Gå til innhold
Hundesonen.no

LP-trening i Ås


borderen
 Share

Recommended Posts

  • Svar 199
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg vil gjerne også være med...

Tja... onsdag da? Kan redigere startinnlegget.

Follo bhk skal ha tirsdager kl 18 ved Årungen og torsdager kl 18 på Antrozoologisenteret. Hvis vi da har treninger på skuterud mandag og onsdag bør vi bli sykt gode i lydighet Skal vi si kl 18 på f

Guest Belgerpia
Å, dette hørtes koselig ut! Jeg bor i Ski så dette er midt i blinken! Kan jeg få komme og observere først for å se hvordan man faktisk trener med hund? Dette er helt nytt for meg og jeg kan ansolutt ingen verdens ting. Bortsett fra sunn fornuft .

Det er jo bare hyggelig å ha tilskuere, men jeg tror jeg ville anbefalt deg å gå ett kurs med hunden først - ellers så er det vanskelig å få nytte av denne type "egentrening" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia

Hmm........ får se hvor mye husarbeid jeg får ferdig, skulle gjort husarbeid i går - ble snakkende i telefonen istedet. Kanskje dra fra jobb nå og så kan jeg forte meg å vaske og rydde og få tid til ett lite treningspass med Noah :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreldrene mine kommer på spontantur, så jeg får ikke holdt på så lenge, men kanskje en times tid :)

Det passer bra, for krapylet mitt må bades og gjøres klar til Leto i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også! Sitter på skolen ennå og hadde egentlig bare tenkt å trene litt ved GG i dag, men kunne jo kanskje tatt turen. Trenger noen som kan kjefte litt på meg under fvf. Også kan jeg se om jeg finner sykkellåsen min, siden jeg mistet den sist jeg syklet dit. Hm hm. Tror jeg kommer, jeg, men er ikke sikkert jeg er der presis seks da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også! Sitter på skolen ennå og hadde egentlig bare tenkt å trene litt ved GG i dag, men kunne jo kanskje tatt turen. Trenger noen som kan kjefte litt på meg under fvf. Også kan jeg se om jeg finner sykkellåsen min, siden jeg mistet den sist jeg syklet dit. Hm hm. Tror jeg kommer, jeg, men er ikke sikkert jeg er der presis seks da.

Ja kom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...