Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Nå har jeg gått med hodepine av og på siden torsdag og begynner å bli lei.. Det dunker hardt hver gang jeg reiser meg eller bøyer meg. Bør kanskje ringe legen om det fortsetter?

Hundene har fått en kort tur i dag, men vi var lenge ute da. Hadde selskap av ei venninne med sine to småbarn og da kan man ikke ha det så travelt.

Nå er vi på besøk hos lillebror som kom hjem fra sykehuset i dag. 8 uker må han gå med armen i fatle. Håper jeg aldri brekker noe!

Føler med deg, hodevondt er ikke noe gøy. Men det kan jo være alt mulig rart, drukket/spist for lite, vært for mye i solen, stive muskler i nakke/rygg/skuldre, høyt blodtrykk, osv. Viss du ikke har prøvd så ville jeg hivd innpå et par tre tabletter i kveld før du legger deg, slik at du sover godt i natt og kroppen får slappet av sskikkelig, er det muskulært så er det gode sjangser for at det er bedre i morgen da, viss ikke det hjelper så kan det være lurt og ta en legetime. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg, hodevondt er ikke noe gøy. Men det kan jo være alt mulig rart, drukket/spist for lite, vært for mye i solen, stive muskler i nakke/rygg/skuldre, høyt blodtrykk, osv. Viss du ikke har prøvd så ville jeg hivd innpå et par tre tabletter i kveld før du legger deg, slik at du sover godt i natt og kroppen får slappet av sskikkelig, er det muskulært så er det gode sjangser for at det er bedre i morgen da, viss ikke det hjelper så kan det være lurt og ta en legetime. :)

Jeg spiste fem tabletter på lørdag, uten hell :P Men kan hende det er musklært, hyttesenga er ikke av beste sort akkurat. Får se det litt an :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet du hva! Skal ikke sløse med slikt :teehe:

Nei, man ska'kke det vøtt :D

Vi har vist trent i dag også vi. Ble inne da det ikke er så pent alt Talli gjør på glatt underlag. Blaze fikk agere forstyrelse :P (og ta en apport)

Er det i hallen på Trandum?

Men det er sikkert bare tull :aww:

Jeg tuller aldri :aww:.

Neeiiiiiiiii? c0305.gif Bare hvis det er parrevalpen det er snakk om ...

*Ler* Det er selvsagt parringsvalpen det er snakk om... tror jeg? :lol:

Har jeg oppdaget at jeg har alt for mye påskegodis i huset og alt for kort påske :aww:.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så stresset! Men aner ikke hvorfor :P For jeg tror ikke jeg har noen grunn til å være det egentlig.... i natt fikk jeg ikke sove på lenge fordi hjertet mitt dunket så fort og hardt, ble helt forstyrret...!

Tilbake i lilyhammer, er ganske kjedelig egentlig. Blir alltid litt deppa den første dagen, men så blir det bra igjen. Snille pappa kjørte meg hjem, og dro på ski. Så han kommer innom litt senere, og jeg skal lage pannekaker. Aner ikke hvordan men finner vel ut av det. Også skal vi gå en tur på maihaugen kanskje. I morgen blir det skole, og etter det skal jeg og en venninne finne oss en kjøreskole og få ræva i gir (noen som vet om noen bra?).... ja... kjempespennende lesning sikkert, men jeg måtte bare skrive ned den umiddelbare fremtiden så jeg får det inn i hodet at jeg ikke har noen grunn til hjertebank :P

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt meg for å ikke begynne å glede meg til Willydatter på Siri sine vegne før i morgen. :aww:

I morgen må jeg stå opp klokka sju, full dag på jobben pluss noen ting som må fikses på ettermiddagen. Jeg fatter ikke hvordan jeg skal komme ut av den late påskemodusen før det!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp :)

Det så jo ållreit ut der - men kanskje ikke plass til så mange som trener samtidig :).

Jeg har bestemt meg for å ikke begynne å glede meg til Willydatter på Siri sine vegne før i morgen. :aww:

:lol: Jeg gleder meg ikke før jeg vet at tispa er drektig OG har ploppet ut med minst 5 sort tisper å velge i :D.

...og nei - jeg tuller ALDRI med sånt :D.

Jeg fatter ikke hvordan jeg skal komme ut av den late påskemodusen før det!

Same here.... Kommer til å bli en tøff dag i morgen, kjenner jeg :aww:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Det så jo ållreit ut der - men kanskje ikke plass til så mange som trener samtidig :).

Nei om man gjør noe annet enn fvf og høyrere klasser så ikke mer enn maks 2-3 stk.

