Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Da har jeg kranglet med dataen for å få lagt inn mailen min (det var jo på tide...), men fikk det til til slutt. Adressen er endret i folkeregisteret og jeg er klar for å gå ut med bikkjene før jeg skal slappe av litt og så lage mat litt senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke nok med ei uke på Sølen, og ei uke i Hemsedal... Ei uke med trening på Østlandet før vi reiser til Sølen høres bra ut :ahappy:

... elsker at jeg har venner som er like normal som meg :D

  • Like 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag begynner jeg i ny jobb på klinikk. Skummelt!!

Lykke til, det går nok kjempefint :ahappy:

...er vi hjemme fra tur i skauen, og rett etter jeg hadde satt meg inn i bilen så begynte det å hagle. Flaks :P

Traff vorsthemannen igjen og, han husket meg nok for han tok faktisk hunden sin i bånd.

Jeg tok med meg hundene ut i grøften sånn at han hadde god plass når han passerte, også presterer han å gå rett bort til oss sånn at hundene skulle få hilse.... Juhuuu, hvor treg går det an å bli???

Når jeg treffer han så fremstår jeg antageligvis som verdens største megge, og alikevel så skal han på død og liv bortom! Han hadde ingen fornuftig svar når jeg spurte om han hilste på alle han møtte på sin vei. Knurr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:|

Det kan ikke være lov? Er det de som skal ha høner du leier hos?

Det er de ja... Men men. Det får være grenser hva man gidder...

Sovna til slutt, så nå får jeg nesten hive meg litt rundt og starte å pakke bil. Så får jeg avgårde en del ting allerede idag. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

....syns jeg det er så fint å gjøre flere tjenester for noen, ikke spørre om noe tilbake. Også spør man om en liten tjenste som de ikke klarer gjennomføre overhode :gaah: Klarer faktisk ikke si en gang at de ikke har klart å gjøre. Jeg skal faktisk slutte gjøre ting for andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hakket før jeg henter meg solstol, kler meg i varmedress og tar med lydbok og setter meg ved grinda. :lol: Kompanjongen kjører rundballer og sånt i dag, og gidder ikke lukke grind. Og jeg vil ikke ha løse hester :aww:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....syns jeg det er så fint å gjøre flere tjenester for noen, ikke spørre om noe tilbake. Også spør man om en liten tjenste som de ikke klarer gjennomføre overhode :gaah: Klarer faktisk ikke si en gang at de ikke har klart å gjøre. Jeg skal faktisk slutte gjøre ting for andre..

Sånt er utrolig kjipt! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå sitter jeg å jobber med bachelor oppgave som skal inn 16 mai..... Jeg er ikke i godt gang, er utrolig stressa, og ja. FADER. Er så sinna på meg selv som skal velge så kompliserte ting å skrive om, så om en time ca skal jeg inn til veileder og håper jeg kan få litt hjelp til å få vinkla oppgaven litt annerledes så det blir litt lettere for meg å skrive. Det positive med det her er jo at jeg har funnet ut at jeg skal bli super nerd, og om 10-15 års tid gjøre en doktor på temaet :cool: Viktig å ha framtidsplaner! Det er så spennende at dette mååå vi forske på i Norge også!! Norge er så dårlig på å forske på ting :baby:

Men dere, kan jeg si at Norge er sammenliknbart med Sverige og Danmark? Når det kommer til levevilkår osv, vi er jo forholdsvis like mtp helsevesen, kultur ol?. En studie gjort av og i Sverige og Danmark på barn av foreldre som har tatt eller forsøkt selvmord, det er jo sammenliknbart med Norge eller?

Nei, Sonenpause ferdig, back to business! :ike:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen. Jeg har sjøgrenssyndrom. Jaja, ikke annet å gjøre enn å være glad for å endelig ha en diagnose.

Googlet det, og stor klem til deg. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...er vi hjemme fra tur i skauen, og rett etter jeg hadde satt meg inn i bilen så begynte det å hagle. Flaks :P

Traff vorsthemannen igjen og, han husket meg nok for han tok faktisk hunden sin i bånd.

Jeg tok med meg hundene ut i grøften sånn at han hadde god plass når han passerte, også presterer han å gå rett bort til oss sånn at hundene skulle få hilse.... Juhuuu, hvor treg går det an å bli???

Når jeg treffer han så fremstår jeg antageligvis som verdens største megge, og alikevel så skal han på død og liv bortom! Han hadde ingen fornuftig svar når jeg spurte om han hilste på alle han møtte på sin vei. Knurr!

Æsj, sånne folk er så kjipe! Jeg har vurdert å begynne å si at Blondie har lus, så folk holder seg unna :lol: For nå er jeg lei.

