattunger er det søteste som finnes. :wub::wub: :wub:

Ja Postmannen er en minifyr :wub: Heldigvis fått litt mer fyll på kroppen nå^^ Kattunger og valper er det herligste som finnes. Å være fosterhjem er bare en drøm for meg og samboer. Det verste med det er når bebisene drar liksom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Har ikke vært så aktiv i denne tråden ser jeg :P

Kåre har funnet drømmehjemmet :wub: Han stjal en ganske stor del av hjertet mitt, så han savner jeg daglig. Men jeg vet jo at db alltid finner gode hjem <3 Det er heldigvis ikke alle jeg knytter meg så sterkt til, takk og pris. Da hadde jeg ikke orket å være fosterhjem rett og slett!

Shimmer har også reist. Hun ble en trygg og herlig kattunge på den tiden hun var her :wub: Veldig herlig personlighet vi fikk ha i noen uker

Postmannen er her fremdeles og er kattunge så det koster etter. Han er så aktiv at det nesten er litt slitsomt. Største koseklumpen som finnes og bare superherlig. Fra å ligge stiv av skrekk i et hjørne, løper han nå rundt i stua og aktiviserer våre katter dagen lang. Men tar seg alltid tid til en kosestund på kvelden. Vanvittig artig fyr! :wub:

Så fikk vi inn ei i går på rundt 15 uker. Der viste det seg heldigvis å ende godt, da hun hadde et hjem. Så hun blir hentet igjen i morgen!

Og nå kommer det et par nye på ca 3 mnd som trenger litt ekstra oppfølging da de er født ute og dermed er ganske nervøse! Så der blir det mye jobb :) Satser på vi klarer få de til å skjønne at mennesker bare er kjekt! :ahappy:

Skal se om jeg får tatt litt bilder i morgen, så får dere se hvor fin Postmannen har blitt også :wub:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag reiste fineste Postmannen vår :icon_cry: Men han kommer uten tvil til drømmehjemmet!

Samtidig har Arrig inntatt heimen. En herlig rødpus! Han jamrer lenge og høyt om han er alene, men så lenge han får ligge i fanget eller på sofaen ved siden av meg, så er det greit. Vi forventet jo en veldig utrygg katt, men det er han ikke. Liker ikke at vi kommer mot han å sånn, men skikkelig glad i nærhet og kos! Slenger seg på ryggen og er bare god :wub:
Søstra skal også hit, men hun liker ikke å bli tatt på, så de fikk ikke fatt på henne. Men hun er hos ei som jobber i db, så det er ingen krise! :ahappy:

Litt bilder av Arrig! Han er så peeen :wub:
10492457_10152607361221293_7320549533667

10516842_10152607361326293_6290438094442

10456002_10152607361456293_3567167403992

10689446_10152607361536293_2298319670588

10687191_10152607361676293_2812511540742

Vakringen! :wub: Tipper han blir helt trygg og fin relativt kjapt jeg :ahappy:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Går supert med Arrig! Han skravler, koser og leker dagen lang. Den mjauinga er nesten for mye av det gode altså :lol: jeg elsker pratepuser, men det finnes da grenser! x) Han er verdens skjønneste :wub:
Søstra hans, Arja, har også kommet hit. Hun er veldig engstelig! Vi får lov å ta på henne, men stikker så snart vi gjør en brå bevegelse.

Ellers har en ny liten pjokk inntatt heimen i kveld. 4 uker og ultraskjønn :wub:
Hils på Truls :D

10686870_10152637081661293_3823736077889

:wub::wub:

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig :wub:

Har du noen gang hatt kattemamma med kattunger hos deg i fosterhjem? :) Hvordan har du da introdusert de til hverandre?

Bare en gang, men det var kun 3 dager, så kattemor og bebisene var på soverommet og våre i resten av leiligheten. Vi vil helst ikke ha kattemor inn her, siden vi har egne katter :) Jeg hadde ikke introdusert kattemor til våre uansett tror jeg ikke, fordi en kattemor som regel er rimelig overbeskyttende, så hun ville nok raskt flydd på våre katter :)

Edit: Med hundene hadde jeg latt det gå god tid, men ikke stresset noe særlig med det. Men dette er hunder som har null interesse for katter, så det ville ikke bydd på problemer sånn sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en gang, men det var kun 3 dager, så kattemor og bebisene var på soverommet og våre i resten av leiligheten. Vi vil helst ikke ha kattemor inn her, siden vi har egne katter :) Jeg hadde ikke introdusert kattemor til våre uansett tror jeg ikke, fordi en kattemor som regel er rimelig overbeskyttende, så hun ville nok raskt flydd på våre katter :)

Edit: Med hundene hadde jeg latt det gå god tid, men ikke stresset noe særlig med det. Men dette er hunder som har null interesse for katter, så det ville ikke bydd på problemer sånn sett.

