Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Det er så deilig å gå rolig tur om kvelden når det fortsatt er lyst kl 22... Sommer altså <3

Idag ble det tur til sverige, og Chilli fikk være igjen i leiligheten. Første gang hun har vært alene her (bortsett fra de 10minuttene jeg er borte når jeg har vært på butikken tidligere da), og jeg tror det gikk bra de timene vi var borte jeg :D

Og rapport fra foreldrene mine sier at Bocca er mye mindre bjeffete uten Chilli, så da er det jo et håp om at det ordner seg og at de kan (gidder) ha henne ett års tid (siden jeg blir nektet to hunder her).

Og gratulerer med dagen, AnetteH :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var ute og jogga en kveldsjoggetur nå nettopp. Også merka jeg at Kuma ble litt usikker på noe. Det kicka inn noen instinkter og hun tok kontakt med meg (hjernevaska hund :P) og rundt hjørnet så var det en grevling!! Creepy! Han snudde og løp bort fra oss. Men jeg var jo redd for at jeg skulle møte på han igjen, så jeg gikk og sang litt høyt (og veldig falskt) for å bråke. Selvfølgelig runda en annen person svingen der jeg stod utslitt og sang ut i lufta. Jeg prøvde å forklare at jeg sang fordi det var en grevling der. Uffamei! Han skjønte ikke helt hva jeg mente.

1 km senere møtte jeg også på en stålorm. Det var mindre skummelt.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg første dag på ny jobb (igjen!). Det var superkoselig. Nå har jeg jo jobbet i bransjen i snart tre år (herregud!), så er jo ikke akkurat noe nytt, men jeg er sliten allikevel jeg. Tar på med nye lokaler, nye mennesker. Nå leser jeg til eksamen som kommer så alt for fort. Bare 12 dager igjen. Wææææ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg, nå sitter jeg å nynner med til noe svensk danseband-greier på radioen. Ut på kveldstur med seg før jeg blir permanent skadet her.

Et lite apropos: Jeg hadde "Gubben og Gamla" på hjernen hele torsdagen mens jeg var på jobb (jeg slet litt med å få opp høymole- og løvetannrøttene). Til slutt kom jeg til hundreogtiball, men da måtte jeg si til meg selv at jeg måtte slutte så jeg ikke skulle bli helt gal.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite apropos: Jeg hadde "Gubben og Gamla" på hjernen hele torsdagen mens jeg var på jobb (jeg slet litt med å få opp høymole- og løvetannrøttene). Til slutt kom jeg til hundreogtiball, men da måtte jeg si til meg selv at jeg måtte slutte så jeg ikke skulle bli helt gal.

Haha!

Og jeg stopper automatisk på samisk joike-radio når jeg blar gjennom bilradioen. Så går det 10-15 minutter før jeg oppdager hva vi faktisk sitter og hører på :ike:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå... Føler jeg meg skikkelig ensom og hjelpeløs.

Jeg har hatt en lang utstillingsdag med nesten 100 hunder i ringen, og kom hjem solbrent, sliten og med skikkelig vond og hoven ankel (ny legetime er allerede bestilt). Etter middag og litt sløving i sofaen, skulle jeg bare kjapt ned i kjelleren for å hente mer vom til jentene for i morgen før vi la oss. Men jeg tråkker rett i noe vann, og tenker i grunnen WTF? Får på lys, og ser at det ligger vann på gulvet i cirka 2/3 av kjelleren. Konstaterer at det er helt tørt på vaskerommet, sjekker at fryseren fremdeles er frossen, før jeg klør meg grundig i hodet.

Roper på helgegjesten, som konstaterer at det må komme utenfra; muligens mye undervann på grunn av flommen. Vedkommende legger seg igjen, mens jeg går for å høre med naboen om de har fått inn vann i dag.

Det viser seg at de har hatt en lekkasje i kjelleren, oppdaget de i dag (kjelleren min var tørr i morges, for da hentet jeg meg klær fra tørkesnora), og vann har dermed sivet inn til meg.

De skal få tak i en avtørrer, som vi setter hos både dem og meg for å trekke vannet opp av betonggulvene. Forhåpentligvis er den her i begynnelsen av uka.

