Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundeveske eller noe slikt


Recommended Posts

Vi skal til Oslo i dåp neste helg, og for en gangs skyld vurderer vi og ta fly. Vi bruker og kjøre, men i januar, og for bare en helg, så frister det lite.

Jeg har en gammel hundeveske til Banjo, men sist jeg fløy med han (5 år siden) så kom han seg ut av det hullet som hodet skal være ut gjennom. :roll:

Så vi må tydeligvis ha ny. Vi kunne kanskje tatt buret, men jeg synes og huske at det var vanskelig og få det under setet foran, pluss at han hater virkelig buret sitt, og jeg orker ikke høre på sutring i 45 minutter.

Hva slags vesker anbefales? Vi har en slik enkel bomullsveske eller noe. Jeg har sett litt på pet shop girls, og doogie doo. Den eneste jeg kunne tenkt meg på pet shop girls, var selvsagt utsolgt.

Kan de ha noe på tropehagen zoo?

Hva slags veske ville dere ha brukt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har noen greie på Tropehagen ja, sånn som denne:

breveske.jpg

De fleste har ikke i den fargen da, men.. Det er sånn jeg har.. Den er grei å fly med, billig også.

Det var faktisk denne jeg så på på en eller annen nettside.

Tror jeg må stikke en tur på Boby'n og se hva de har i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fant på Tropehagen. Noe lignende som det dere la ut bilde av.

De hadde også halv pris på hundeklær. Så det ble sånn hel dress som han kan bruke når det er sørpe og skitten ute, og en regnponcho/jakke.

Snakk om å møte seg selv i døra. Jeg som har snakket negativt om hundeklær, og holdt meg sta i fem år. Men den sære bikkja mi liker jo klær. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...