Gå til innhold
Hundesonen.no

Vargs bildetråd


Kenneth1981
 Share

Recommended Posts

  • Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Apropos tilbringe tid på sofaen...

Nå er det lenge siden jeg har vært innom. Tenkte det var på tide med noen nye bilder. Ser at alt gammelt er borte. Ja ja, desto viktigere med noe nytt.  Det ene bildet viser Myggen og samboer Mad

Vesle Varg gikk bort den 16-10-2018 - vil aldri glemmes ?❤️ 9-2-2013 til 16-10-2018

Posted Images

Akkurat nå, Kenneth1981 skrev:

Takk. Det er en liten balje på cirka 350 liter ?

Akvarier er bedre jo større de er! :ahappy: Hadde tidligere 'huset fullt' av akvarier , nå er det bare ett enslig lite på 200 liter igjen. Hadde man hatt plass og ikke minst gulv som tålte det, så hadde det vært flott å kunne hatt ett på minimum 2000 liter :) 

Husker jeg helt feil nå eller var det litt 'krøll' mellom gutta dine tidligere? I så fall, hvordan går det nå? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, QUEST skrev:

Akvarier er bedre jo større de er! :ahappy: Hadde tidligere 'huset fullt' av akvarier , nå er det bare ett enslig lite på 200 liter igjen. Hadde man hatt plass og ikke minst gulv som tålte det, så hadde det vært flott å kunne hatt ett på minimum 2000 liter :) 

Husker jeg helt feil nå eller var det litt 'krøll' mellom gutta dine tidligere? I så fall, hvordan går det nå? :) 

Skulle gjerne hatt et par akvarier til ? Men samboeren sier nei.

Det går mye bedre med gutta. Ikke perlevenner. Men veldig lite aggresjon mot hverandre. Det er veldig godt! 

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 10 months later...
  • 2 years later...
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...