Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Det er også en af grundene til det skal være en anemone. Jeg har altid elsket Ronja Røverdatter.. og så er det en til pas stille og rolig tattoo til mig. Jeg er ikke så vild, men elsker naturen og roen..

Jeg synes det er ergelig at de ikke har lavet en norsk udgave af den musical, for den var rigtig god (som jeg kan huske, men det er måske 20 år siden jeg så den...) :)

Man behøver ellers ikke at være vild for at have en tattoo. Jeg er på ingen måde vild, men har en af en badeand på min fod :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ergelig at de ikke har lavet en norsk udgave af den musical, for den var rigtig god (som jeg kan huske, men det er måske 20 år siden jeg så den...) :)

Man behøver ellers ikke at være vild for at have en tattoo. Jeg er på ingen måde vild, men har en af en badeand på min fod :P

Den er god. Så den som barn, men har hørt musikken hele mit liv :wub:

Nej, men behøver ikke være vild, men det er for vildt for mig, at få en kæmpe stor hawaii blomst med sommerfugle og stjerner... jeg tager det stille og rolige valg. En diskret hvitvis på foden... Kan dog stadig ikke beslutte mig for farve eller ej..

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett Nytt på Nytt. Kommer til å savne Linn Skåber, jeg! Hu er ei rå dame, i grunn.

Hva skal jeg gjøre nå, da? Får stadig vekk snapchats av folk på vors, og prøver å si til meg selv at de neppe kan ha det sånn dritartig om det de gjør er å sende snapchats til en person som av egen fri vilje valgte å ikke bli med ut i dag. Men like fullt er det jo litt kjedelig sånn akkurat nå. Jeg må finne på et eller annet jeg kan se eller gjøre fram til klokka blir mange nok til å legge meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

quoten forsvant: soppen: er bare å gå inn på en netcomforhandler å spørre etter nytt simkort, trenger ikke bestille på forhånd. så lenge du er juridisk eier :)

Jeg var ikke det engang, jeg. :P

:hug: til Yodel!

Jeg har aldri mer lyst til å kalle hvitveis for hvitveis! Anemone! :heart:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sett Nytt på Nytt. Kommer til å savne Linn Skåber, jeg! Hu er ei rå dame, i grunn.

Jeg og.

Jeg hørte meg selv le på TV. Det hørtes helt fjernt ut. La du merke til noen som lo veldig høyt og rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes det er teit hvor forbanna lang tid noen skal bruke på å se på noen MR og CT-bilder.

Sitter faktisk her og venter på beskjed om det blir en fjerde operasjon eller ikke og det har jeg gjort i to uker. Og ettersom at det er SEKS år siden den første operasjonen så er jeg faktisk ganske lei av å vente for det meste av de årene har jo blitt brukt til å vente!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yodel: :hug:

Hjemme i Oslo nå. Fått ordnet en del hos min mor, bl.a. kasta ut mye drit man har hatt vare på gjennom årene. Og skal ha avgårde en pult nå også. Se om noen på Finn.no vil ha den eller ikke, ellers ryker den ut på en eller annen søppeldynge til neste uke. :P

Når jeg kommer hit igjen, så henger det unger ut av vinduet oppe og røyker, det spilles høy musikk og tydelig planer om fest uten foreldre i natt. Så jeg er veldig glad jeg har bestemt meg for å flytte nå. :ahappy: Høne-pøner eller ei. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg har tenkt på når jeg har vurdert å tatovere hodebilde av Dina på meg, er at vedkommende som skal tatovere det, skal være god på portretter/dyrebilder. Jeg vil ikke ha av en sort hund med ståører, eller en hvilken som helst groenendael, jeg vil ha av henne, det skal synes at det er henne. Men det faller jo litt bort om du ikke vil ha tatovering av dine hunder, men av schäfer, på en måte :)

Helt enig. Jeg vil ha en fordømt god tatovør til å lage mine, og der er jeg bare vrang. Så derfor faller valget på "kun" en schæfer rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nish, tenk så slitsomt når du må skaffe nye pil-hunder stadig vekk... Men hva ER greia med å legge ut "kan noen være så snill å bruke hannhunden min i avl"-annonser på finn. Det kryr jo av dem, den ene teitere enn den neste.v
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Jeg vil ha en fordømt god tatovør til å lage mine, og der er jeg bare vrang. Så derfor faller valget på "kun" en schæfer rett og slett.