:lol: Jeg gleder meg ikke før jeg vet at tispa er drektig OG har ploppet ut med minst 5 sort tisper å velge i :D.

What? Hvorfor har ingen sagt noe om dette til meg :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vi reise inn til byen og gå på kino. Jeg skal se 3D for første gang i mitt liv :) Filmen begynner kvart på ni og da er vi vel hjemme ved ett-tiden i natt. Gøy på landet :D

Men altså, vi har hatt verdens vakreste påskeeventyr her ute og gikk morgentur på isen i stekende solskinn i dag, også! Såntno hakke dem i byn! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøfflus kommer sikkert ikke innom her idag, så har noen andre et Saluki bilde jeg kan låne til FB'en min? Jeg skal late som om jeg skal ta over den, så eieren må nesten vite om det :lol:

Bare å låne bilde av lupin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margrete: Takk for at du startet på minneord! Men jeg overlevde utrolig nok. :aww:

Vi er veldig glad for at du overlevde natta :)

Hatt badebesøk av Tøfflus, Mocca og Indiana. Søteste damene, alle tre :P Fora Kristin med kalvestek har vi å gjort.

Måtte flire godt av Bombini leieboer. Hun prøvde seg på en aprilspøk men så knakk hun sammen i latter før hun hadde rukket å fortelle at noen hadde tatt dekoderen hennes *ler*

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er veldig glad for at du overlevde natta :)

Hatt badebesøk av Tøfflus, Mocca og Indiana. Søteste damene, alle tre :P Fora Kristin med kalvestek har vi å gjort.

Derfor hun ikke er på vei for å hente lupin altså ? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Juni 2006 ble jeg medlem! 4mnd før Sasha flyttet inn. Rart å tenke på. Jeg sparte iherdig til å kjøpe hund, planla kjøp til etter komfirmasjonen, var i kontakt med ulike oppdrettere. Men så havna en smågal border collie i hus lenge før.    Akkurat nå er vi hundeløse. Med 4unger i hus der minste er 2mnd blir det nok noen år til. Men da har jeg god tid til å planlegge😁
    • Jeg jobber som hundefrisør fulltid, og det er en ufattelig krevende, men også givende jobb! Jeg fikk utdannelsen min via jobben, da jeg jobber i en dyrebutikk som også utdanner sine egne hundefrisører, og nå 3 år senere jobber jeg fortsatt i samme kjede som hundefrisør. Jeg har også tatt et par kurs i ettertid for å bygge videre på det jeg allerede har lært, og har et lite nettverk av dyktige hundefrisører jeg rådfører meg med dersom jeg trenger hjelp. Det har vært til ekstremt stor hjelp!
    • Jeg ble medlem i januar 2006. Ganske lenge siden ja Håper du får en fin påske, og mye god pelsterapi ❤️ 
    • Her synes jeg det er noe som skurrer bittelitt.. Det som virkelig forbauser meg her er at du skriver at hunden er kjent for sin uberegnelige atferd.. Da lurer jeg på hva venninna di gjorde så tett på denne hunden? Hadde jeg visst om en slik hund  i området der jeg bodde hadde jeg gått lange omveier for å verne min egen hund.  Men så sier du og at hunden utagerte helt ut av det blå? Ingen hunder gjør det. Det ligger alltid noe bak og der er det vår jobb å ha såpass oppmerksomhet på hunden vår når vi går tur at vi har størst mulig kontroll på miljøet . Ofte blir hunder bånd reaktive pga de har vært utsatt for utfall fra andre hunder. Noe å tenke på.  Håper det går bra med hunden til venninna di.  Må tillegge at for meg som er atfersterapeut og instruktør så hadde det vært interessant å hørt begge sider av saken .. Og husk en ting - for hver person som anmelder "mindre" episoder dess verre blir det å være hund i dette landet. Naturlig atferd blir allerede sett på som "farlig" .. Ingen glemmer vel Bob og mange andre hvor det i 90% kunne vært en helt annen sak hvis det hadde vært litt mer empati og kunnskap inne i bildet.. Hadde dere tatt forhåndsregler og eier av hunden som utagerte hadde brukt en vest ell. lign som sier hold avstand så hadde dette ikke vært en sak i det hele tatt.. Så om det da stemmer at denne hundeeieren er helt elendig så kan jo dere gå foran med et godt eksempel. 
    • Ta kontakt med avlsrådet i klubben, de har kanskje noe mer info om hvem som planlegger hva. De kan også si noe om hvem som har hunder som kan passe deg.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...