Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

Guest Christine

I natt gikk jeg bronsjemerkeprøven med gammel'n og vi sto! Vi nulla på lineføring med mer da, men klarte merket uansett. Var veldig stort at en 11 år gammel setter fikk bronsjemerket, så da kom avisa for å intervjue oss.. Jeg drømmer så mye merkelig..

I dag starter vi på nytt agilitykurs, og det blir godt! Helt abstinenser etter en uke uten agility :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Så utrolig vanskelig det skal være å melde seg ut av en forening! Noen uker etter jeg prøvde å melde meg ut første gang, fikk jeg purring på medlemskontigent. Så da forsøkte jeg å melde meg ut igjen, og i dag fikk jeg invitasjon til medlemsmøte! Jeg VIL ikke være medlem lenger jo! :gaah: Nytt forsøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjeder jeg meg så fælt her jeg sitter under teppet med litt vondt i hode, litt kald, litt sliten og trøtt, litt sulten, litt kaffetørst og veeeldig lat :brr::sleep::rolleyes: så nå skal jeg lage en tråd slik at dere kan hjelpe meg med å finne navn på mini brunbjørnen :thumbs:

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver og pakke til Ålesund i hodet mitt,men det er enklere sagt enn gjort gitt :innocent:

Ja det var det da, jeg har ikke begynt ennå. Må ta det etterpå.

Jeg er dog ganske så sikker på at denne gjørma er årsaken, problemet er bare at jeg må få spylt bilen og fått av dekkene og det vet jeg ikke om jeg rekker å få gjort på et verksted i dag. Spyling kan jeg sikkert ta på en bensinstasjon, men full vask osv gidder jeg ikke.

Litt irriterende at vi har hageslange, men at den ikke rekker bort til blien. Praktisk i grunn :thumbsdown:

Men få av dekkene og spyle og få de på gjen tror jeg at jeg må få hjelp til siden jeg ikke har gjort det før. Vanligvis får jeg ikke opp boltene en gang. På verkstedet sleit de sist, så at jeg nå skal få de opp selv er vel litt optimistisk :P

Så jeg må bare få en time i dag, men hvem er oppe etter kl 17? :icon_confused:

Endret av LXT
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det da, jeg har ikke begynt ennå. Må ta det etterpå.

Jeg er dog ganske så sikker på at denne gjørma er årsaken, problemet er bare at jeg må få spylt bilen og fått av dekkene og det vet jeg ikke om jeg rekker å få gjort på et verksted i dag. Spyling kan jeg sikkert ta på en bensinstasjon, men full vask osv gidder jeg ikke.

Litt irriterende at vi har hageslange, men at den ikke rekker bort til blien. Praktisk i grunn :thumbsdown:

Men få av dekkene og spyle og få de på gjen tror jeg at jeg må få hjelp til siden jeg ikke har gjort det før. Vanligvis får jeg ikke opp boltene en gang. På verkstedet sleit de sist, så at jeg nå skal få de opp selv er vel litt optimistisk :P

Så jeg må bare få en time i dag, men hvem er oppe etter kl 16? :icon_confused:

ganske mange. der jeg byttet dekk var oppe til 6. tevodekk.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ganske mange. der jeg byttet dekk var oppe til 6. tevodekk.no

Ok, jeg har ikke funnet noen ennå. De fleste her omkring stenger 17. Får se litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å melde meg inn på Number1 fitness på nett på, men stusser litt på en ting i vilkårene. Jeg har valgt abonnement uten bindingstid, men i vilkårene står det flere ganger nevnt 12 mnd bindingstid:

Treningsavtalen forutsetter imidlertid egen skriftlig oppsigelse. Blir fullmakten trukket tilbake før minimumstiden på 12 mnd. er utløpt, kan treningssenteret ved faktura kreve inn hele det gjenværende kontraktsbeløp.

Vurderer å bare kjøre bort å melde meg inn på senteret. Syntes dette var veldig rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vigdis har snart brukt en time på en oksehale...