Så den siste halvannen timen har jeg ommøblert i kjelleren - flyttet ting som sto på de våte gulvene til der det er tørt, hengt opp til tørk det som var våtest, kastet noen relativt verdiløse ting, og håper at mest mulig er uskadet. Det som sto på 2/3 av gulvet er nå stablet røft på 1/3 av gulvet. Det er ikke noe vits i å bære opp noe, for da blir det bare pisset på av besøkshundene før de drar på mandag. Den ene har allerede klart å tisse inni et vitrineskap jeg har. Veden har jeg ikke fått flyttet, men forhåpentligvis er det bare en fem-seks sekker som er rammet, og ikke de som er stablet over disse igjen.

Akkurat nå er jeg så sliten, nedbrutt, oppgitt og lei, og det verste er at jeg skal være ringsekretær i morgen og har et sekstiårslag på mandag, så jeg får egentlig ikke sett noe mer på dette før til tirsdag. Jeg får heller droppe bursdagen om jeg trenger, det er ikke noe stivt lag.

Jeg har satt på en vifteovn i håp om at den kanskje kan tørke noe, og i hvert fall ikke gjøre det verre. Jeg har lagt utover plutoduker og håndklær på mest mulig av gulvet, og tykk papp på resten av gulvet (har vært brukt som underlag på gulv når jeg har malt tak og vegger, så det kan bare kastes etterpå). Håper det kan suge til seg noe. Det er jo ikke vits i å tørke opp noe grundigere før naboen har fått en slutt på sin lekkasje, men de holder på med det nå i kveld. Lekkasjen er funnet og stoppet, og nå tørker de opp vann, men det sto fem cm opp på veggen hos dem.

De beklaget selvfølgelig at det trengte gjennom, men akkurat nå gjør ikke "vi er lei oss" noe for hvor trøtt og deppa jeg føler meg. Jeg kan ikke huske sist jeg følte meg så ensom og hjelpeløs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet jeg printet ut startnummeret i går. Spørsmålet er bare hvor det ligger nå...

Enball og toball og treball og fireball og femball og seksball og sjuball og åtteball lå og dro, og ikke fikk opp rota

... men hadde vi hatt han niball her, så hadde vi fått opp rota...

For en veldig rar sang, forresten.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra fantastisk dag i Sverige på Svensk Briardvinnerutstilling. Willy ble nr 2 i championklassen og 3 beste hannhund av 29 påmeldte. Han ble også pappa til 6 fine, selskapet valper. To hannhunder og fire tisper, både fawne og svarte :).

Nå er det vel bare å komme seg i seng om man skal opp igjen sånn nesten midt på natta for å dra til Drammen.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå... Føler jeg meg skikkelig ensom og hjelpeløs.

Jeg har hatt en lang utstillingsdag med nesten 100 hunder i ringen, og kom hjem solbrent, sliten og med skikkelig vond og hoven ankel (ny legetime er allerede bestilt). Etter middag og litt sløving i sofaen, skulle jeg bare kjapt ned i kjelleren for å hente mer vom til jentene for i morgen før vi la oss. Men jeg tråkker rett i noe vann, og tenker i grunnen WTF? Får på lys, og ser at det ligger vann på gulvet i cirka 2/3 av kjelleren. Konstaterer at det er helt tørt på vaskerommet, sjekker at fryseren fremdeles er frossen, før jeg klør meg grundig i hodet.

Roper på helgegjesten, som konstaterer at det må komme utenfra; muligens mye undervann på grunn av flommen. Vedkommende legger seg igjen, mens jeg går for å høre med naboen om de har fått inn vann i dag.

Det viser seg at de har hatt en lekkasje i kjelleren, oppdaget de i dag (kjelleren min var tørr i morges, for da hentet jeg meg klær fra tørkesnora), og vann har dermed sivet inn til meg.

De skal få tak i en avtørrer, som vi setter hos både dem og meg for å trekke vannet opp av betonggulvene. Forhåpentligvis er den her i begynnelsen av uka.

Så den siste halvannen timen har jeg ommøblert i kjelleren - flyttet ting som sto på de våte gulvene til der det er tørt, hengt opp til tørk det som var våtest, kastet noen relativt verdiløse ting, og håper at mest mulig er uskadet. Det som sto på 2/3 av gulvet er nå stablet røft på 1/3 av gulvet. Det er ikke noe vits i å bære opp noe, for da blir det bare pisset på av besøkshundene før de drar på mandag. Den ene har allerede klart å tisse inni et vitrineskap jeg har. Veden har jeg ikke fått flyttet, men forhåpentligvis er det bare en fem-seks sekker som er rammet, og ikke de som er stablet over disse igjen.

