Gå til innhold
Hundesonen.no

Nok et ryddesalg - hundeutstyr


Recommended Posts

Her en del ting jeg ikke får brukt som kanskje andre har lyst på? Skrevet pris på alt, men det kan diskuteres. Må hentes på Lørenskog eller i Ås, eller sendes mot porto. Bilder av fønerholderen kan jeg legge ut til helgen. Resten er illustrasjonsbilder, så be om bilder om dere vil ha. Mye av dette står hos min mor på Lørenskog. Skal dit til helgen, så da kan jeg knipse.

Legge og ut mer utstyr til helgen! :)

- Fønerholder, universell. Passer alle «vanlige» trimmebord og flere ulike typer håndholdte fønere. Veldig praktisk dersom man ønsker frie hender mens man føner hunden tørr. Den er brukt et par ganger, men er god som ny. Selges fordi jeg har investert i blåser, og denne blir da overflødig. Kjøpt for om lag 800 kroner, selges for 300,-

- Puppia soft harness, størrelse XS, farge rød. Den minste størrelsen til puppia, som passer små hunder eller små valper på opp til 2 kg. Brukt et par ganger, men hunden vokste raskt ut av den, så den er i god stand. Kjøpt for 400, selges for 75,-

Au_11316690_authentic-puppia-soft-dog-ha

- Pet travel reisebur til hund/katt, størrelse small. Laget i hardplast med dør med sikkerhetsklemmer på. Kun brukt en gang, så fremstår som ny. Kjøpt for 269, selges for 100,- (fargen er den røde, til venstre)7003100_zpsfedf2fdf.jpg

- Hurtta tispetruse, størrelse 1. Passer papillon, dvergpuddel etc. Veldig god passformmyk og god strikk. Farge svart. Selges helt ubrukt i original forpakning. Kjøpt for om lag 200, selges for 65,-16816_Hurtta_Tispetruse_1_zps8c104937.jp

- Flexi glam, swarowskidekorert, eksklusivt flexibånd med sommerfuglmønster.Grunnfargen er rosa, og linen er 5 meter lang. Passer til små hunder opp til ca. 8 kg. Brukt kun to ganger, så fremstår som ny. Ny pris var 1990, selges for 500,-

Flexi_Rollleine_glam_small_butterfly_ros

- Royal Canin undefôr, X-small adult 1,5 kg. Uåpnet forpakning. Voksenfôr til de minste hunderasene. Ny veiledende pris er 199, selges for 100,-

Det er dette fôret: http://www.royalcanin.no/produkter/products/hundefor-i-faghandel/size-health-nutrition/x-small/x-small-adult

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Flexi glam, swarowskidekorert, eksklusivt flexibånd med sommerfuglmønster.Grunnfargen er rosa, og linen er 5 meter lang. Passer til små hunder opp til ca. 8 kg. Brukt kun to ganger, så fremstår som ny. Ny pris var 1990, selges for 500,-

Flexi_Rollleine_glam_small_butterfly_ros

Beklager et innlegg totalt off topic, men...1990 for et BÅND?? :blink:

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Hei!

Den er det. Men jeg må se etter den. Har flyttet nylig, så den er gjemt i lasset atm. Men kan lete etter den og gi deg tilbakemelding!

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

Okei, jeg har kjøp en, men kanskje lurt å ha en liggendes i hjembyen også ;)

Men den føneholderen, kunne du tatt bilde av den eller linke til hvordan den ser ut? :) Jeg kunne veldig gjerne tenke meg en sånn en, men det forutsetter jo at den passer til mitt bord og føner :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Flexi glam, swarowskidekorert, eksklusivt flexibånd med sommerfuglmønster.Grunnfargen er rosa, og linen er 5 meter lang. Passer til små hunder opp til ca. 8 kg. Brukt kun to ganger, så fremstår som ny. Ny pris var 1990, selges for 500,-

Flexi_Rollleine_glam_small_butterfly_ros

Hvis du vil holde det av til den 25 så vi jeg gjerne kjøpe det :)

(Ja bruker flexibånd jeg, dårlighundeier)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du selen enda? Har lurt litt på å kjøpe en slik til kaninen min nemlig, da han rygger ut av de fleste kaninseler..

Hei! Beklager, så ikke dette innlegget.

