Gå til innhold
Hundesonen.no

Seler


Recommended Posts

jeg har fått mine to Puppia etterligninger, og jeg tror jeg blir fornøyd med str medium og large (large er regulerbar)

Taco er litt liten ennå, men satser på den passer ganske bra når hun er leveringsklar om 1 mnd :)

943374_10151364624701780_1095694110_n.jp

946454_10151364624646780_26893248_n.jpg

Ja, det var en sånn en vi hadde først ;) Men den ble fort liten, siden det ikke var så mye justeringer... Vi hadde richo og ikke pupppia vi da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg har ulike seler fra ManMat kjøpt hos http://www.florence-petshop.com/dnn/nb-no/produkter/selet%C3%B8y.aspx Ski sele, sykkel sele , nomesele og pulkasele.. LER og legger ved bilder av samojede

Vi bruker Hurtta vanlig sele til tur hjemme. De trekker, men går litt pent innimellom. Når vi er på trekking/snørekjøring bruker vi nomesele fra Non-Stop. Jeg har en Hurtta y-sele men bruker d

Vi sverger til Rogz, begge hundene her i huset har to hver, sånn for sikkerhets skyld. (vi bruker bare en om gangen) (på hver hund) (altså, en sele på hver hund) ...

Posted Images

Ja, det var en sånn en vi hadde først ;) Men den ble fort liten, siden det ikke var så mye justeringer... Vi hadde richo og ikke pupppia vi da.

Lille frøken er nå 8 uker og har enda ikke grodd inn i den minste str :P Den største har regulering så håper den skal passe litt lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til sele til en 5 mnd gml valp i vekst? :)

Jeg vil ikke ha brystsele, hun trekker endel på tur innimellom, så jeg vil ha en sele som gir press/belastning på rett sted. (Frivillig fra hennes side, altså hun oppfordres ikke til å trekke.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til sele til en 5 mnd gml valp i vekst? :)

Jeg vil ikke ha brystsele, hun trekker endel på tur innimellom, så jeg vil ha en sele som gir press/belastning på rett sted. (Frivillig fra hennes side, altså hun oppfordres ikke til å trekke.)

Rogz sin må jo være grei? :)

Fikk nettopp min andre i posten, måtte ha en som matchet båndet jeg bruker mest :P

fc11fef0d11f11e298b222000aa80313_7.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rogz sin må jo være grei? :)

Fikk nettopp min andre i posten, måtte ha en som matchet båndet jeg bruker mest :P

fc11fef0d11f11e298b222000aa80313_7.jpg

Jeg er fryktelig skeptisk til de H selene, jeg er rett og slett ikke helt sikker på om de er helt optimale mtp trekk/belastning.

Genialt at de er regulerbare, men litt skeptisk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fryktelig skeptisk til de H selene, jeg er rett og slett ikke helt sikker på om de er helt optimale mtp trekk/belastning.

Genialt at de er regulerbare, men litt skeptisk :P

Nei de er de sikkert ikke, jeg bruker dem ikke til trekk da, men er liksom ikke så farlig om de trekker litt hit og dit i dem heller, men min får iallefall ikke lov til å leke husky i den :P er mer det at da er det ikke så farlig om han ikke går like pent hele tiden, i forhold til halsbånd. Er vel sånn sett bare nomeseler/ non-stop selene som er optimale for trekk, alt annet av seler blir jo bare turseler.

Men hva tenker du da, nomesele blir vel litt drøyt til en valp? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferplast selene da? Regulerbare og har bryst stykke. Dany har min og tror også Jeanette har brukt det på sine.

Ja jeg har sett på de, men fikk beskjed om at de var bergnet til tur og ikke til trekk. Så da ble jeg brått litt usikker. Vinglepetera... :P

Nei de er de sikkert ikke, jeg bruker dem ikke til trekk da, men er liksom ikke så farlig om de trekker litt hit og dit i dem heller, men min får iallefall ikke lov til å leke husky i den :P er mer det at da er det ikke så farlig om han ikke går like pent hele tiden, i forhold til halsbånd. Er vel sånn sett bare nomeseler/ non-stop selene som er optimale for trekk, alt annet av seler blir jo bare turseler.

Men hva tenker du da, nomesele blir vel litt drøyt til en valp? :P

Jeg vet ikke helt, er fryktelig usikker rett og slett :P

Og det er ikke så lenge til Harly sin regulerbare nomesele passer til henne, hun mangler 5 cm i halsen sånn ca. Så kanskje jeg bare skal gå for den ferplast selen? Hmmmm.... :icon_confused:

Den ser jo seltt ikke gærn ut synes jeg!

Edit: Eller ville en vanelig halvnome med y hals vært bedre kanskje?

$(KGrHqUOKpYE6cBIFpYZBOvP+i8(OQ~~60_12.J

Endret av *mokken*
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...