Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå mai!


Anette
 Share

Recommended Posts

Kjørte forresten full edikkvask på brennneslen i går, og den ville ikke dø. Løvetannen så litt trist ut når jeg la meg. Kikke ut på den nå, nope den er ikke død!

Samme her. Løvetannen jeg dynket med edikkvann i går lever fremdeles i beste velgående. Skal prøve en gang til, men innser vel at jeg blir nødt til å luke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.2k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå må jeg bare SKRYTE litt altså! Døde nesten i går av stress og frustrasjon over eksamen i salgsfaget i dag. Men det gikk helt sinnsykt bra. Jeg var ufattelig nervøs og usikker. Jeg vet jo jeg kan j

Vi har blitt mor og far:D

Ååååhh På sykehjemmet i dag ble jeg vitne til et fantastisk øyeblikk! En av våre faste pasienten sliter voldsomt med smerter, men vil alltid hilse på Thorvald, samme hvor syk han er, så karrer han se

Posted Images

Våknet brått i natt, av at Casper sto på gulvet. Jeg var helt i ørska, og klarte ikke tenke i det hele tatt... men jeg syntes det var noe kjent med utrykket hans, men jeg fant bare ikke ut hva... også kastet han opp en diger ball med gress på teppet. Tusen takk, treige hjerne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får en klem av meg for det tror jeg du trenger.

Klem til Hanne! Kom til Bergen du :) :) :)

Stor klem til deg :console:

Takk dere :) Det går litt opp og ned men for det meste bra! Det er i motbakke det går oppover lizzm.

Nå skal jeg fikse kake til ikveld. Geleshotsene ble bra :D Skal snart på jobb og før det er det myyye som skal gjøres :P

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Herregud, for en start på dagen. fikk besøk av bevepnet hundepatrulie etter å ha ringt politiet for tredje gang, og det høres virkelig når hundepatruljen finner en mann som har stukket til skogs! Flinke malle som gjorde en fæl situasjon til trygg igjen.

Nuh skal jeg på valpeshow, og forhåpentligvis klarer jeg slutte å skjelve om en time eller to..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn!! Godt å ha jentene i senga igjen :ahappy: Deilig å våkne og få en suss av en snuppe som strekker seg så lang hun er inntil deg og sukker fornøyd mens den andre vasker tærne dine :lol:

Nå skal jeg bare og så skal vi ut på tur. Tenkte å gå innom hund som hobby og få oss vareprøver og så innom valpeshow etterpå. Det er på Lade det skjer i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig det var å sove ut! Å kjøre tur-retur Drammen på en dag etter 3timer søvn natta før ble bittelitt slitsomt på slutten der.

Sånn ellers er det litt rart at hundene er borte, men godt å tenke på at jeg slipper turing og lufting i dag. Bare mæ å tænk på! :P Skal ut å farte sammen med kjæresten etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er heldigvis bedre enn i går :ahappy: Så da kan jeg faktisk får gjort noe i dag. Første jeg må gjøre er å pelle inn gammelgubben så mine får ut å tisse, bare ikke kommet så langt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaskemaskin og oppvaskmaskin er satt på, frokost inntatt og Lady vært ute og tisset. Skikkelig surt vær ute i dag, så det blir vel stort sett innedag med husarbeid i dag. Sikkert like greit når jeg fant ut mens jeg satte inn i oppvaskmaskinen at den må tømmes og fylles igjen når den er ferdig.... litt etterslep, kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuh - himmelen åpna seg. Selvsagt rett etter at jeg hadde koblet løs hundene og de hadde løpekick, og siden jeg har basenji (og mynder? ) som ikke virker, så lar ikke de seg stoppe av slike bagateller :lol: Så nå ligger hundene til tørk i gangen og jeg har fått på meg tørre klær. :lol:

Tror det blir den store klesvaskdagen i dag, for frister ikke å gå ut. :aww: Med mindre tordenet de truer med kommer, da går jeg i dekning under sofaen. :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til hva som stiller kløe ved myggstikk? Xylocain hjelper ihvertfall ikke lenger.. *kløøøøø* :pinch:

Eurax, også har myggulf (?) en kløstillende spray som jeg syns er veldig god. selges på rema blant annet. Er man fullstendig desperat så funker faktisk hydrokortison hvertfall på fugleloppebitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurax, også har myggulf (?) en kløstillende spray som jeg syns er veldig god. selges på rema blant annet. Er man fullstendig desperat så funker faktisk hydrokortison hvertfall på fugleloppebitt.

Eurax synes jeg aldri har vært veldig effektivt, men skal se etter spray. Mener å huske jeg har vært borti en liten hvit sak med blå kork som fungerte, får se etter det og.

Hydrokortison har jeg ikke, bare sterk kortisonsalve. Overkill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eurax synes jeg aldri har vært veldig effektivt, men skal se etter spray. Mener å huske jeg har vært borti en liten hvit sak med blå kork som fungerte, får se etter det og.

Hydrokortison har jeg ikke, bare sterk kortisonsalve. Overkill?

Enig om eurax, får ikke den til å funke skikkelig, ikke om det er mange stikk.

Om det er overkill spørs vel hvor desperat du klør. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig om eurax, får ikke den til å funke skikkelig, ikke om det er mange stikk.

Om det er overkill spørs vel hvor desperat du klør. :lol:

:lol: Jeg prøver. Er da ikke store områdene som blir "utsatt", sånn totalt, men man skal jo være forsiktig med sånt.

Jeg synes da xylocain pleide å funke, men nå klør jeg meg halvt forderva selv om jeg prøver å la være. Ikke finner jeg zapperen min heller. *kløkløklø*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 grader i skyggen, i Tromsø! Fremdeles! Hallo! :D Ikke så bra med tanke på hjemmeeksamen, men hjelper veldig på humøret.

Frøken krølle syntes det var litt for varmt til å gå daffetur i skyggen, så vi gikk bare inn igjen. Nå ligger hun og peser og koser seg på balkongen i stedet, midt i den verste solsteiken. Skikkelig hundelogikk. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Er det noen som kan hjelpe meg med å finne et navn på sprøyte for hund? Ganske ny på markedet visstnok. Fungerer visst på ledd osv, lite bivirkninger. Heter noe som ligner på kartoflen. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg at jeg synes selv jeg har vært veldig flink. Klippet busker, gjødslet hagen, ryddet her inne, pakket om bilen og skal nå begynne å få hunder klare før vi setter kursen mot Flisa for å levere hundemat, trene litt og hente en hund så er det oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan hjelpe meg med å finne et navn på sprøyte for hund? Ganske ny på markedet visstnok. Fungerer visst på ledd osv, lite bivirkninger. Heter noe som ligner på kartoflen. Tror jeg.

Cartrophen Vet heter middelet. :) Verd å prøve! Funka desverre ikke på min, men vet andre som har god effekt av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Hmmm tror jeg må bade Arya før jeg reiser til Oslo. Og gavepapir det hadde jeg ikke nei, så da blir det levering i pose :lol:

Blaze prøvde hardt å leke med ungdommen i dag, men de så ikke HENNE!!!! :o

429950_10152866158725072_258372527_n.jpg

971061_10152866158745072_293574325_n.jpg

Men gamle hunder kan ganske mange kunster, så hun endte med å få hele og fulle oppmerksomheten. Du kan nesten se hvor lykkelig hun ble når hun fikk det :lol:

969167_10152866158875072_654044237_n.jpg

7761_10152866158895072_624359177_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...