Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening i Bergen, for "alle"?


mokken
 Share

Recommended Posts

Er det noen som vet om klubber el lign som arrangerer ringtrening for alle raser?

Planen var at vi skulle delta på Myndeklubbens treninger på Vestkanten, men det kan se ut som om de nå er på jakt etter et nytt sted å være og har tatt pause i treningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om belgisk fårehundklubb var åpen for andre raser? Men jeg har aldri vært der da, mener bare å huske jeg sjekket det opp en gang.

Miniatyrhundklubben har sluppet inn valper som ikke er alt for store på deres treninger. Det koster 50 kr da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten er det verdt å nevne at på Christen sine treninger bør du vite hvordan din rase skal stilles selv, for han stiller shibaene sine på den japanske måten - altså sånn at de skal stable beina under seg uten at noen hjelper til ved å flytte på dem. :P (Ikke skyt meg om jeg har misforstått noe nå SEC :ustol: )

Det er uansett gratis, på tirsdager klokken 18:30 ved Saltimport, rett før første tunnel utover fra Sandviken.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhundklubben har trening på Sartor hver søndag kl 18:00. Ved OBS. 20,- pr gang, og er åpent for alle raser.

Ikke dumt, kan hende vi stikker innom der en gang i blandt! :)

Lurer på om belgisk fårehundklubb var åpen for andre raser? Men jeg har aldri vært der da, mener bare å huske jeg sjekket det opp en gang.

Miniatyrhundklubben har sluppet inn valper som ikke er alt for store på deres treninger. Det koster 50 kr da.

Ok, kan høre med en av belgerdamene for mer info :)

Hun nærmer seg 10 kg nå, så hos miniatyrhundklubben blir hun nok i største laget :P

Forresten er det verdt å nevne at på Christen sine treninger bør du vite hvordan din rase skal stilles selv, for han stiller shibaene sine på den japanske måten - altså sånn at de skal stable beina under seg uten at noen hjelper til ved å flytte på dem. :P (Ikke skyt meg om jeg har misforstått noe nå SEC :ustol: )

Det er uansett gratis, på tirsdager klokken 18:30 ved Saltimport, rett før første tunnel utover fra Sandviken.

Takk for info! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kan høre med en av belgerdamene for mer info :)

Hun nærmer seg 10 kg nå, så hos miniatyrhundklubben blir hun nok i største laget :P

Haha, dasså! Vi fikk ha med cockeren til mamma som valp der, men hun veier jo rundt 10 kg som voksen :P Så det er kanskje noe annet, ja.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten er det verdt å nevne at på Christen sine treninger bør du vite hvordan din rase skal stilles selv, for han stiller shibaene sine på den japanske måten - altså sånn at de skal stable beina under seg uten at noen hjelper til ved å flytte på dem. :P (Ikke skyt meg om jeg har misforstått noe nå SEC :ustol: )

Du er veldig flink. :aww::D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Jeg har nå snakket med en bekjent som fortalte at Collieklubben har ringtrening hver torsdag på Kilden senter, kl 19.30.

Vi kommer nok til å ta en tur dit :)

Drar opp igjen denne siden det nærmer seg EDS.

Er det noen som vet om collie klubben fortsatt tillater "ikke medlemmer" på sine treninger? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar opp igjen denne siden det nærmer seg EDS.

Er det noen som vet om collie klubben fortsatt tillater "ikke medlemmer" på sine treninger? :)

Vet ikke med collieklubben, men det skal være ringtrening ved Sparkjøp på Kokstad torsdager 19:30. Er visst lagt opp som en vanlig utstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne går oppdretterene våre på! :)

Ikke sikker, har fått vite om det via andre, og ikke surret meg avgårde enda.

Det høres midt i blinken ut, satser på å få deltatt en eller to ganger før vi reiser :)

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres midt i blinken ut, satser på å få deltatt en eller to ganger før vi reiser :)

Takk for tips!

Var der et par ganger før sommerferien, tror det er noen collie-folk som driver det. Koster 20 kr per gang.

Mest små hunder, men alle er velkommne :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var der et par ganger før sommerferien, tror det er noen collie-folk som driver det. Koster 20 kr per gang.

Mest små hunder, men alle er velkommne :)

Takk for info! :)

Ser ut som jeg har to ledige torsdager før EDS så da blir det greit med en en liten oppfriskning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...