Gå til innhold
Hundesonen.no

Pris for markkurbehandling?


Recommended Posts

Ah, pokker! Bra jeg dobbeltspurte da :-P så da må man beregne både resept og tabletten i tilegg til stempelet? :-/

Ja, eller veterinæren har det jo som regel liggendes :) Men hvis du kan så stikk innom Sverige og hamstre! Mye billigere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på kurs med noen som nylig har vært i Sverige. Den ene betalte ca 600 for stempel+markkur for to hunder, den andre betalte ca 800 for stempel+markkur for tre hunder. Alle mellomstore hunder (+/- 20 kg).

Hørte ei som hadde betalt 788kr pr hund for markkur og pass i Oslo, da holdt jeg på å besvime altså.

Å dæven for noen priser!!! :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Ringte en lokal klinikk her, de skulle ha 194 kr for passet og 150 kr for pille og stempel, hadde du pille selv kosta det 100kr for stempel. Så da lønner det seg å kjøpe markkuren der, for jeg får ikke markkur til 50 kr til 46kg schäfer i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kanskje jeg har misforstått? Men jeg tolket overskriften "Droncit vet 50 mg tabletter, ingen krav om resept fra 1. mai 2013" som at det ikke lenger var krav om resept :huh: Men ser jo at det står noe annet i teksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kanskje jeg har misforstått? Men jeg tolket overskriften "Droncit vet 50 mg tabletter, ingen krav om resept fra 1. mai 2013" som at det ikke lenger var krav om resept :huh: Men ser jo at det står noe annet i teksten.

jeg har jo nå kjøpt 2 pakker på apoteket i norge, de sa at det var reseptfritt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, kanskje jeg har misforstått? Men jeg tolket overskriften "Droncit vet 50 mg tabletter, ingen krav om resept fra 1. mai 2013" som at det ikke lenger var krav om resept :huh: Men ser jo at det står noe annet i teksten.

Det står jo "igjen" i overskriften. Ikke "ingen".

Hadde vært veldig greit om det var reseptfritt. Menmen, greit å kjøpe hos vet også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...