Gå til innhold
Hundesonen.no

Flere som har hunder som koser sånn


Nikitaf
 Share

Recommended Posts

Haha. Begge mine!

Chessea gjør sånn som Lukas, men beveger tunga mer frem og tilbake. Leja sutter på fingrene mine. "Kosebiter" og lukker øynene mens hun nyyyter det :P

Rare, fine hundene :wub:

Hehe :D Ja , rare greier.

Ja, de er noen herlige vesner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig søt! :heart: Mine holder fast hender til de "heldige utvalgte" (Aiko er helt kriminell, med en meget myndig teknikk du liksom ikke kan si nei til) og slikker og renser negler med tenna. Og da de hilser på folk de ikke har sett på en stund må de kosebite i hendene ved å legge kjeven over sånn din Lukas gjør, bare litt raskere og veldig ivrig, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chicka gjorde det da hun var liten, hun bare holdt hånden og lagde koselydene (små søte grynt), koselydene har hun heldigvis beholdt, de er så koselige :)

Nå skal hun helst ha det ene frambenet over den armen som koser, blir litt vanskelig noen ganger å kose hun med det beinet over armen siden det blir vinkler som sier au i armen min ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nitro koser slik med bamsen sin. Han ligger med den i munnen og sover. Noen ganger går han å henter den et annet sted i huset før han legger seg med den og ha den i munnen. De føler nok en ro og avslappning med å ha noe i munnen, sikkert også hender :)

Samme gjør Khela :ahappy: Sutter ikke på hender eller noe, men ingenting er bedre enn å sove med favorittbamsen i munnen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å tolke det som noe annet enn kos, faktisk. Chessea er f.eks. en apporterende hund som har det i sin natur å bære ting i munnen. Å sutte på hender har hun egentlig alltid gjort. Og jeg har ingen mistanke om noe annet bakenforliggende enn at hun koser seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette kan da umulig være annet enn kos.

Dexter, vesle blandingskaren vår (3-4 mnd på bildet) kan gjerne sovne med en finger i munnen. Han gjør ingenting med den, bare har den der, holder den helt forsiktig fast. Et slags pattebehov som melder seg i ny og ne? Ser i alle fall absolutt ingenting problematisk med det.

post-10121-0-27760200-1368685079_thumb.j

(Den plastrede fingeren er forøvrig også Dexters verk, men fra noe helt annet enn kos. Valpetenner er herlige! :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...