Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Alle sesong 8-episodene er ute der jeg ser de ihvertfall. SKUMMELT HERREGUD.

Jaa, men jeg hadde spart på 22/23/24!

Får helt fnatt over at jeg er "ferdig" med sesongen så har lata som om det ikke eksisterer :lol: Jaja da har jeg noe å finne på i kveld da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, men jeg hadde spart på 22/23/24!

Får helt fnatt over at jeg er "ferdig" med sesongen så har lata som om det ikke eksisterer :lol: Jaja da har jeg noe å finne på i kveld da!

Hahahaha :lol: Nei, skjønner den altså :)

For å si det sånn, denne Replicator-personen er den ekleste som har vært i Criminal Minds. Usj. Det topper seg veldig i episde 23 og 24, og det er også sånne lang-episoder, så du har mye Criminal Minds foran deg selv om det er de siste i sesongen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, takk! Har tatt han av rimadyl-kuren og går på Cartrophen-kur nå. 2 uker igjen, men ser ikke resultat. Har hørt så mye bra om middelet på andre, men ser ikke ut til å fungere på min heller. Jaja, får fortsette å pakke i han 2 rimadyl daglig da :(

Ikke mist håpet helt enda, er endel hunder man ikke ser effekt på før etter 4 uker. :) Jeg måtte ty til onsior etter de 4 ukene for å få noe som helst effekt, men det vet man jo ikke på forhånd.

Grattis med dagen AnetteH!!

Sovet litt, og flirer av hundene. Det beste de vet er når jeg sover på dagen og de får være med i senga, ingen av dem som er det minste interessert i å være med ut av senga igjen, så de ligger der enda de. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thorvald tissa på seg :o Han var sinnsykt urolig, så tok ham med meg ut, og stakkaren tissa først leeeenge med foten opp, også begynte han å gå mot meg, og bare fortsatte å tisse. Også sto han bare foran meg og tisset og tisset leeenge. Var helt fullt hos ham stakkar. Han har sikkert drikki 3 fulle skåler med vann i dag pga varmen, så var jo ikke så rart han var tissetrengt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Det siste døgnet har vært slitsomt. Tankene har gått på fullt kjør hele tiden pga noen uvedkommende på eiendommen. For å gjøre en lang historie kort så kom ikke politiet før det ble ringt for 3.gang, og da var det våpen involvert. Nå ser det ut til at en person blir sittende inne, så nå har jeg begynt å senke skuldrene igjen :)

Vært en actionfylt morgen, det er ihvertfall sikkert :lol:

Edit:

Ikke mist håpet helt enda, er endel hunder man ikke ser effekt på før etter 4 uker. :) Jeg måtte ty til onsior etter de 4 ukene for å få noe som helst effekt, men det vet man jo ikke på forhånd:

Skal fortsette på kuren og snakke med veterinær om det, men håper det fungerer :) Gammel'n sleit med å komme seg opp på platten i hagen i sta, han var helt ferdig, så må gi han rimadyl i tillegg til kuren innimellom.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Jeg er så imponert over Linus! Han er litt "kavete" enda, sliter litt med å finne seg til ro, går mye rundt og surrer. Blir det for mye stenger jeg han inne på et 2x2 område med grind, da legger han seg til ro med en gang. Men han virker å ha et veldig godt hode. Så langt er han ikke redd noen ting. Vi var ute å gikk i stad, da begynte det plutselig å tordne, det merka han vel nesten ikke :P gikk bare å surra. Så kom mamma og pappa på besøk på veg til Olso, de hadde så lyst å hilse på. Pappa la seg på sofaen her og Linus bare gikk å la seg i armkroken han <3 fine hunden det! Aro har blitt kjempe flink og lager ikke noe unødvendig tull, og Linus respekterer grensene hans veldig bra.

Er rart med en hund som legger merke til alt da, han følger med på tv'n, og løper bort når det kommer en hund der. Når han hadde tenkt seg oppi sofaen mellom meg og Aro, hvor det er litt trangt rista jeg bare på hodet, så snudde han. Da fikk han komme oppi på andre siden istedet. Jeg rakk ikke engang å si at han ikke skulle bompe oppi der. :) Jeg tror dette blir veldig bra jeg. Nå må jeg bare få sendt inn papirene så han står i mitt navn :D

Så moro at du er fornøyd så langt :)

Alle sesong 8-episodene er ute der jeg ser de ihvertfall. SKUMMELT HERREGUD.

Oooh nå fikk jeg lyst til å se criminal minds igjen. Det er det lenge siden jeg så på. Er sikkert noen tidligere sesonger også som jeg har missa, men det er ikke så farlig.

Har trent rundering med Ekko og er greit fornøyd med den økta og så gikk vi en liten tur innover myrene med Malamuten. Hadde tenkt å avslutte med bading, men det var jo fult av folk på stranda jo :o Selv om det var på grensa til regn og hadde tordna i det fjerne i et par timer. Gale menneskene. Da ble det til Ekkos skuffelse dusjing når vi kom hjem isteden. Snakk om dårlig bytte. Tulip! Vi må innom vannet på klatreturen vår i morra så Ekko får svømme litt!

Nå har jeg plan om å gjøre ingenting en stund, derfor sitter jeg her og babler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh nå fikk jeg lyst til å se criminal minds igjen. Det er det lenge siden jeg så på. Er sikkert noen tidligere sesonger også som jeg har missa, men det er ikke så farlig.

Do it :D Har bare sett litt til og fra tidligere, men sesong 8 har en mer kontinuerlig storyline enn de tidligere sesongene, og jeg liker denne sesongen kjempegodt. Er en bad guy som er med hele sesongen og han er fææl..

Huff, kom på nå at jeg helt glemte å svare deg ang rundering! Det var liksom midt i den derre kræsjegreia mi du spurte, så jeg hadde tankene annetsteds.. Skulle gjerne vært med, men kl 12 er jeg fortsatt på sykehjemmet nemlig :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite hei fra Sverige.

Noomi har gått MH i dag, og jeg er veldig fornøyd. :ahappy: hun ble redd på spøkelsene, men ellers gikk det bra. Kampet med kjeldressen, trampet opp på skrammelet med alle labber. Og jeg liker fortsatt min hund best. :P

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Do it :D Har bare sett litt til og fra tidligere, men sesong 8 har en mer kontinuerlig storyline enn de tidligere sesongene, og jeg liker denne sesongen kjempegodt. Er en bad guy som er med hele sesongen og han er fææl..

Huff, kom på nå at jeg helt glemte å svare deg ang rundering! Det var liksom midt i den derre kræsjegreia mi du spurte, så jeg hadde tankene annetsteds.. Skulle gjerne vært med, men kl 12 er jeg fortsatt på sykehjemmet nemlig :/

Ikke noe problem :) Du kan bli med på onsdag kl 16 også om du vil :P

Nå har jeg våt valp sovende i sofaen. Fryktelig teit gjort, for da blir sofaen også våt, men han er så søt når han ligger og sover med hodet oppå meg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...