Gå til innhold
Hundesonen.no

Lena og Aili


LenaP
 Share

Recommended Posts

Hei! Jeg heter Lena, er 21 år, og er fra Vesterålen i Nordland. Har en liten tispe på snart 9 mnd (født 02.08-12) av rasen Finsk Lapphund. Navnet hennes på papiret er Grubenrampens Cattlin, men til daglig går hun for Aili :) Hun er verdens herligste! Selv har jeg studert ett år på journalistikk, men fant ut at det ikke var noe for meg likevel. Så til høsten starter jeg mest sannsynlig på lektorutdanningen ved Universitetet i Oslo.

ailiiiii.jpg

aili2.jpg

aili1.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Lena og Aili! Har sett deg på lapphundgruppa :)

Den derre Ailien din er så nydelig :heart: Aili er halvsøstra til hun som egentlig skulle være dama til min lapphund, før han måtte tas ut av avl :) Aili ligner veldig på halvsøstera altså :) Faren til Aili er en av de lapphundene jeg liker best :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :D

Åjaa! Ja, de er egentlig veldig like. Tiva er veldig lik moren til henne og Aili :) Har du brukt Thorvald på noen andre tisper da?

Nei, dessverre fikk han påvist patellaluksasjon (at kneskåla går ut av ledd), så han skal ikke brukes på noen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så synd :( Han er jo så søøt

Jepp, det var et sjokk, han har aldri haltet ellernoe, men nå får vi bare håpe han holder seg frisk resten av livet :) Tiva ble parret med en annen hanne nå denne uka, så kanskje Aili får seg noen tantebarn om en 9-ukers tid :)

Gleder meg til å følge Aili videre, har blitt glad i den slekta etter at vi ble så godt kjent med Tiva. Herlige hunder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det var et sjokk, han har aldri haltet ellernoe, men nå får vi bare håpe han holder seg frisk resten av livet :) Tiva ble parret med en annen hanne nå denne uka, så kanskje Aili får seg noen tantebarn om en 9-ukers tid :)

Gleder meg til å følge Aili videre, har blitt glad i den slekta etter at vi ble så godt kjent med Tiva. Herlige hunder :)

Sorry, totalt OT. Men ble hun parret med Atlaz?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det var et sjokk, han har aldri haltet ellernoe, men nå får vi bare håpe han holder seg frisk resten av livet :) Tiva ble parret med en annen hanne nå denne uka, så kanskje Aili får seg noen tantebarn om en 9-ukers tid :)

Gleder meg til å følge Aili videre, har blitt glad i den slekta etter at vi ble så godt kjent med Tiva. Herlige hunder :)

Ja, det kan jeg tenke meg til. Håper han holder seg frisk og rask! :D Ja, så at hun ble parret med Jessica sin Lucas. Det blir spennende :) Så gøy å høre! Ja de er flotte. Har hatt en flappis før Aili, og er helt frelst i rasen. Så utrolig snille og gode, samtidig som de kan være veldig tøffe. Og ikke minst lettlærte! Begynte nå i ettermiddag å lære Aili å gå sikksakk gjennom beina mine når jeg går. Jammen har hun ikke skjønt tegninga allerede :) hihi

Herlig, enda flere lappiser her! :D

Nydelig frøken du har altså! :wub:

Jepp :D Lappiser er best <3 Takk for det, skal sjekke ut din også :) Tipper den også er nydelig!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp :D Lappiser er best <3 Takk for det, skal sjekke ut din også :) Tipper den også er nydelig!

Leo er vår første hund, men skal vi ha flere blir det garantert lapphund :) herlig rase, og flåtte og se på er de også, og myke og gode å kose med :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...