Gå til innhold
Hundesonen.no

Toller med halvt svart og halvt lys snute


Recommended Posts

Er dere sikker på at denne tispen har feilstilte ører?

http://www.trudesomplassering.com/index.php?option=com_content&view=article&id=155&Itemid=89

På et bilde så ørene normal ut i allefall..

ja, hun har det, og de ligger galt på alle de bildene der. Valpene trenger ikke nødvendigvis å få flippører, men sjansen er jo der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der va en skikkelig fin hund altså :) Rart at ørene hennes henger forskjellig :) Hvilken annen utstillingsfeil har hun?

Hun er veldig søt, bestevennen til min hund ^^ Eier (og jeg) pleier å rette ut ørene hennes når vi tar bilder, men de legger seg fort "feil" igjen :P Den andre feilen hennes er at hun har en liten hvit flekk i nakken :-)

Du ser den her:

tira-og-casper-085.jpg

(sorry, ikke meningen å spamme tråden liksom :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Hei igjen!

Kan oppdatere litt her:

Jeg fikk ikke den valpen med halvt svart og rosa nese, men ei med hel rosa nese :)

Når det gjelder ørene på valpene.. Så har jeg bare kontakt med 3 av søstrene til min valp. Etter å ha sett bilder av deres hunder så har alle de 3 enten ett eller begge ørene feilstilte, selvom når de ved 8 ukers alder så ut til å få korrekte ører.

Men se nå her, på mi kjære Nuka :)

Som valp- rett etter jeg hentet henne:

post-12216-0-05683600-1380793094_thumb.j

post-12216-0-48893500-1380793132_thumb.j

Etter som hun vokste så ble ørene slik:

post-12216-0-21913400-1380793136.jpg

post-12216-0-32838700-1380793142.jpg

Dersom jeg taper ørene, så ser de slik ut etter en dag med tape:

post-12216-0-13954100-1380793150.jpg

Slik holder de seg i kanskje en dag eller to, før de etterhvert "reiser" seg til det bildet som hun står sammen med vår andre toller. Jeg vet ikke om jeg bør fortsette å tape, jeg liker jo ørene slik de er på det siste bildet. Men hun er nå 5mnd, hvor lenge kan man tape? Og gjør det noen forskjell?

Jeg vil ikke si at hun har feilstilte ører, selvom de står litt ut fra hodet? Hun er jo enda valp, og når hun får større hode så vil hun jo passe bedre inn i ørene sine :P

Vet ikke hvorfor akkurat min valp ikke fikk slike ører som de andre 3 - og jeg vet jo heller ikke om de resterende søsknene har rette eller feile ører.. Det kan jo være at halve kullet fikk lette ører - siden mor har lette ører, mens far har korrekte ører.. ?

Uansett, syns Nuka (valpen min) er vakker jeg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...