Gå til innhold
Hundesonen.no

NKK Drammen 1 og 2.juni


Guest Jonna
 Share

Recommended Posts

3,5 mil sør for Oslo, på feil side av fjorden for Drammen. :P

Åh, det hadde vært supert altså! Greit å ha en back up liksom. Hjem kommer jeg meg alltids, men kollektivtrafikken er ikke så praktisk tidlig søndag morgen. :P Å møte opp tidlig er helt fint for meg, jeg har en hund som ikke har vondt av å gå ned litt før han skal i ringen. Og jeg syns da ikke det hørtes så skrekkelig tidlig ut, det tar da en times tid fra Korsegården til Åssiden også, gjør det ikke? Det blir jo ganske knapt egentlig det, om man får oppmøtetid klokka ni. :P Kan jo hende vi får oppmøte senere da, men kelpien pleier liksom å være ferdig ca. 0922. :P

Men da kan jeg vel melde på, da. Har jo lyst til å prøve oss på storcertet i alle fall! Så er det bare om jeg skal melde på i unghund eller junior. Hadde jo vært kjekt å kunne få cacibet dersom vi skulle bli plassert slik, men på en annen side ser han definitivt mer ut som en junior enn unghund. :P

Sier meg fortsatt ingenting, for alt sørom gardemoen er oslo for meg :aww:

Men vi får snakkes nærmere da vettu hvis det evt blir, så får vi legg en slagplan hvis resten kræsjer :P Jeg har jo forsåvidt ikke meldt på eller snakka me han me lånehunden heller :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 258
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Kommer med Humle Kelpie

Meldt på 4 bikkjer Bekfreftet 23.52 i går. Lurer på hvorfor man absolutt skal vente til siste mulighet?

Lykke til med svømmeknappen og gjørmebryting i helgen alle sammen!

I et anfall av overmot meldte jeg den unge lovende til både junior og LP1 gitt... Noen som har hørt om Rafael Malo Alcrudo, Spania? Ser ikke helt for meg at en som dømmer bulldogger og andre dogger liker sportslige dobere, men. Pytt, pytt, godt for mamsen å jogge litt, vi får ta det for trimmens skyld om ikke annet *ler*

I 2007 gav han BIR til Ardens Ulitka i Sverige.

Han gav samme dag BIM til Ulisse delle Querce Nere

Dette gir kanskje et inntrykk av hvilken type dobermann han liker. Begge disse er dog helkuperte.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle han ikke det?

Njææ, hvis man er vant til å se på litt mer massive bikkjer blir jo disse sportsdoberne litt pinglete i sammenligning...

I 2007 gav han BIR til Ardens Ulitka i Sverige.

Han gav samme dag BIM til Ulisse delle Querce Nere

Dette gir kanskje et inntrykk av hvilken type dobermann han liker. Begge disse er dog helkuperte.

... og ja, den hannen var av type kjøttfe, akkurat som jeg forventet :Dhttp://www.dobermann-review.com/db/details/13723

Jaja, det kan fortsatt bli dommerendringer! *lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njææ, hvis man er vant til å se på litt mer massive bikkjer blir jo disse sportsdoberne litt pinglete i sammenligning...

... og ja, den hannen var av type kjøttfe, akkurat som jeg forventet :Dhttp://www.dobermann-review.com/db/details/13723

Jaja, det kan fortsatt bli dommerendringer! *lol*

OT, men jeg syns de er så veldig rare med de tønnekroppene og den veldig tynne halsen! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3,5 mil sør for Oslo, på feil side av fjorden for Drammen. :P

Åh, det hadde vært supert altså! Greit å ha en back up liksom. Hjem kommer jeg meg alltids, men kollektivtrafikken er ikke så praktisk tidlig søndag morgen. :P Å møte opp tidlig er helt fint for meg, jeg har en hund som ikke har vondt av å gå ned litt før han skal i ringen. Og jeg syns da ikke det hørtes så skrekkelig tidlig ut, det tar da en times tid fra Korsegården til Åssiden også, gjør det ikke? Det blir jo ganske knapt egentlig det, om man får oppmøtetid klokka ni. :P Kan jo hende vi får oppmøte senere da, men kelpien pleier liksom å være ferdig ca. 0922. :P

Men da kan jeg vel melde på, da. Har jo lyst til å prøve oss på storcertet i alle fall! Så er det bare om jeg skal melde på i unghund eller junior. Hadde jo vært kjekt å kunne få cacibet dersom vi skulle bli plassert slik, men på en annen side ser han definitivt mer ut som en junior enn unghund. :P

Jeg skal også nedover, så da har du ihvettfall et par muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njææ, hvis man er vant til å se på litt mer massive bikkjer blir jo disse sportsdoberne litt pinglete i sammenligning...

Atte hæhhh? Så du antar da mao at han også ville satt opp en bælfeit whippet bare fordi han også dømmer bulldog? Så vidt jeg vet er han vel all-rounddommer og dømmer alle raser.

... og ja, den hannen var av type kjøttfe, akkurat som jeg forventet :Dhttp://www.dobermann-review.com/db/details/13723

Jaja, det kan fortsatt bli dommerendringer! *lol*

Den hunden var bælfeit, men den kan jo ha blitt satt opp PÅ TROSS AV fedmen? Hvordan var de andre hundene han dømte på den utstillingen? For å si noe om hvordan en dommer dømmer, så må man jo se på resten også. Jeg vet om flere bælfeite hunder som settes opp - men de vinner fordi de er BRA hunder, ikke fordi de er feite liksom.

Sorry... jeg blir bare litt oppgitt over sånne bastante uttalelser... og jeg aner forøvrig ingenting om hvordan han dømmer altså :D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atte hæhhh? Så du antar da mao at han også ville satt opp en bælfeit whippet bare fordi han også dømmer bulldog? Så vidt jeg vet er han vel all-rounddommer og dømmer alle raser.

Den hunden var bælfeit, men den kan jo ha blitt satt opp PÅ TROSS AV fedmen? Hvordan var de andre hundene han dømte på den utstillingen? For å si noe om hvordan en dommer dømmer, så må man jo se på resten også. Jeg vet om flere bælfeite hunder som settes opp - men de vinner fordi de er BRA hunder, ikke fordi de er feite liksom.

Sorry... jeg blir bare litt oppgitt over sånne bastante uttalelser... og jeg aner forøvrig ingenting om hvordan han dømmer altså :D.

Den hannen føyer seg pent inn i rekken over hvordan en hel rekke dommere ønsker å se dobermann altså. Og jeg er ikke bastant, jeg er forutinntatt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...