Gå til innhold
Hundesonen.no

Rom eller hybel i Trondheim? :)


PerH
 Share

Recommended Posts

Hei! Jeg begynner å stresse litt med sted å bo til høsten da jeg begynner å studere på NTNU og trenger tak over hodet til meg og hunden - helst i løpet av sommerferien. Det er så mange utleiere på finn, osv, som ikke har mulighet til å leie ut til de med hund, så da spør jeg like så godt her jeg! :innocent: Er det noen som vet om noen som leier ut rom som tillater hundehold? Det er et stort bonus om det ligger sentralt, men det viktigste er at det er enkelt å komme seg til og fra Gløshaugen med kollektivtransport.

Her er annonsen jeg har på hybel.no http://hybel.no/forhandsvisning/kommende-ntnu-student-leter-etter-romhybel#.UVFrvRyWZYghttp://hybel.no/forhandsvisning/kommende-ntnu-student-leter-etter-romhybel#.UVFrvRyWZYg :)

Jeg har planer om å legge ut annonse på finn.no på ønskes leid når det nærmer seg - må bare prøve lykken her først! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det fantes studenthybler som man kunne søke på hvor de var lov med hund i Trondheim :) er litt usikker, men har hørt at det fantes der iallefall.. Så hvis du ikke har sjekket det, så er det et lite tips iallefall ;) ellers kan jeg ikke hjelpe deg, men lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vell en her inne som tipset om en leilighet på lade for ikke så lenge siden om jeg ikke tar helt feil.. Om den er ledig enda så er det iallefall fin beliggenhet, både mtp turmuligheter siden man har hund og passe sentralt.

Edit : ellers så er vell det beste tipset (viss ingen her inne vet av noe) og legge inn en "ønskes leid" annonse hvor man skriver at man har hund. Mange som får tilslag på den måten :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg ut en annonse om deg selv på finn.no, det gjorde vi i november, og etter to uker ble vi nedringt av tilbud! :) Definitivt verdt de 400 kr vi betalte for annonsen.

Jeg ville også lagt ved et bilde av meg selv i annonsen, om jeg var deg.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det fantes studenthybler som man kunne søke på hvor de var lov med hund i Trondheim :) er litt usikker, men har hørt at det fantes der iallefall.. Så hvis du ikke har sjekket det, så er det et lite tips iallefall ;) ellers kan jeg ikke hjelpe deg, men lykke til!

Jeg sjekka dette i fjor, og fikk inntrykk av SiT overhode ikke tillatter hold av husdyr i studenthyblene :no:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det fantes studenthybler som man kunne søke på hvor de var lov med hund i Trondheim :) er litt usikker, men har hørt at det fantes der iallefall.. Så hvis du ikke har sjekket det, så er det et lite tips iallefall ;) ellers kan jeg ikke hjelpe deg, men lykke til!

Nop, det er absolutt ingen mulighet for kjæledyr i studentleiligheter i Trondheim, hverken i de private eller via SiT.

Ellers, fortsett å ha annonse ute selv, og ikke gi opp. Det er noe herk, men går tilslutt for de fleste :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Tusen takk for svar! Jeg var overbevist om at jeg fikk mail når noen evt. svarte, men akk nei! Derfor så sent svar fra meg.

Nei, jeg hørte med SiT allerede i fjor, og med hensyn til allergi osv. så tillater de ikke dyrehold i hyblene og kollektivene sine. Veldig kjedelig, for det er jo sånn en fin nødløsning ellers - men selvfølgelig forståelig.

Hybel på Lade? :D Den annonsen må jeg finne! Ellers må jeg vel bare legge ut annonse snart og håpe på at noen har lyst til å gi meg og hunden tak over hodet. Synes bare det er litt "flaut" å prøve å selge seg selv på den måten, særlig med bilde, men det er kanskje bare meg som er teit. :icon_redface:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...