Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeutstyr selges! (samt bøker som MÅ bort).


Recommended Posts

Ja, jeg vil gjerne ha en mink og en dummyting (hvis den er liten) :)

Dummyene er solgt (men om du ønsker en sånn liten hjemmelaget, har jeg flere av de liggendes, så kan sende med èn sånn).

Det er den nederste på dette bildet:

16_zps0b0c6b82.jpg

Send meg PM med hva du skal ha, samt adresse (om det skal sendes) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, hvor store er de minkene? Hvor mange dummyer tror du en mink rekker til?

Rundt 45 lang. Så om du har tenkt å fylle den og sy igjen, så rekker den nok kun til èn, kaaaanskje to små?! (om det var det du tenkte på).

Endret av Monica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dummyene er solgt (men om du ønsker en sånn liten hjemmelaget, har jeg flere av de liggendes, så kan sende med èn sånn).

Det er den nederste på dette bildet:

16_zps0b0c6b82.jpg

Send meg PM med hva du skal ha, samt adresse (om det skal sendes) :)

Tar gjerne med en hjemmelaget dummie :) Nå har jeg sendt deg adressen, men er jo i byen ganske ofte, så jeg kan vente til du skal dit! Your choise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ønsker seg forresten helt sikkert minken, hvis ikke det er veldig politisk ukorrekt :)

OT, men dette minnet meg på min venninne som arvet hennes mors minkpelser. Hun er jo litt i villrede hva hun skal gjøre med dem, de kan jo ikke kastes, og siden de var hennes kjære mors så vil hun ikke selge dem heller.

Hun vurderer helt oppriktig å få de sydd om til dekken til sin amerikanske bulldog. Seriøst den beste ideen ever, tenk så kickass da!!

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OT, men dette minnet meg på min venninne som arvet hennes mors minkpelser. Hun er jo litt i villrede hva hun skal gjøre med dem, de kan jo ikke kastes, og siden de var hennes kjære mors så vil hun ikke selge dem heller.

Hun vurderer helt oppriktig å få de sydd om til dekken til sin amerikanske bulldog. Seriøst den beste ideen ever, tenk så kickass da!!

Haha. Vi har ryddet ut huset til mamma i vinter. Persianeren (med kvittering pålydende kr: 12 000,- fra 1982), ble levert nede på "Ting og Tøy" på Lillehammer med beskjed om å sende den til verdig trengende i øst-Europa :) De kjører noen lastebillass i året og persianerpelsen burde komme til noen som fryser, fant vi ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 45 lang. Så om du har tenkt å fylle den og sy igjen, så rekker den nok kun til èn, kaaaanskje to små?! (om det var det du tenkte på).

Jeg tenkte på å "dele" opp skinnet, og surre det rundt dummyene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne ha kløven om den ikke er/blir solgt i dag!!!!

Den passer nemlig perfekt til dvergpinschere :)

Vil du fortsatt ha kløven? :)

Jeg vil ikke ha kløven. :) Men takk for at du holdt den av! :D

(Men hvor mye ca i porto for den hvite bamse-kjøttbeinet som er med den blå leken? Ozzy har hatt en sånn før, han digga den! hvor stor er den?)

Den er grei :) takk som sier ifra!

Veier ingenting, men får litt tykkelse. Så kaaanskje 30kr, eller noe mindre (usikker, og får ikke sjekket nå (kan heller ikke gi deg mål før i morgen) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du fortsatt ha kløven? :)

Den er grei :) takk som sier ifra!

Veier ingenting, men får litt tykkelse. Så kaaanskje 30kr, eller noe mindre (usikker, og får ikke sjekket nå (kan heller ikke gi deg mål før i morgen) :)

Okei, jeg vil ha kjøttbeinet hvis det ikke er superstort. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To små hunder ble veldig glade for pakke i posten i dag :D Minken er enda dødere enn den var fra før, for den egner seg ypperlig som "nå drar vi i hver vår ende og ser hvem som vinner"leke. Scilos vant og dermed forsvant det fort en pote :) Tinka har kastet rundt på dymmyen, så den er også godkjent :D Tusen takk for superrask levering! bliss-smiley-emoticon.gif

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To små hunder ble veldig glade for pakke i posten i dag :D Minken er enda dødere enn den var fra før, for den egner seg ypperlig som "nå drar vi i hver vår ende og ser hvem som vinner"leke. Scilos vant og dermed forsvant det fort en pote :) Tinka har kastet rundt på dymmyen, så den er også godkjent :D Tusen takk for superrask levering! [img=http://www.sherv.net/cm/emo/happy/bliss-smiley-emoticon.gif]
Godt det falt i smak :) er jeg ikke flink til å sy? :P Forresten, jeg er imponert over posten!

Vi fikk også pakke i dag! Mange har hund som substitutt for barn, jeg har barn som substitutt for hund. :P

H er iallfall helt overbevist om at mye i pakken er til hunden, men kaninen? Den er HANS!

[img=http://farm9.staticflickr.com/8249/8637901386_8b6da331d1_z.jpg]

[img=http://farm9.staticflickr.com/8117/8637901820_32e405c14a_z.jpg]

Haha, herlig!

Og godt å vite at alle pakkene som ble sendt igår har kommet frem :)

Hvor stort er det beinet? :)
Herregud, beklager så mye, dette gikk rett i glemmeboken. Men hjelper det å sammenlikne beinet med den blå bamsen H holder? Viss ikke skal jeg måle i morgen! Men send meg gjerne en PM (glemsk!).
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...