Takk for svar :) Kattemamma og barn er på badet nå med grind foran døren og teppe over mens jeg er hjemme. Kattemamma har fått være ute i stuen og sosialisert seg uten barn i kveld og det gikk kjempe fint. Hun er veldig nysgjerrig på hundene, og hundene er veldig snille og holder seg til sitt. Hun hilse på Tidi i dag, og det gikk veldig fint. Når jeg ikke er hjemme skal døren på badet være lukket.

Hvilken kattesand anbefaler du å ha i doen når det småtasser som bruker den og? Dyrebeskyttelsen mente vanlig sand ble som lim på dem, så jeg fikk med spon og. Det har foreløpig godt fint med sanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi så mange søte småpuser! Hehe hadde tenkt å spørre om dere ville låne to eh litt større småpuser i høstferien, men det er kanskje litt fult hos dere :lol:

Åååh! Når er høstferien? Det spørs om det muligens er litt fullt her om det er veldig snart :hmm: Men jeg kan komme tilbake til deg på akkurat det! Vil jo gjerne se igjen gutta :wub: Må også vente på svar for å få vite hva som feiler Arrig da, han har vært dårlig i magen lenge, så nå er han inne og får sjekket seg!

Takk for svar :) Kattemamma og barn er på badet nå med grind foran døren og teppe over mens jeg er hjemme. Kattemamma har fått være ute i stuen og sosialisert seg uten barn i kveld og det gikk kjempe fint. Hun er veldig nysgjerrig på hundene, og hundene er veldig snille og holder seg til sitt. Hun hilse på Tidi i dag, og det gikk veldig fint. Når jeg ikke er hjemme skal døren på badet være lukket.

Hvilken kattesand anbefaler du å ha i doen når det småtasser som bruker den og? Dyrebeskyttelsen mente vanlig sand ble som lim på dem, så jeg fikk med spon og. Det har foreløpig godt fint med sanden.

Så bra at det går såpass fint da! Jeg opplever jevnt over at de fleste katter er ok med hunder :) Vil gjerne se bilder :wub:

Vi varierer litt egentlig. Det hender seg vi bruker økoclean, som er ala spon, men det er mest om kattungene spiser dostrøet, for det er farlig med vår sand. Den vi bruker til våre voksne er cat exclusive, som igjen er mye det samme som everclean, altså klumpesand. Men det er veldig farlig om pusebebiser spiser klumpesand, siden det da legger seg som en klump i magen. Han lille vi har nå setter vi bare på sanda, for han spiser det ikke :ahappy:

Det største problemet med sand her hvis de er uheldige å tråkke i tisset/bæsjen. Da er det et lite mareritt å få av :lol: Men det er det forsåvidt med økoclean også. Om det funker, så ville jeg bare brukt det! Så lenge de ikke spiser det om det er klumpesand selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Sanne Bilder kommer :) Tenkte å lage en egentråd til dem :)

Jeg har ikkr sett at de har spist, men jeg overvåker de ikke hele tiden. Det virker som om det er klumpesand. Jeg er helt sjokkert over hvor flinke de er på do allerede! Går i kassen og graver det fint ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Sanne Bilder kommer :) Tenkte å lage en egentråd til dem :)

Jeg har ikkr sett at de har spist, men jeg overvåker de ikke hele tiden. Det virker som om det er klumpesand. Jeg er helt sjokkert over hvor flinke de er på do allerede! Går i kassen og graver det fint ned.

Ja kattunger er helt utrolig sånn sett. Til og med dem som er morløse går automatisk på kassa! Renslige dyr disse kattene :ahappy:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Åååh! Når er høstferien? Det spørs om det muligens er litt fullt her om det er veldig snart :hmm: Men jeg kan komme tilbake til deg på akkurat det! Vil jo gjerne se igjen gutta :wub: Må også vente på svar for å få vite hva som feiler Arrig da, han har vært dårlig i magen lenge, så nå er han inne og får sjekket seg!

Det er andre uka i høstferien. Kan komme med eksakte datoer om det blir aktuelt, men det er lov å si nei også da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er andre uka i høstferien. Kan komme med eksakte datoer om det blir aktuelt, men det er lov å si nei også da :)

Japp, bare si ifra om datoer :ahappy: Ja denne gangen kan det faktisk hende vi må si nei, men vi vil joooo :hmm: Savner gutta jeg :icon_redface:

Arrig skal hvertfall til veterinær i morgen, så da får vi vite om det er veldig smitsomt/hva det er etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Japp, bare si ifra om datoer :ahappy: Ja denne gangen kan det faktisk hende vi må si nei, men vi vil joooo :hmm: Savner gutta jeg :icon_redface:

Arrig skal hvertfall til veterinær i morgen, så da får vi vite om det er veldig smitsomt/hva det er etc.

Skal finne datoer :) Hva feiler det Arrig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal finne datoer :) Hva feiler det Arrig?

Vet ikke, men vært veldig dårlig i magen en stund nå. Og så kom blinkhinnen til syne og han rant på do i et sett. I fin form sånn sett, men ikke noe særlig å ha så dårlig mage over lengre tid! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...