Akkurat nå er jeg så sliten, nedbrutt, oppgitt og lei, og det verste er at jeg skal være ringsekretær i morgen og har et sekstiårslag på mandag, så jeg får egentlig ikke sett noe mer på dette før til tirsdag. Jeg får heller droppe bursdagen om jeg trenger, det er ikke noe stivt lag.

Jeg har satt på en vifteovn i håp om at den kanskje kan tørke noe, og i hvert fall ikke gjøre det verre. Jeg har lagt utover plutoduker og håndklær på mest mulig av gulvet, og tykk papp på resten av gulvet (har vært brukt som underlag på gulv når jeg har malt tak og vegger, så det kan bare kastes etterpå). Håper det kan suge til seg noe. Det er jo ikke vits i å tørke opp noe grundigere før naboen har fått en slutt på sin lekkasje, men de holder på med det nå i kveld. Lekkasjen er funnet og stoppet, og nå tørker de opp vann, men det sto fem cm opp på veggen hos dem.

De beklaget selvfølgelig at det trengte gjennom, men akkurat nå gjør ikke "vi er lei oss" noe for hvor trøtt og deppa jeg føler meg. Jeg kan ikke huske sist jeg følte meg så ensom og hjelpeløs.

:hug: kan ikke hjelpe med mer enn det akkurat nå. Håper det ordner seg enkelt og fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh kjedelig med nabo! Men høres ikke ut som den værste naboen å få sånn egentlig, krysse fingre for at han ikke bråker allverdens.

:lol: ! Stakkars gamlefar, ja hestene mine utgjorde stoor skogbrannfare med barføttene sine *fnis*

Ja, jeg er glad det er sønnen/nevøen/gudene vet til dama jeg snakket med og ikke henne eller gamlegubben. Jeg svarte bare at "nei, de var barfothester, de" og så hold jeg veldig kjeft da hun sa "da må det ha vært noen andre". Siden hun spurte om det var jeg som hadde de hestene, så var det vel dine det var snakk om, liksom - og det er ingen andre skodde hester her heller. Nikk og smil og tusle videre.

..har jeg spist lasagne og koser meg med Murder Ballads. Istra har hatt totalraptus og vært ellevill krokodille ute, nå er det soving som står på planen. Fine kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå... Føler jeg meg skikkelig ensom og hjelpeløs.

Jeg har hatt en lang utstillingsdag med nesten 100 hunder i ringen, og kom hjem solbrent, sliten og med skikkelig vond og hoven ankel (ny legetime er allerede bestilt). Etter middag og litt sløving i sofaen, skulle jeg bare kjapt ned i kjelleren for å hente mer vom til jentene for i morgen før vi la oss. Men jeg tråkker rett i noe vann, og tenker i grunnen WTF? Får på lys, og ser at det ligger vann på gulvet i cirka 2/3 av kjelleren. Konstaterer at det er helt tørt på vaskerommet, sjekker at fryseren fremdeles er frossen, før jeg klør meg grundig i hodet.

Roper på helgegjesten, som konstaterer at det må komme utenfra; muligens mye undervann på grunn av flommen. Vedkommende legger seg igjen, mens jeg går for å høre med naboen om de har fått inn vann i dag.

Det viser seg at de har hatt en lekkasje i kjelleren, oppdaget de i dag (kjelleren min var tørr i morges, for da hentet jeg meg klær fra tørkesnora), og vann har dermed sivet inn til meg.

De skal få tak i en avtørrer, som vi setter hos både dem og meg for å trekke vannet opp av betonggulvene. Forhåpentligvis er den her i begynnelsen av uka.

