Gå til innhold
Hundesonen.no

Akkurat nå april!


Anette
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Nå har jeg vært ufin og skummet alt om er skrevet siden sist, men jeg vil så gjerne få dele noen gode nyheter med dere: Jeg sto på eksamen i dag! Og siden jeg har outet meg i en annen tråd, kan j

Jeg hentet kjole i posten i dag jeg

Noomi har HD-A.

Posted Images

Sitter på jobb. :yawn: Klokka var seks siste gang jeg så på den. Puta var klumpete, dyna dum og lakenet krøllete. Katta ville ut, Symra ville vite hvorfor katta ville ut, etter en stund ville katta inn og Symra måtte sjekke litt mer.

Jeg har nettopp blitt telefonintervjuet av lokalavisa i forbindelse med navneendringssaken. Jeg er så important at jeg får hodepine av meg selv.

Nå må jeg prøve å tenke litt på dagens undervisning.

  • Like 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdens mest slitsomme tur, hvorfor lærer jeg aldri.... Jeg ser jo at det er mye snø i skauen/på jordet liksom, hvorfor tror jeg kanskje da at det ikke er det? Det var det, mer enn forventa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Christine

Har fått jobbtilbud, men er så usikker. Gjelder en sommerjobb fra juni-aug. Jeg er arbeidsledig nå, så er så vanskelig å vite hva jeg skal svare. Tenk om jeg svarer nei, også får jeg ikke noen jobb før? Og om jeg svarer ja, også får jeg tilbud av annet firma med lengre varighet? Har tenkt på det i hele påska, men kommer ingen vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
Lettere å si, det :aww::P

Hmm....... er det bare meg som synes det helt klare valget er Knickers (nikkers) - Willy og Nikkers - *ler* (guri jeg er morsom en sånn 2. april)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skvatt når jeg så meg selv i speilet, så rød i nepa har jeg ikke vært på lang tid :lol: skjønner hvorfor bilen som kjørte forbi når jeg kava de siste meterene fra jordet og inn på veien sakka farten og glana :lol: Det må jo bare bety at jeg har fått trimma litt, passer meg fint siden mitt nye og sunne liv begynner idag :lol:

Også må jeg innrømme at jeg har synda med båndtvangen idag, jeg har ikke 3 bikkjer i bånd når jeg vaser i snø til over knæra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere å si, det :aww::P

Lurer på når jeg får min tispe som skal hete Skuffa, jeg. Lett å si, fine lyder og som regel med et snev av sannhet :) Loppa får jeg ikke kalle en liten vofs, for navnet er tatt, skjønte jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm....... er det bare meg som synes det helt klare valget er Knickers (nikkers) - Willy og Nikkers - *ler* (guri jeg er morsom en sånn 2. april)

:lol: :lol: Det VAR jo faktisk genialt, det *ler*.

Lurer på når jeg får min tispe som skal hete Skuffa, jeg. Lett å si, fine lyder og som regel med et snev av sannhet :) Loppa får jeg ikke kalle en liten vofs, for navnet er tatt, skjønte jeg :)

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, det skal bli deilig med Thai massasje om litt over en time! :ahappy: Det trenger jeg, for jeg har hatt vondt i hodet i flere uker nå! Riktig nok ikke helt konstant, og ikke veldig smertefull hver dag heller, da hadde jeg nok heller tatt turen til legen. Men jeg som nesten aldri har hatt hodepine, også plutselig har jeg hatt det lurende i flere uker.. Jeg er sikker på at den jobben ikke er noe bra! Jeg har snakket med en annen som har utviklet migrene av arbeidstidene våre, og den dårlige luften. Det er skremmende! Jeg tror heldigvis jeg bare har stresshodepine, så det går forhåpentligvis over etter dagens massasje :) Men hva stresser jeg over?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå er det tur til vetten og vaksinedag for Noomi. Spennende.... Ikke minst at JEG må stikke prinsessa mi. :getlost:

Kjekt at vi begynner på immunterapi nøyaktig samtidig! Da kan vi oppdatere hverandre på hvordan det går! Fikk du prøve å stikke selv i dag? Jeg syntes det gikk kjempegreit :) Prøvde med saltvann først (stakkars Tuf, mye stikking på han i dag :lol: ), også satte jeg vaksina etterpå. Neste sprøyte får han på torsdag.

526816_486941701360985_1139825068_n.jpg

Jeg tror jaggu de er slitne enda etter påskens strabaser. De leker solur og rører kun på seg når de flytter seg etter sola :lol:

Haha! Akkurat sånn ser det ut her også :lol: Veldig fine hunder har du!

Jeg får igjen 2600 på skatten. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Belgerpia
:lol: :lol: Det VAR jo faktisk genialt, det *ler*.

:lol:

Det er i alle fall det åpenbare valget om man skal ha noe som matcher Willy *ler* - i tillegg så er det vel ett heller uvanlig navn så da blir det jo både morsomt og unikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, hvordan er det mulig og få baksmell 4 år på rad? Hvem kan jeg sende klagen til? *irritert* Ikke så mye i år da, men jeg trodde det var meningen de skulle justere etter inntekt, dessuten hadde det vært mye værre hadde jeg tjent like mye som året før. 'flaks' man har vært sykmeldt og ikke fått jobbet overtid..

Du må justere opp inntekten din da.. Er du i riktig skatteklasse? Står det oppført riktig kommende inntekt på deg når du får skattekortet osv?

Hmmm spørs om det blir noe + på meg egentlig i år? Skjønner ikke så mye av dette skattegreiene :P

Skulle egentlig får igjen 10000,-, men så ser jeg at de har lagt inn "gamle" kjøringen min til og fra jobb som står der i -13900,-.

Bort med det og gjør -13 til 0,-. Så nå er jeg spent på om det trekkes kr mot kr eller ikke. Om det gjør det så skylder jeg 3900 i restskatt. Anyone? (Kjekt å vite når feriepengene kommer om det må legges til siden eller om jeg faktisk får ett par tusen ekstra :P )

Jeg tipper at du får restskatt ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke du går personlig konkurs nå! :o Si fra om sonen må ha kronerulling for å redde deg! :lol:

Jeg må be om å få delt det opp, de kan jo ikke forvente at folk skal kunne betale sånne summer i èn betaling :(

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er oppe og gråter ikke, hunder er luftet, ponnis er sluppet ut, katter har fått mulighet til å gå ut, frokost er intatt, tv er satt på - så da skal jeg jammen meg se om jeg ikke kan blåse liv i bloggen min igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen sååååå herlig :D Tydelig at denne Mocca-broren liker henne bedre enn den andre Mocca-broren, Caius, som bare slengte henne vekk som en skurefille :lol:

:lol: Lupin liker henne veeeldig godt - helt til hun klyper. :aww: Men når hun ikke gjør det så er hun verdens beste. :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må justere opp inntekten din da.. Er du i riktig skatteklasse? Står det oppført riktig kommende inntekt på deg når du får skattekortet osv?

Jeg husker ikke akkurat hva det sto på skattekortet i fjor eller året før, men jeg vet at jeg sjekka og konkluderte med at det var en del og gå på, så det var ikke der det var feil. I år så står det 462 000 som forventet inntekt, tipper det er noe det samme som i fjor, men faktisk inntekt i fjor var 410 000 så det burde jo ikke være noe problem. I tillegg til tabelltrekk så trekkes det 36% av alt annet enn timelønna, skifttillegg overtid osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...