Gå til innhold
Hundesonen.no

Hva jobber du med?


Sbtlita
 Share

Recommended Posts

  • Svar 117
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dyrepeleier Sykepleier Elektriker Veterinær Hovslager Saueklipper Stalljente Rørlegger Hestetemmer Hundekjører Rytter Gjeter Husmor Økonom Vaskehjelp Mekaniker Snekker Jordmor +++ A

Utdannet intensivsykepleier og hygienesykepleier; holder for tiden på med utdanning til brannkonstabel. Har jobbet 20 år innen akuttmedisin, 15 år i brannvesenet på deltid og er på sjette året fu

Hjemmeværende husmor

Guest Michellus

Flippær for øyeblikket burgere på McDonald's, men når studeringslysten kommer tilbake vil jeg studere husdyrvitenskap og utdanne meg til å bli sivilargonom :)

Hadde jeg vunnet 200 mill i lotto hadde jeg gått en hævv med kurs og forhåpentligvis utdannet meg til å bli instruktør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdannet intensivsykepleier og hygienesykepleier; holder for tiden på med utdanning til brannkonstabel.

Har jobbet 20 år innen akuttmedisin, 15 år i brannvesenet på deltid og er på sjette året fulltid som sikkerhetsinstruktør innen offshorebransjen.

... også utdannet ettersøksinstruktør og ettersøksdommer og jobber myyyyyye med hund.

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på 4-årig bachelor for å bli grunnskolelærer i 1.-7.klasse :) har ikke jobb, men drømmer også om å jobbe med dyr og ta masse kurs :D har såååå lyst til å søke på jobb i en dyrebutikk som trenger folk, men så passer det litt dårlig med eksamenstid nå og valp i juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror vi har en tilsvarende tråd her inne også, men skitt... ting endrer seg jo etterhvert for folk :).

Jeg er utdannet sivilagronom (cand agric) med mastergrad innen naturforvaltning, og har de siste 16 årene jobbet som naturforvalter i Statens vegvesen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider


Dyrepeleier
Sykepleier
Elektriker
Veterinær
Hovslager
Saueklipper
Stalljente
Rørlegger
Hestetemmer
Hundekjører
Rytter
Gjeter
Husmor
Økonom
Vaskehjelp
Mekaniker
Snekker
Jordmor
+++
Altså er jeg bonde.


På pent kan det oppsummeres som:
Utdannet ved NTNU, Bachleor i Psykologi. Jobber med Grønn Omsorg på egen gård. Hovedfokus på bruk av dyr i arbeid med ungdom, da mest hest, hund (og sau).

  • Like 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://hundesonen.no/forum/topic/66434-hva-ville-du-blihva-studerte-duhva-endte-du-opp-med-aa-jobbe-med/?hl=%2Bhva+%2Bstuderte+%2Bhva+%2Bjobber+%2Bmed#entry1178037 Her er vel den andre som ligner litt. Jeg har jobbet 6 år i dyrebutikk, og jobber nå som au-pair i Frankrike. Om fire dager er jeg hjemme igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...