Så den siste halvannen timen har jeg ommøblert i kjelleren - flyttet ting som sto på de våte gulvene til der det er tørt, hengt opp til tørk det som var våtest, kastet noen relativt verdiløse ting, og håper at mest mulig er uskadet. Det som sto på 2/3 av gulvet er nå stablet røft på 1/3 av gulvet. Det er ikke noe vits i å bære opp noe, for da blir det bare pisset på av besøkshundene før de drar på mandag. Den ene har allerede klart å tisse inni et vitrineskap jeg har. Veden har jeg ikke fått flyttet, men forhåpentligvis er det bare en fem-seks sekker som er rammet, og ikke de som er stablet over disse igjen.

Akkurat nå er jeg så sliten, nedbrutt, oppgitt og lei, og det verste er at jeg skal være ringsekretær i morgen og har et sekstiårslag på mandag, så jeg får egentlig ikke sett noe mer på dette før til tirsdag. Jeg får heller droppe bursdagen om jeg trenger, det er ikke noe stivt lag.

Jeg har satt på en vifteovn i håp om at den kanskje kan tørke noe, og i hvert fall ikke gjøre det verre. Jeg har lagt utover plutoduker og håndklær på mest mulig av gulvet, og tykk papp på resten av gulvet (har vært brukt som underlag på gulv når jeg har malt tak og vegger, så det kan bare kastes etterpå). Håper det kan suge til seg noe. Det er jo ikke vits i å tørke opp noe grundigere før naboen har fått en slutt på sin lekkasje, men de holder på med det nå i kveld. Lekkasjen er funnet og stoppet, og nå tørker de opp vann, men det sto fem cm opp på veggen hos dem.

De beklaget selvfølgelig at det trengte gjennom, men akkurat nå gjør ikke "vi er lei oss" noe for hvor trøtt og deppa jeg føler meg. Jeg kan ikke huske sist jeg følte meg så ensom og hjelpeløs.

For noe skiiiiit da! Har du vinduer du kan åpne? Her er det kun snakk om å få luftet nok, og industritørkere - som du IKKE skal betale for, ei helle strømmen de bruker - det får gå på naboens forsikring. Tenker det går bra jeg, når du oppdaget det så fort. Og stort mer får du ikke gjort her og nå så prøv og hvile.

Så kan jeg heller fortelle om da vi bodde i leilighet og naboen over hadde selvkoblet en brukt oppvaskmaskin (dette har jeg fortalt før, men det var så skrekkelig..). Og den pumpa leiligheten vår full av vann mens vi var borte i helgen. All parketten i stua gikk med, men verst var det at taket på badet røk og vi hadde åpent hull rett opp i naboens kjøkken.. (deres kjøkken var over vårt bad av alle geniale ting..) Vi hadde huset fullt av industritørkere i 6 uker.. men verst var det å lure på om naboen var på kjøkkenet når man gikk på do.. og unngå ertesuppe i 6 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*snipp*

Offffff, I feel you. Jeg har hatt liknende følelser selv før, og det er så fælt det, den ensomme hjelpeløsheten når man bare har lyst til å la det være noen andres ansvar, men ikke har noen som kan ta over.

Så du skal få en klem :hug: og så er det helt sikkert ikke fullt så fælt i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..har jeg lest denne, og syns at den tar opp noen viktige aspekter av saken mot ordføreren som burde vært avsluttet nå:

https://www.facebook.com/notes/berit-bertling/ny-rettspraksis/563728283680158

Litt grandis sånn helt på tampen og så er det snart leggetid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå... Føler jeg meg skikkelig ensom og hjelpeløs.

Jeg har hatt en lang utstillingsdag med nesten 100 hunder i ringen, og kom hjem solbrent, sliten og med skikkelig vond og hoven ankel (ny legetime er allerede bestilt). Etter middag og litt sløving i sofaen, skulle jeg bare kjapt ned i kjelleren for å hente mer vom til jentene for i morgen før vi la oss. Men jeg tråkker rett i noe vann, og tenker i grunnen WTF? Får på lys, og ser at det ligger vann på gulvet i cirka 2/3 av kjelleren. Konstaterer at det er helt tørt på vaskerommet, sjekker at fryseren fremdeles er frossen, før jeg klør meg grundig i hodet.

Roper på helgegjesten, som konstaterer at det må komme utenfra; muligens mye undervann på grunn av flommen. Vedkommende legger seg igjen, mens jeg går for å høre med naboen om de har fått inn vann i dag.

Det viser seg at de har hatt en lekkasje i kjelleren, oppdaget de i dag (kjelleren min var tørr i morges, for da hentet jeg meg klær fra tørkesnora), og vann har dermed sivet inn til meg.

