Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Jeg kom hjem for en halvtimes tid siden og satte meg ned for å spise litt mat, og det burde jeg aldri gjort. Nå forsvant nemlig alt av tiltakslyst. :P Geo skal få et bad i løpet av dagen, leiligheten må ryddes og støvsuges, og jeg må handle mat. Ellers blir det vel en rolig lørdag kjenner jeg på meg. Jeg vurderte et øyeblikk å dra inn til Oslo i kveld, men jeg prioriterer heller å legge meg tidlig. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg inne og fyrer i ovnen, har snakka med en fyr som vil leie ut til meg, ser med forskrekkelse på at det kommer sol ute, savner min fine mann og er veldig flink til å ta bilder til EFIT'en! :)

Jeg har bilde av rønna i EFIT-en min! Så nå kan du bare føle deg stalket. :aww:

(Var på hundeting på Nordby skole, og siden jeg hadde litt god tid til bussen ruslet jeg ned og tok den fra dere.)

Men fyre i ovnen??? Det er jo SÅ varmt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bilde av rønna i EFIT-en min! Så nå kan du bare føle deg stalket. :aww:

(Var på hundeting på Nordby skole, og siden jeg hadde litt god tid til bussen ruslet jeg ned og tok den fra dere.)

Men fyre i ovnen??? Det er jo SÅ varmt!

Ikke inne på rønna... Og når var du her?!? Og så kom du ikke og sa hei?!? Makan! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det lov å si at jeg holder på å sprekke av stolthet? Er hjemme fra utstilling med Kaos, og jeg er så fornøyd enda vi "bare" fikk blå. Vi har slitt litt med samarbeidet og han har vært vrien å holde stille under håndtering, men i dag var han så flink i ringen at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Sto akkurat slik jeg stilte han opp på bordet, lot dommeren få ta og titte på han uten å bevege seg i det hele tatt og gikk som en drøm. Super kritikk! :D

Fikk skikkelig blod på tann, enda det ikke var planen. Nå er det bare å spare pels!

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er frøken vilikke badet og fønet etter alle kunstens regler, bare for tilvenningens skyld. Her kjører vi like gjerne på med full runde med en gang! Ingen av delene var spesielt gøy, og da føneren kom frem ble det en del sprelling, men alt i alt var hun veldig flink og har allerede tilgitt meg. :innocent:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke inne på rønna... Og når var du her?!? Og så kom du ikke og sa hei?!? Makan! :D

Rønna har rar temperering. Eller kanskje ikke. Det er kaldt der uansett? :P

I tolv-tiden. :) Vurderte å stikke innom for å henge i hagen litt, men fant ut at jeg burde komme meg hjem fordi jeg skulle gjøre så mye fornuftig. Har fremdeles ikke gjort noe fornuftig siden jeg kom hjem, så jeg kunne nok fint tatt meg tid til impulsbesøk. :P Jaja, jeg får komme en annen dag i stedet. Geo kjente seg faktisk igjen da, selv om han bare var der noen få ganger i fjor sommer og høst. Begynte å logre litt og trippet litt nysgjerrig på tå da vi gikk langs gjerdet. :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Cartrophen Vet heter middelet. :) Verd å prøve! Funka desverre ikke på min, men vet andre som har god effekt av det.

Åå, takk! Har tatt han av rimadyl-kuren og går på Cartrophen-kur nå. 2 uker igjen, men ser ikke resultat. Har hørt så mye bra om middelet på andre, men ser ikke ut til å fungere på min heller. Jaja, får fortsette å pakke i han 2 rimadyl daglig da :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du flytte ut fra huset deres? :)

Ja. Hagen og strøket er fantastisk, det er bare altfor langt unna alle vennene mine, verden og jobben. Jeg orker ikke 2 timers reisevei hver dag, til tross for verdens mest fantastiske hage...

I tolv-tiden. :)

Nå sjekka jeg EFIT'bildene mine, og på den tida var vi jo faktisk ute, bare på andre siden av huset. (Vi har øvd mye på at Imouto ikke trenger å leke World Police og sjekke ut alle som går forbi til enhver tid, så nå blei jeg faktisk ganske fornøyd over at hun ikke "oppdaga" dere. Hun får jo egentlig med seg alt...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

...er Blaze og Arya ferdig stelt. Jeg selv er gjennomsvett etter stelling av de og fylle i bilen.

Skjørtet mitt er ute til tørk og jeg tror jeg må ha to jakker med meg i morgen om det blir så varmt..

Nå se en *m*a*s*h* også entene begynne på middag, finne fram klær ti meg selv elller dusje. Tipper dusje blir sist :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjellet :heart: er helt fantastisk å se hvor utrolig lucky go happy Leo blir på fjellet! Springer idiot rundt, hopper på alt og sjekket ut alt :lol: Vi skulle bodd her vi! Nå ligger han langflat og sover tungt på hytta :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkel Criminal Minds episode, må avreagere litt med sonen :lol:

Nå åpner snart himmelens sluser ser her i følge værmeldinga, så venter i spenning :P Jeg og Thorvald slapper av inne etter koselig sykehjemsbesøk i dag og. Varmt på stakkarn da, det er ikke spesielt lave temperaturer inne på sånne hjem :lol:

Og enn så lenge har jeg husket Efit :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til å sette meg ned å grine. Klar til å dra, alt fikset og bakluken på caravellen har gått i vrange, med to bikkjer som ikke skal være med. HVORFOR MEG UNIVERSET?!

Ånei, så kjedelig! Ordner det seg? Eller så kan du ta de med også kan de campe hos oss :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkel Criminal Minds episode, må avreagere litt med sonen :lol:

Nå åpner snart himmelens sluser ser her i følge værmeldinga, så venter i spenning :P Jeg og Thorvald slapper av inne etter koselig sykehjemsbesøk i dag og. Varmt på stakkarn da, det er ikke spesielt lave temperaturer inne på sånne hjem :lol:

Og enn så lenge har jeg husket Efit :D :D

Væææ, ikke så sånt da! Hadde jo spart men nå MÅ jeg jo se! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...