Lexi brukte ca. like lang tid i går... Og så klart meget viktig at man brummer litt når disse andre firbeinte går forbi, så vi hørte på en sånn flott durelyd i nesten en time ja... Godt hun er søt :P

Akkurat nå ligger jeg så skremmende godt ann i årsoppgjørene, at jeg er bombesikker på at det er et eller annet jeg har glemt... Skjønner ikke dette.... :icon_confused: At jeg har jobbet mye overtid i det siste kan kanskje ha noe med saken å gjøre... Og at jeg har vært veldig flink til å dressere kunder :innocent: Men alikevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ganske mange. der jeg byttet dekk var oppe til 6. tevodekk.no

Hadde vært best å finne noe så nærme som mulig når jeg ikke er helt sikker på hva som er feilen. Så jeg får sjekket det jeg tror først. Uansett så rekker jeg kanskje å være der til de stenger. Og da er jeg jo like langt. Men takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lexi brukte ca. like lang tid i går... Og så klart meget viktig at man brummer litt når disse andre firbeinte går forbi, så vi hørte på en sånn flott durelyd i nesten en time ja... Godt hun er søt :P

Jeg heiv hu ut i den ene hagen, så var de andre i den andre. Orker ikke det stjele tullet :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver og pakke til Ålesund i hodet mitt,men det er enklere sagt enn gjort gitt :innocent:

Får håpe du ikke skal ha med så mye da, for da får du himla tungt hode.... :lol:.

For en vakker dag å ha befaring på :D. Bare synd at jeg oppdaget masse ugg som ikke skal være sånn, så da får man strekke entreprenøren litt da *moahahahahha*

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker sonen! :wub: I posten i dag lå det rehydration support til drikkevegreren min. :D Avsender har fått takk på pm og får stå frem selv om hun vil. Hormonella meg ble hvertfall utrolig glad og rørt. :flowers:

  • Like 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun andre ble aldri trøtt :lol: Ei skikkelig urokråke, som prøvde å dra de søsknene med på bøll. Og når de ikke gadd å være med lillesøster (ja, hun var litt mindre enn de andre), gikk hun likesågodt en tur aleine, og hun gikk langt! Mistenker gode søk, og lange ventekvelder etter den frøkna der :lol:

Åh, Aiko i gråhundversjon! :wub: (MYE morro med sånne... :D )

Mornmorn kjære sonen!

Mer hadde jeg ikke å si :lol: Det er det for tidlig på morgenen til å være :P

I kveld tar jeg tyren ved hornene og ser "Mama". :aww: Tar med bikkjene så jeg tør å gå hjem igjen. Fankern ass.

Lexi brukte ca. like lang tid i går... Og så klart meget viktig at man brummer litt når disse andre firbeinte går forbi, så vi hørte på en sånn flott durelyd i nesten en time ja... Godt hun er søt :P

Jeg fniser litt for meg sjøl når lille Lexie-tuppa viser litt shibamongis-takter. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Gråtass

Bare så det er sagt, selv de paranoide kan bli forfulgt.. :D Jeg ler av noen FB "venner", de klarer å få alt folk legger ut til å dreie seg om dem, helst med negativt fortegn. Ting du ikke var klar over kunne bli en konflikt, eskalerer til at man nærmest må gi en offentlig forklaring. Heldigvis så ler jeg bare og ignorerer uønsket adferd *fnis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt, selv de paranoide kan bli forfulgt.. :D Jeg ler av noen FB "venner", de klarer å få alt folk legger ut til å dreie seg om dem, helst med negativt fortegn. Ting du ikke var klar over kunne bli en konflikt, eskalerer til at man nærmest må gi en offentlig forklaring. Heldigvis så ler jeg bare og ignorerer uønsket adferd *fnis*

Det er meg du mener nå, ikke sant? :o

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare så det er sagt, selv de paranoide kan bli forfulgt.. :D Jeg ler av noen FB "venner", de klarer å få alt folk legger ut til å dreie seg om dem, helst med negativt fortegn. Ting du ikke var klar over kunne bli en konflikt, eskalerer til at man nærmest må gi en offentlig forklaring. Heldigvis så ler jeg bare og ignorerer uønsket adferd *fnis*

Jeg så det *ler* :P

*rydde videre*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, Aiko i gråhundversjon! :wub: (MYE morro med sånne... :D )

Jeg fniser litt for meg sjøl når lille Lexie-tuppa viser litt shibamongis-takter. :ahappy:

Vi hintet veldig om at det var hun som var favoritten, så får vi se hva det blir til. Morro med slike som gjør eieren like gråhåra som bikkja nemlig :lol:

Og mobber du bikkja mi eller?!? Hun er nemlig stor og tøff hun :P:lol:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så det *ler* :P

Åh jeg hater å være nysgjerrig!

Da har jeg fått booket meg rom til sporhelgen, Asti-pass er fikset. Nå kan jeg bare glede meg! Eventuelt bekymre meg for at min 10 meter lange sporline er for kort. Kan man skjøte på :P

  • Like 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fået et tilbud om 60m2 sokkellejlighed. Men til 5000kr. Det har jeg ikke. Jeg har skrevet, at jeg har mulighed for at betale 3000kr, og ikke mye mere. Men det tror jeg ikke er nok. Så krydser fingre for en lidt mindre lejlighed til mindre penge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...