De skal få tak i en avtørrer, som vi setter hos både dem og meg for å trekke vannet opp av betonggulvene. Forhåpentligvis er den her i begynnelsen av uka.

Så den siste halvannen timen har jeg ommøblert i kjelleren - flyttet ting som sto på de våte gulvene til der det er tørt, hengt opp til tørk det som var våtest, kastet noen relativt verdiløse ting, og håper at mest mulig er uskadet. Det som sto på 2/3 av gulvet er nå stablet røft på 1/3 av gulvet. Det er ikke noe vits i å bære opp noe, for da blir det bare pisset på av besøkshundene før de drar på mandag. Den ene har allerede klart å tisse inni et vitrineskap jeg har. Veden har jeg ikke fått flyttet, men forhåpentligvis er det bare en fem-seks sekker som er rammet, og ikke de som er stablet over disse igjen.

Akkurat nå er jeg så sliten, nedbrutt, oppgitt og lei, og det verste er at jeg skal være ringsekretær i morgen og har et sekstiårslag på mandag, så jeg får egentlig ikke sett noe mer på dette før til tirsdag. Jeg får heller droppe bursdagen om jeg trenger, det er ikke noe stivt lag.

Jeg har satt på en vifteovn i håp om at den kanskje kan tørke noe, og i hvert fall ikke gjøre det verre. Jeg har lagt utover plutoduker og håndklær på mest mulig av gulvet, og tykk papp på resten av gulvet (har vært brukt som underlag på gulv når jeg har malt tak og vegger, så det kan bare kastes etterpå). Håper det kan suge til seg noe. Det er jo ikke vits i å tørke opp noe grundigere før naboen har fått en slutt på sin lekkasje, men de holder på med det nå i kveld. Lekkasjen er funnet og stoppet, og nå tørker de opp vann, men det sto fem cm opp på veggen hos dem.

De beklaget selvfølgelig at det trengte gjennom, men akkurat nå gjør ikke "vi er lei oss" noe for hvor trøtt og deppa jeg føler meg. Jeg kan ikke huske sist jeg følte meg så ensom og hjelpeløs.

Det er lett å si, men... Jeg ville bare reddet unna det jeg kunne av ting som var av verdi, resten hadde jeg dokumentert med bilder - og så tenkt at dette tar forsikringa seg av, samt er det naboenes skyld ergo er det de som er erstantingspliktige og må stå for oppryddinga :) Så hadde jeg puttet det bort i bakhodet. For ens egen del, så man ikke blir så himla stressa!

Sender en stor klem din veg, å kjenne på den elendigheta er vondt. Det er da det er godt å ha en hundesnusk å kose litt med!

---

Endelig er temperaturen til å leve med... Tror vi er nede på 19-20 grader... Matlysta ræker tilbake med lavere temperaturer, så jeg koser meg med en kebabpizza :P Skriver, skriver, skriver og skriver. Får lyst å grine og si "får ikke dette til, nå gir jeg opp :cry: ", men man er jo ikke 5 år så det får man ikke lov til. :poke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er temperaturen til å leve med... Tror vi er nede på 19-20 grader... Matlysta ræker tilbake med lavere temperaturer, så jeg koser meg med en kebabpizza :P Skriver, skriver, skriver og skriver. Får lyst å grine og si "får ikke dette til, nå gir jeg opp :cry: ", men man er jo ikke 5 år så det får man ikke lov til. :poke:

:hug: til deg og!

Jeg var overbevist om at jeg kom til å stryke på et av fagene mine forrige semester - men jeg klarte å skrive seminaroppgaven og gjøre hjemmeeksamen, så jeg fikk til og med en C. Trikset mitt var å ta en liten pause, og så begynne på det området jeg følte at jeg hadde mest kontroll over istedet. For eksempel tilbrakte jeg mye tid på å skrive kildeliste da jeg var i bachelorinnspurten nå i mai, for det fikk jeg hvertfall til :lol: Og det må jo gjøres det også :)

Heia heia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol::lol::lol::lol:

Istra våkna og var ikke ferdig med å være skrullete, så hun stod plutselig og halte og dro i sofaen her. Jeg sa "du!" og da slapp hun kontant taket og snubla bakover, ble sittende på rumpa og lurte fælt på hva som nettopp skjedde. Jeg dauer. :lol::lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noe skiiiiit da! Har du vinduer du kan åpne? Her er det kun snakk om å få luftet nok, og industritørkere - som du IKKE skal betale for, ei helle strømmen de bruker - det får gå på naboens forsikring. Tenker det går bra jeg, når du oppdaget det så fort. Og stort mer får du ikke gjort her og nå så prøv og hvile.

