Gå til innhold
Hundesonen.no

Vom og hundemat - pros and cons


Guest Christine
 Share

Recommended Posts

Men dere som bor i Oslo og omegn, hvorfor drar dere bare ikke til Trøgstad? Det er jo ikke akkurat langt. til og med jeg som bor på Hadeland drar til Trøgstad, kjøper 100 kg og deler opp alt på en gang, et ******* der og da men verdt det etter hvert :P

Hadde jeg hatt fryser til så mye, så hadde jeg defintivt gjort det. Men funker jo greit å kjøpe en 20kg blokk fersk også. Da slipper man hele tine prosedyren. Evt. kan man jo gå sammen med noen sånn at man kommer opp i 100kg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Aldri vært borti hunder som får mer tannstein av V&H - bare mindre. Luksien her har myyye tannstein nå, en av grunnene tilat jeg tenker å gå over på V&H igjen.

+ Bra fordøyelse/avføring + Billig + Fin pels Nøytralt ( ): mine er veldig lite glupske, spiser til tider for lite i forhold til energiforbruk, men blir ikke matleie av v&h, spiser kanskje

Fullforer og har gjort det i mange år. Fordeler: Mye bedre pels, mye mindre tannstein, sterkere klør og bedre poter. Avføringen forsvinner nesten før den treffer bakken, og den lukter nesten ikk

Man behøver jo ikke kjøpe 100 kg i slengen da :lol: (jeg gjør det bare fordi jeg har plass og det blir billigere da) men jeg har prøvd å dele opp den frossen dritten en gang og aldri mer, mye enklere med ferskt da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man behøver jo ikke kjøpe 100 kg i slengen da :lol: (jeg gjør det bare fordi jeg har plass og det blir billigere da) men jeg har prøvd å dele opp den frossen dritten en gang og aldri mer, mye enklere med ferskt da :D

Jeg bare tenkte det var greit å spesifisere ferskt, for man får jo frossent der også. Sist gang jeg var der så hadde de bare den ene blokken jeg skulle ha fersk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare tenkte det var greit å spesifisere ferskt, for man får jo frossent der også. Sist gang jeg var der så hadde de bare den ene blokken jeg skulle ha fersk.

Derfor ringer man og spør om dem har det du trenger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Derfor ringer man og spør om dem har det du trenger :D

Og det vet man hvordan? Om man aldri har gjort det før? Jo man informerer om det i tråder om V&H. Jeg har ikke på noen måte forsøkt å kritisere deg, men tenkte bare å legge til tilleggsinformasjon for dem som ikke er klar over at man faktisk kan få det ferskt. Jeg har hørt om flere som har trodd at det kun kan kjøpes frossent nemlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det vet man hvordan? Om man aldri har gjort det før? Jo man informerer om det i tråder om V&H. Jeg har ikke på noen måte forsøkt å kritisere deg, men tenkte bare å legge til tilleggsinformasjon for dem som ikke er klar over at man faktisk kan få det ferskt. Jeg har hørt om flere som har trodd at det kun kan kjøpes frossent nemlig :D

Oj, trodde ikke jeg ble kritisert heller jeg? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...