Personal Art Tattoo i Ski er helt fantastisk på hundeportretter. Birdy tattoverte ei venninne, og det ble utrolig bra, og du ser klart at det er hunden hennes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yodel: :hug:

Hjemme i Oslo nå. Fått ordnet en del hos min mor, bl.a. kasta ut mye drit man har hatt vare på gjennom årene. Og skal ha avgårde en pult nå også. Se om noen på Finn.no vil ha den eller ikke, ellers ryker den ut på en eller annen søppeldynge til neste uke. :P

Når jeg kommer hit igjen, så henger det unger ut av vinduet oppe og røyker, det spilles høy musikk og tydelig planer om fest uten foreldre i natt. Så jeg er veldig glad jeg har bestemt meg for å flytte nå. :ahappy: Høne-pøner eller ei. :P

Du får ringe politiet og klage på husbråk :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Noe sier meg at du er mer tålmodig enn meg :lol: :lol:

Jeg fikk gavekort på 500 kr fra de da. Som plaster på såret. :lol:

Men jeg er ganske tålmodig på bråk ja... Litt for tålmodig sikkert... Men nå vil jeg flytte. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Jeg vil ha en fordømt god tatovør til å lage mine, og der er jeg bare vrang. Så derfor faller valget på "kun" en schæfer rett og slett.

Jeg tenkte de evt skulle få tegne det på ark til meg først jeg, så jeg fikk se om de var flinke eller ikke.

En dag, når jeg blir rik og sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ergelig at de ikke har lavet en norsk udgave af den musical, for den var rigtig god (som jeg kan huske, men det er måske 20 år siden jeg så den...) :) Man behøver ellers ikke at være vild for at have en tattoo. Jeg er på ingen måde vild, men har en af en badeand på min fod :P
Dansk, jo :frantics::P Anemonen som var tegna var nydelig pajko!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syntes jeg Margrete er skikkelig tøff dame som har bestilt tatovering :) Etter styret med mamma så er det godt å se at noen syntes det er kult/fint!

Og likte best den nederst. Også ville jeg gitt bilde av en av dine som dem kan gå etter, kanskje er du heldig og det ligner, hvis ikke får du "bare" en schafer.

Ellers syntes jeg synd på rumle magen til Luna. Håper hun er bra til imorgen siden det blir utstilling hele dagen.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk gavekort på 500 kr fra de da. Som plaster på såret. :lol:

Men jeg er ganske tålmodig på bråk ja... Litt for tålmodig sikkert... Men nå vil jeg flytte. :P

åh.. 500kr.. Jammen da er jo alt i orden.. Er jo ingenting 500 kr kan ordne :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh.. 500kr.. Jammen da er jo alt i orden.. Er jo ingenting 500 kr kan ordne :aww:

Det ble to Nemibøker for det, så det var jo noe underholdning. :lol:

Men blir sofatjeneste på meg i natt, med lukket soveromsdør... :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er anemone: :P

Anemone-flowers-wallpaper-150x150_zps5fd

Jepp, det er de der jeg også tenker på når jeg hører ordet anemone, selv om jeg vet at både blåveis er hvitveis er anemoner. Ellers må jeg jo bare legge til at på gammelnorsk heter hvitveis kvitsymre. Symre/symra betyr vårblomst.

Sliter litt med å forstå logikken i Iphonen min, håper Sara har tid til å hjelpe sin gamle mor i morgen eller søndag. Noe har jeg fått til helt selv assa. :aww:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...