Så kan jeg heller fortelle om da vi bodde i leilighet og naboen over hadde selvkoblet en brukt oppvaskmaskin (dette har jeg fortalt før, men det var så skrekkelig..). Og den pumpa leiligheten vår full av vann mens vi var borte i helgen. All parketten i stua gikk med, men verst var det at taket på badet røk og vi hadde åpent hull rett opp i naboens kjøkken.. (deres kjøkken var over vårt bad av alle geniale ting..) Vi hadde huset fullt av industritørkere i 6 uker.. men verst var det å lure på om naboen var på kjøkkenet når man gikk på do.. og unngå ertesuppe i 6 uker..

Vi hadde en liiiiten lekasje vi oppdaget i fjor (aug-sept), og det hadde tydeligvis vart en stund. Betongen var så metta av vann, og vi levde i en liten leilighet med opprivd gulv, avrevet tapet, samt et par byggtørkere og en avfukter i over 3mnd... Etter dette bodde vi i en byggeplass (føltes det ut som), og leiligheten var endelig ferdig etter påske i år.

Lekkasje er no drit! Heldigvis var det ikke vår feil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SFX: :hug:

______________

Har vært ute og gått et blodspor med Thorvald (jada, jeg vet det er snart midnatt, man vet man er hundemenneske når ... :lol: ), og han var flinkus :) Sist blodspor gikk vi 2 desember i fjor, om jeg ikke husker feil var det da 10-15 minus og frost. Men, flink tass da, og flink tass i dag :) Greit, våt skogsbunn og mye vegetasjon samt endel blod gjør det jo lett, men lell. Må sparke meg bak og legge vanskeligere spor nå altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

..har jeg lest denne, og syns at den tar opp noen viktige aspekter av saken mot ordføreren som burde vært avsluttet nå:

https://www.facebook.com/notes/berit-bertling/ny-rettspraksis/563728283680158

Litt grandis sånn helt på tampen og så er det snart leggetid.

Den leste jeg også før idag, og sendte den videre som tips til vg og bt. Bare for å prøve å få litt oppmerksomhet rundt det for det kunne ikke vært mer riktig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: til deg og!

Jeg var overbevist om at jeg kom til å stryke på et av fagene mine forrige semester - men jeg klarte å skrive seminaroppgaven og gjøre hjemmeeksamen, så jeg fikk til og med en C. Trikset mitt var å ta en liten pause, og så begynne på det området jeg følte at jeg hadde mest kontroll over istedet. For eksempel tilbrakte jeg mye tid på å skrive kildeliste da jeg var i bachelorinnspurten nå i mai, for det fikk jeg hvertfall til :lol: Og det må jo gjøres det også :)

Heia heia!

Folk må lære seg å bruke endnote altså, da slipper man dille så mye med å skrive kildeliste, programmet gjør det for deg. :P

Hadde muligens vært mer nyttig om jeg hadde sagt det før du leverte oppgaven din da men. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle godord og støtte, folkens!

Nå er avfukter installert i kjelleren - siden deres lekkasje hadde trengt inn til meg, fikk de lånt en "på bygda" allerede i kveld, og satte den hos meg først.

De vet hva lekkasjen kommer av, så det er ingen tvil om at dette "kun" har pågått i løpet av dagen i dag, heldigvis. Så da håper jeg det utelukker muligheten for fuktskader i treveggen og trelistene som skiller våre kjellere.

Nå er jeg så høy på adrenalin at jeg får ikke landet helt enda, men jeg kryper i senga snart, og lar avfukteren jobbe i natt, og sjekker tilstanden i morgen. Jeg må opp rundt halv syv...

Jeg er roligere nå, i hvert fall. Jeg får ikke gjort mer akkurat nå. Og naboen har gjort det de kan.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...