Jeg hadde en lignende opplevelse for litt siden. Jeg stilte meg langt uti kanten med ryggen til hundene som kom, og jobbet med at Blondie skulle ha kontakt med meg. De med hunden hilser på venninnen min og hennes hund, før de går bort til meg og begynner å mase med meg. Jeg prøver å ignorere de, trener enda Blondie som klikker, og de ler og syns hun er så morsom! Så hadde jeg på en meg stor pelslue (falsk så klart) så begynner de å ta meg på lua :o Og spøke om at den andre hunden min er på hodet mitt osv. Hva er det med folk nå om dagen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fået et tilbud om 60m2 sokkellejlighed. Men til 5000kr. Det har jeg ikke. Jeg har skrevet, at jeg har mulighed for at betale 3000kr, og ikke mye mere. Men det tror jeg ikke er nok. Så krydser fingre for en lidt mindre lejlighed til mindre penge :)

Da må du nok belage deg på å bo i kollektiv tror jeg. Med mindre det er mulig å få hybler til 3000 i Bø da, jeg er ikke så kjent med prisene akkurat der. Men 60m2 for 5000kr i Oslo-området er en fin pris ihvertfall.

I dag begynner jeg i ny jobb på klinikk. Skummelt!!

Wiii! Lykke til første dag i ny jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har da opplevd å gå i 17. mai tog i snøvær? :D

Hmmm, usikker? Sludd ja, men snø vet jeg ikke :)

Æsj, sånne folk er så kjipe! Jeg har vurdert å begynne å si at Blondie har lus, så folk holder seg unna :lol: For nå er jeg lei.

Jeg hadde en lignende opplevelse for litt siden. Jeg stilte meg langt uti kanten med ryggen til hundene som kom, og jobbet med at Blondie skulle ha kontakt med meg. De med hunden hilser på venninnen min og hennes hund, før de går bort til meg og begynner å mase med meg. Jeg prøver å ignorere de, trener enda Blondie som klikker, og de ler og syns hun er så morsom! Så hadde jeg på en meg stor pelslue (falsk så klart) så begynner de å ta meg på lua :o Og spøke om at den andre hunden min er på hodet mitt osv. Hva er det med folk nå om dagen da?

Mine hunder "har" stadig vekk lus og kennelhoste, men det bør jo strengt tatt ikke være nødvendig. Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig å respektere at andre ikke vil bort til alle man møter... *oppgitt*

Fornøyde hunder etter tur :ahappy:

943303_10200355220337744_1290989170_n.jp

Endret av *mokken*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fået et tilbud om 60m2 sokkellejlighed. Men til 5000kr. Det har jeg ikke. Jeg har skrevet, at jeg har mulighed for at betale 3000kr, og ikke mye mere. Men det tror jeg ikke er nok. Så krydser fingre for en lidt mindre lejlighed til mindre penge :)

5000 er billig for 60 kvm, spesielt om det er ink. Strøm. Jeg betaler 4500+strøm for 40 kvm. Om du har 3000 i maksbudsjett kommer du til å slite med å finne noe hvor du kan ha hund tror jeg. Jeg ville fortsatt vurdert å selge bilen og ha litt mer å gå på i måneden....

Takk for jobblykkeønskninger, mokken og marianne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna
Sånt er utrolig kjipt! :(

Ja og jeg har en følese av at jeg aldri lærer...

...lager jeg halvfabrikat fiskesuppe til frokost, melken går straks ut på dato så jeg må bruke den opp. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....snør det... I mai... :|

Jeg har sett bilder tatt i dag av barn på akebrett..... rett utenfor Bergen :gaah:

Da har jeg vært hos legen. Jeg har sjøgrenssyndrom. Jaja, ikke annet å gjøre enn å være glad for å endelig ha en diagnose.

:hug:

Nå nærmer jeg meg ferdig for dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja og jeg har en følese av at jeg aldri lærer...

...lager jeg halvfabrikat fiskesuppe til frokost, melken går straks ut på dato så jeg må bruke den opp. :P

Kjenner til det, man håper jo gjerne på en forbedring.

Fiskesuppe høres deilig ut! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, usikker? Sludd ja, men snø vet jeg ikke :)

Det m å oppleves. :lol:

Nå har jeg pakket bil. Første del av lasset er en god del bøker og kjøkkenutstyr jeg ikke bruker, samt ski. Ingen planer om å gå mer på ski i år, selv om det blir snø på 17. mai. :P

Jeg skal ikke beskyldes for å ikke være tidlig ute med å gjøre ting. Men jeg trur det er det beste. Å flytte vekk alt som er mulig så fort jeg kan, slik at den dagen Klara Klukk og vennene hennes kommer, er det bare å forsvinne herifra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...