Har solgt selen, dessverre. :(

Okei, jeg har kjøp en, men kanskje lurt å ha en liggendes i hjembyen også ;)

Men den føneholderen, kunne du tatt bilde av den eller linke til hvordan den ser ut? :) Jeg kunne veldig gjerne tenke meg en sånn en, men det forutsetter jo at den passer til mitt bord og føner :)

Skal vi se! Der fant jeg tispetrusen i flyttelasset. Så den er fortsatt ledig om du vil ha den. Også har jeg bilde av fønerholderen. Den mangler en strammeskrue, men jeg skal lete litt og se om den kan ha falt av i lasset her. Hvis jeg ikke finner den kan jeg selge det til redusert pris såklart. Vet man får kjøpt sånne skruer. :)

Slik ser det iaf ut. Det kan reguleres slik at det passer til ulike raser og ulike trimmebord/vanlige bord og fønere:

C2432BDD-BFAF-41C2-A6A0-7255A16AF4C7-183

F8E79DB7-3918-4978-8BF3-9DAD9D0BB320-183

Har brukt smallbånd til dyret før, og det gikk fint. Hun trekker ikke i bånd, så hun røyk det ikke. Men om du tror det er veldig lite, kan du ikke ta bilde av det i hånda di eller noe? Sånn når du har muligheten til det :)

Skal vi se. Her er bilde av båndet! Herregud.. Det er så fint at det er litt vondt å selge det. :P Haha. Men jeg bruker det jo ikke, så det er bare dust å la det ligge her. Det er så lekkert!

DBB74742-420D-4D37-A3C8-20406140EC28-183

016DCDBF-A54F-43D5-9FC0-AE242E4A3F6D-183

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg ha tispetrusa iallefall :) men føneholderen må jeg tenke litt på. Jeg har jo veldig bruk for den, også etterhvert når jeg skal spare pels, men da kan det jo hende jeg innser at jeg må ha en blåser isteden... Også er ikke lommeboka helt enig i at jeg skal bruke noe særlig penger nå :P men kunne du holdt den av til onsdag? Da får jeg stipend og har litt mer oversikt over hva jeg kan ta meg råd til :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg ha tispetrusa iallefall :) men føneholderen må jeg tenke litt på. Jeg har jo veldig bruk for den, også etterhvert når jeg skal spare pels, men da kan det jo hende jeg innser at jeg må ha en blåser isteden... Også er ikke lommeboka helt enig i at jeg skal bruke noe særlig penger nå :P men kunne du holdt den av til onsdag? Da får jeg stipend og har litt mer oversikt over hva jeg kan ta meg råd til :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kart jeg kan! Skal prøve å huske på å lete etter den skruen også :P Holder av begge deler jeg, så får du bare gi lyd ;) Sikkert lurt med PM hvis jeg ikke ser svaret i denne tråden med en gang!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei! Beklager at jeg har glemt helt bort å sende PM eller svare her!

Har du funnet skruen som mangler til føneholderen? Evt. hvordan skrue er det som mangler? Jeg kan jo sjekke om jeg får tak i en som kan passe, men vil ikke ta sjangsen hvis en slik skrue er vanskelig å få tak i. Som sagt tidligere vil jeg uansett kjøpe tispetrusa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei! Beklager at jeg har glemt helt bort å sende PM eller svare her!

Har du funnet skruen som mangler til føneholderen? Evt. hvordan skrue er det som mangler? Jeg kan jo sjekke om jeg får tak i en som kan passe, men vil ikke ta sjangsen hvis en slik skrue er vanskelig å få tak i. Som sagt tidligere vil jeg uansett kjøpe tispetrusa :)

Hei førstegangs!

Kjære, nå var det JEG som ikke fulgte med her. Sorry!

Akkurat da jeg skulle til å si at jeg ikke finner skruen så fant jeg den jammen! :) Merket på fønerholderen er forøvrig Amalie. Det er god kvalitet på den, som alltid på Amalieprodukter. Så den er fortsatt her til salgs hvis du vil ha den. Flaks!

Send med en PM med det du vil ha og andre detaljer, så ordner vi det. Jeg skal til Dogs4All på søndag forresten - hvis henting der er av interesse. :)

EDIT:

Har forøvrig flere ting jeg kan selge i heimen her - om noen er interessert! Kan også ta dette med til Dogs4All.

- Bobby hundesele (Y-form) i størrelse large, farge rød, upolstret nylon. Selen har innsydd refleks og er enkel å sette på hunden uten å måtte tre selen over hodet. Kan reguleres i halsstørrelse fra 50-85 cm. Aldri brukt, da den er for stor til Chess synes jeg. Nypris 419 (gi bud)

01_944245028.jpg

- Trine hundeartikler svart lærhalsbånd med nagler i størrelse 50 cm. Aldri brukt og original merkelapp henger fortsatt på. Nypris 229 (gi bud)

01_33086431.jpg

- Reisebur fra Pet Travel til liten hund/katt i vinrød farge er fortsatt til salgs. :) Gi bud! (Denne typen, men den minste i rød farge)

01_623440745.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...